Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mwahahahaha! Nei, du kan gjøre det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nemlig. Kald dusj, kanskje.

Skrevet (endret)

Da prøver vi her. Ha en trivelig søndag - alle sammen! :vin:

:lur:

Endret av Frk.K
Skrevet

Kald øl kanskje

Ice bucket challenge.

Skrevet

Da prøver vi her. Ha en trivelig søndag - alle sammen! :vin:attachicon.gifok.jpg

:sjokkert: Det er saker, for en kropp! Godt jobba.

Men tror jeg ville følt meg ekstremt utrent om jeg stod halvnaken i samme rom som deg :fnise:

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet

Ice bucket challenge.

Som straff for at jeg stilte Fiona et ganske uskyldig spm? Du er brutal, Silfie.

Skrevet

Som straff for at jeg stilte Fiona et ganske uskyldig spm? Du er brutal, Silfie.

Ta de puppy dog eyes øynene dine elsewhere, her er det, som du selv sier, kun brutalitet.

Skrevet

Du mente "ulveøynene"? ;) ok jeg er klar for brutalitet

Der ser du, vrir det over på seksualitet igjen. Gå og vask tastepølsene dine med klorin!

Skrevet

Dundre på over hundre.

Du ser jo veldig flott ut da :tommelopp: Ikke noe å klage på der.

Gjest Nordavind
Skrevet

Der ser du, vrir det over på seksualitet igjen. Gå og vask tastepølsene dine med klorin!

Absolutt ikke. Jeg er aseksuell.

Skrevet

Du ser jo veldig flott ut da :tommelopp: Ikke noe å klage på der.

Haha, ullent bilde, svart tøy. Trust me, nå som jeg har gått ned er det faktisk MER å klage på enn da jeg var smellfeit. Henger og slenger pg puppene er faen meg snart nede på navlen. Lårene er som gele, huden bølger seg og og vaier i vinden når det blåser. Flaggermushenget er blitt mer som et gondorheng. Jeg er sikker på at jeg kan lette dersom jeg flapper nok med armene. Å jo. Klage, det er noe å klage på.

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg er aseksuell.

Pfft.

Skrevet

Lurer på om Nordavind har en smule pervers tankegang innimellom? :fnise:

Skrevet

Haha, ullent bilde, svart tøy. Trust me, nå som jeg har gått ned er det faktisk MER å klage på enn da jeg var smellfeit. Henger og slenger pg puppene er faen meg snart nede på navlen. Lårene er som gele, huden bølger seg og og vaier i vinden når det blåser. Flaggermushenget er blitt mer som et gondorheng. Jeg er sikker på at jeg kan lette dersom jeg flapper nok med armene. Å jo. Klage, det er noe å klage på.

Haha! :skratte:

Sorry at jeg ler, men jeg bare ser det for meg .. :sjenert:

Nei, jeg synes at du så veldig bra ut der, kan faktisk ikke helt se at du er så overvektig som jeg så for meg at du var, der noen nevnte at du var "feit" i en tråd som en eller annen lagde om at det var samfunnet sitt feil at folk ble det.

Å om du har tatt av noe, så må jo du bare se enda bedre ut :)

Skrevet

Haha! :skratte:

Sorry at jeg ler, men jeg bare ser det for meg .. :sjenert:

Nei, jeg synes at du så veldig bra ut der, kan faktisk ikke helt se at du er så overvektig som jeg så for meg at du var, der noen nevnte at du var "feit" i en tråd som en eller annen lagde om at det var samfunnet sitt feil at folk ble det.

Å om du har tatt av noe, så må jo du bare se enda bedre ut :)

JEg ser for meg plastisk kirurgi. Til og med museheng har jeg fått. Finnes det museplastikk? Den må jekkes opp fra knærne.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...