Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da sender jeg deg et penisbilde over PM, hvis det er greit.

Helst ikke :(

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Helst ikke :(

:fnise: :fnise: :fnise:

Shit...det har jeg ikke tenkt over, men dere damer blir kanskje rent ned av kuker i PM? :sjokk:

Skrevet

:fnise: :fnise: :fnise:

Shit...det har jeg ikke tenkt over, men dere damer blir kanskje rent ned av kuker i PM? :sjokk:

Faktisk aldri fått en :P

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hvorfor? :klo:

Du vet vel at det er bare oss menn som syntes sånt hos damene er fint å se på? Er ikke slik andre veien vetu :skratte:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Faktisk aldri fått en :P

Hahaha....Får inntrykk av at mange "sliter" med det jeg. Blir tatt opp i endel tråder har jeg sett. Sikkert ingen som tør i.o.m at du er en bestemt frøken :blomst::laugh:

Skrevet

Hahaha....Får inntrykk av at mange "sliter" med det jeg. Blir tatt opp i endel tråder har jeg sett. Sikkert ingen som tør i.o.m at du er en bestemt frøken :blomst::laugh:

:laugh: Det kan jo hende

Skrevet

Du vet vel at det er bare oss menn som syntes sånt hos damene er fint å se på? Er ikke slik andre veien vetu :skratte:

Det handler ikke om at det nødvendigvis er så fint å se på, men det er utvilsomt veldig praktisk å få sånt avklart med en gang. Det har jeg innsett etter ørten tråder om penisstørrelser her inne. Fra nå av skal jeg gjøre mer enn bare å håndhilse, for å si det sånn.

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det handler ikke om at det nødvendigvis er så fint å se på, men det er utvilsomt veldig praktisk å få sånt avklart med en gang. Det har jeg innsett etter ørten tråder om penisstørrelser her inne. Fra nå av skal jeg gjøre mer enn bare å håndhilse, for å si det sånn.

Hehe...veldig bra ;)

Skrevet

Kan bare fortelle om størrelsen så kan jeg se om den blir godtatt :jepp:

Skrevet

75 000 000 nanometer.

Skrevet

Kom igjen, vis at du tar utfordringen!

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Men du har forkjærlighet for kjempestore har du ikke Fame? :laugh: ...Ikke mange som blir godtatt hos deg da? :(

:nigo:

Jeg ser den Nordavind...da skal jeg poste litt av min kropp så lenge så blir det ikke helt avsporing ;)....

Vær snille å ikke hets for mye.....Det skal raskt bort :overrasket:

Endret av HarryDotter
Gjest HarryDotter
Skrevet

Kom igjen, vis at du tar utfordringen!

Hahahahaha....Ikke om jeg fikk pistol mot hodet! Jeg lever ikke opp til standaren :laugh:

Skrevet

Men du har forkjærlighet for kjempestore har du ikke Fame? :laugh: ...Ikke mange som blir godtatt hos deg da? :(

:nigo:

Jeg ser den Nordavind...da skal jeg poste litt av min kropp så lenge så blir det ikke helt avsporing ;)....

Vær snille å ikke hets for mye.....Det skal raskt bort :overrasket:

Nei nei, jeg bare er vandt til store, men mye kan godtas :laugh:

Skrevet

Størrelsen på hva?:o

Pupiller

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...