Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind

Lurer på om Nordavind har en smule pervers tankegang innimellom? :fnise:

Ja, slå deg sammen med Silfie og begynn å beskylde meg for alt mulig du også ;) no more trøsting for tordenvær fra meg,Nosoul! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg ser for meg plastisk kirurgi. Til og med museheng har jeg fått. Finnes det museplastikk? Den må jekkes opp fra knærne.

Nei, nå må du gje deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slå deg sammen med Silfie og begynn å beskylde meg for alt mulig du også ;) no more trøsting for tordenvær fra meg,Nosoul!

Du! Suring :fnise:;) .... Trenger trøst! :sjokkert:

*se stygt på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

JEg ser for meg plastisk kirurgi. Til og med museheng har jeg fått. Finnes det museplastikk? Den må jekkes opp fra knærne.

gi deg nå tulling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, dere skal bare være glad dere ikke vet hvordan feitinger på slankeren ser ut under klærne.

Kanskje like greit jeg bare holder meg feit da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

JEg ser for meg plastisk kirurgi. Til og med museheng har jeg fått. Finnes det museplastikk? Den må jekkes opp fra knærne.

Ja, det finnes museplastikk. Ei venninne av meg har tatt det pga mye kjøtt på venusberget som ble slapt etter slanking. Ble ei kjempefin mus etterpå, den kom mer frem , ble løftet opp på en måte :) Veldig pent resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes museplastikk. Ei venninne av meg har tatt det pga mye kjøtt på venusberget som ble slapt etter slanking. Ble ei kjempefin mus etterpå, den kom mer frem , ble løftet opp på en måte :) Veldig pent resultat :)

Ja, se der. Men jeg puler jo ikke, så det er vel pointless. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...