Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er også fra Fredrikstad?

Jepp, det var ikke langt unna, at jeg bare gikk fra jobben hjem for å kose meg. Bare til å komme seg til byen og kose meg der. Pengene gikk ganske fort opp i denne tiden når det var varmt, 1,2 3 plutselig var det opptil 10 øl he he.

Har sommerhytte der, så er der så mye som mulig i ferien. :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da, men da for du si ifra neste sommer hehe :) Garantert blir det igjen like varmt som i 2014, ville vært ganske koselig å bli kjent med folk fra KG :)

Har sommerhytte der, så er der så mye som mulig i ferien. :)

Skrevet

Så koselig da, men da for du si ifra neste sommer hehe :) Garantert blir det igjen like varmt som i 2014, ville vært ganske koselig å bli kjent med folk fra KG :)

Kanskje kanskje. Kanskje du allerede har sett meg i Fredrikstad også. :)
Skrevet

Nei si det ja! Vet ikke helt hvordan du ser ut, kan hendte at jeg har sett ukjente folk.

Kanskje kanskje. Kanskje du allerede har sett meg i Fredrikstad også. :)

Skrevet

Noe pløsete og vannete form for en mnd siden ca men her :

*borte*

Hvorfor fjernet du det? :(

Skrevet

Hvorfor fjernet du det? :(

gidder ikke ha to liggende ute samtidig, også er jeg ikke så fornøyd med kroppen min der som jeg er på det andre bildet ;)

• Liker 1
Skrevet

gidder ikke ha to liggende ute samtidig, også er jeg ikke så fornøyd med kroppen min der som jeg er på det andre bildet ;)

Jaja, skal man dømme etter bildet du allerede har lagt ut så ser du sannsynligvis bedre ut enn de fleste selv i en dårlig periode...

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jaja, skal man dømme etter bildet du allerede har lagt ut så ser du sannsynligvis bedre ut enn de fleste selv i en dårlig periode...

Hahaha....skulle til å si at selv om hun ikke er så fornøyd med det gamle bilde, så kunne det jo hende du og flere ville ha syntes det var pent :)

Skrevet

Ja man er vel sin verste kritiker ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmmm siste post var postet 11 august kl 17:45.

Jenter hva er det som skjer med dere :P

Skrevet

Hmmm siste post var postet 11 august kl 17:45.

Jenter hva er det som skjer med dere :P

Det er ikke et fesjå.

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Gjest Citronella
Skrevet

Iskald opplevelse:)

Nice. ;)

Og hyggelig å se flere som nyter isbading!

Gjest Nordavind
Skrevet

Nice. ;)

Og hyggelig å se flere som nyter isbading!

Takk:)

Liker du også det?

Skrevet (endret)

*borte*

ryggen begynner å komme seg :D

Endret av Lizliz
  • Liker 2
Skrevet

Begynner? Syns nå den ser ganske så perfekt ut.

Skrevet

Begynner? Syns nå den ser ganske så perfekt ut.

Fornøyd med den nå altså, men den kommer nok til å bli mer definert av seg selv pga treningstypen jeg driver med. Er mye rygg uten å trene den isolert :)

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...