Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

Lizliz: tør du poste det bildet uten....

Nei, jeg skal slutte med dette her. Silfen hadde rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fjernet :lur:

Endret av Frk.K
Skrevet

Lizliz: tør du poste det bildet uten....

Nei, jeg skal slutte med dette her. Silfen hadde rett.

nei takk ;):P

Gjest Nordavind
Skrevet

nei takk ;):P

Det er i orden :) fint bilde forresten. Som alltid.

Skrevet

Det er i orden :) fint bilde forresten. Som alltid.

takk takk :)

Skrevet

Sånn :nigo:

Kjenner jeg fikk enda mer lyst på snurrings nå!

Gjest RompeRusk
Skrevet

Haha, ullent bilde, svart tøy. Trust me, nå som jeg har gått ned er det faktisk MER å klage på enn da jeg var smellfeit. Henger og slenger pg puppene er faen meg snart nede på navlen. Lårene er som gele, huden bølger seg og og vaier i vinden når det blåser. Flaggermushenget er blitt mer som et gondorheng. Jeg er sikker på at jeg kan lette dersom jeg flapper nok med armene. Å jo. Klage, det er noe å klage på.

:skratte:

Du er jammen noe for deg selv, gamla!

• Liker 1
Skrevet

:skratte:

Du er jammen noe for deg selv, gamla!

Gotta keep it real!

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har kjøpt meg bæresjal. Mistenker at det egentlig var restesalg for burka

• Liker 5
Skrevet

Tør du poste det samme bildet men uten truse? :)

Nai, da ville dere jo sett at jeg er mann.... :/

Skrevet

Du har ikke helt taken på det sjalet. Men anyway, LITT sent å kjøpe elastisk sjal nå, teita.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Du har ikke helt taken på det sjalet. Men anyway, LITT sent å kjøpe elastisk sjal nå, teita.

For alt du vet kan jeg ha ny bolle i ovnen :glis:

Neida, er bare det at den dumme bæreselen er grusom å ha på. Så når jeg fikk prøve sjal, var forskjellen som dag og natt! Kan bruker til 18 kg, og mini synes det er stor stas å få lett tilgang til håret mitt. (og det var på 50%. Så jeg tjente på det, faktisk!)

Skrevet

Fjernet :lur:

Jeg rakk å se det da. Tror ikke noe har vært påtenkt der en gang.

Skrevet

For alt du vet kan jeg ha ny bolle i ovnen :glis:

Neida, er bare det at den dumme bæreselen er grusom å ha på. Så når jeg fikk prøve sjal, var forskjellen som dag og natt! Kan bruker til 18 kg, og mini synes det er stor stas å få lett tilgang til håret mitt. (og det var på 50%. Så jeg tjente på det, faktisk!)

Mye man KAN. Jeg syns det utgår etter omtrent et halvt år. Ungene blir rett og slett for tunge og sjalet sagger. Du kan fint bruke ved sjal om det er sjal du vil bruke. Hadde en gang et storchenwiege, helt genialt, både til å bære i og som disse, teppe osv. Eller en mei tai, absolutt ikke noe grusom å bære i.

Skrevet

Jeg rakk å se det da. Tror ikke noe har vært påtenkt der en gang.

Hva mener du?

Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Mye man KAN. Jeg syns det utgår etter omtrent et halvt år. Ungene blir rett og slett for tunge og sjalet sagger. Du kan fint bruke ved sjal om det er sjal du vil bruke. Hadde en gang et storchenwiege, helt genialt, både til å bære i og som disse, teppe osv. Eller en mei tai, absolutt ikke noe grusom å bære i.

Tung? Kjente jo ikke at ungen satt i en gang :D Endret av RompeRusk
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...