Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7761 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Ikke helt fornøyd, men er blitt mer og mer glad i kroppen min den siste tiden, og det er da noe Endret 15. juli 2014 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7763 Skrevet 15. juli 2014 (endret) min sommerkropp i år Endret 15. juli 2014 av HarryDotter
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7764 Skrevet 15. juli 2014 Du kan jo legge ut et av de mer passende bildene, da. Jeg husker flere bilder av deg . Har aldri sett deg her Arabella...?? Hva med lilletåa for eksempel?
Gjest Eurodice Skrevet 15. juli 2014 #7765 Skrevet 15. juli 2014 Har aldri sett deg her Arabella...?? Hva med lilletåa for eksempel? Jeg har lagt ut forskjellige bilder i noen tråder, men kan ikke på stående fot (eller som nå sittende ende) huske om jeg har slettet dem eller ikke.
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7766 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har lagt ut forskjellige bilder i noen tråder, men kan ikke på stående fot (eller som nå sittende ende) huske om jeg har slettet dem eller ikke. Prøvde å leite for en stund siden...men gav opp
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2014 #7768 Skrevet 15. juli 2014 Regner med dette var blant annet siktet til meg, og jeg skrev faktisk at jeg er blitt mer og mer glad i kroppen min, så selv om man ikke er fornøyd, må det da gå an å like den uansett Klart man må være glad i kroppen sin, den har man jo med seg hele tiden, slipper ikke unna liksom. Jeg hadde vært veldig glad i kroppen min hvis jeg var jente og hadde en sånn kropp
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7769 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Altså.. Kleint. Og unødvendig seksualisering av bilder som i utgangspunktet ikke var seksuelt ladet. Noen blir sikkert smigret for all del, men tror også at noen syns det er ukomfortabelt. Endret 15. juli 2014 av New_Girl 6
Silfen Skrevet 15. juli 2014 #7770 Skrevet 15. juli 2014 Hjelper ikke å si noe. Da er man automatisk bitter, sjalu, stygg, feit og alt mulig annet. 6
la Flaca Skrevet 15. juli 2014 #7771 Skrevet 15. juli 2014 Kleint. Og unødvendig seksualisering av bilder som i utgangspunktet ikke var seksuelt ladet. Noen blir sikkert smigret for all del, men tror også at noen syns det er ukomfortabelt. Bildet er jo seksuelt ladet, enten man vil det eller ei. Hvis man ikke tåler seksuell oppmerksomhet så legger man ikke ut et bilde der man poserer på rygg i trusa med fokus på navlepiercing og skræv. 3
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7772 Skrevet 15. juli 2014 Bildet er jo seksuelt ladet, enten man vil det eller ei. Hvis man ikke tåler seksuell oppmerksomhet så legger man ikke ut et bilde der man poserer på rygg i trusa med fokus på navlepiercing og skræv. En naken kropp trenger ikke være seksuell. Jeg så ikke på det bildet som spesielt seksuelt hvert fall.
la Flaca Skrevet 15. juli 2014 #7773 Skrevet 15. juli 2014 En naken kropp trenger ikke være seksuell. Jeg så ikke på det bildet som spesielt seksuelt hvert fall. Nei, det behøver den ikke, men akkurat dette bildet var absolutt seksuelt (og fint!) og da må man rekne med komplimenter av alle slag. Noe som bør være lov i en kroppstråd generelt syns jeg. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7774 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Bildet er jo seksuelt ladet, enten man vil det eller ei. Hvis man ikke tåler seksuell oppmerksomhet så legger man ikke ut et bilde der man poserer på rygg i trusa med fokus på navlepiercing og skræv. Bra skrevet.... Er noen her som har et balltre godt plassert opp i ræva!...med masse flis på også. Jeg begynner å bli så jæææææævelig lei av at allt skal sees på så inni helvete seriøst hele tiden. Klarer dere ikke se på det bilde jeg postet med littegran humor da? Se på fyren og uttrykket hans! Dette var bare ment som ren skjær humor fra min side, også kaster hele det faens moralpolitiet seg på tråden som fluer på dritt! Det føles som om jeg er en 3åring som blir passet på av en skitstreng nanny 24/7. Jeg har registrert at flere andre menn skriver kommentarer i denne tråden som: "Du er deilig!" eller "faen så digg og pulbar du er". INGEN av disse får noe tyn av noe slag fra moralistene her!?! Men så fort jeg poster en liten teit kommentar,eller et idiotisk bilde, slenger hele skaren av uptighte bitterfitter seg på lasset. JA jeg vet alle kommer til å hate meg og skrive 4-5 sider med drit som bare ødelegger tråden for alle andre. Vær snill å la være. Jeg vil IKKE ødelegge tråden. Jeg skal love på tro og ære å holde meg langt unna her for evigheten og inn ok? Dere skal slippe mer fra meg nå IKKE spor mer av nå er dere snille. Endret 15. juli 2014 av HarryDotter 3
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7775 Skrevet 15. juli 2014 Nei, det behøver den ikke, men akkurat dette bildet var absolutt seksuelt (og fint!) og da må man rekne med komplimenter av alle slag. Noe som bør være lov i en kroppstråd generelt syns jeg. Komplimenter er lov, men sikling og glaning er ikke akseptert i virkeligheten heller, så man trenger vel ikke å gjøre det her heller. 3
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7776 Skrevet 15. juli 2014 Bra skrevet.... Er noen her som har et balltre godt plassert opp i ræva!...med masse flis på også. Jeg begynner å bli så jæææææævelig lei av at allt skal sees på så inni helvete seriøst hele tiden. Klarer dere ikke se på det bilde jeg postet med littegran humor da? Se på fyren og uttrykket hans! Dette var bare ment som ren skjær humor fra min side, også kaster hele det faens moralpolitiet seg på tråden som fluer på dritt! Det føles som om jeg er en 3åring som blir passet på av en skitstreng nanny 24/7. Jeg har registrert at flere andre menn skriver kommentarer i denne tråden som: "Du er deilig!" eller "faen så digg og pulbar du er". INGEN av disse får noe tyn av noe slag fra moralistene her!?! Men så fort jeg poster en liten teit kommentar,eller et idiotisk bilde, slenger hele skaren av uptighte bitterfitter seg på lasset. Det er bra du klarer å komme med motargumenter uten å ty til personangrep da... 8
Gjest HarryDotter Skrevet 15. juli 2014 #7777 Skrevet 15. juli 2014 (endret) Det er bra du klarer å komme med motargumenter uten å ty til personangrep da... Følte du deg truffet? Jeg har ikke nevnt deg i posten min? Ingen andre med nick heller? Og ja...jeg har erfart at det ikke nytter å skrive noe som helst mot de folka. Jeg har argumentert sånt til døde med flere av dere tidligere, og det ender med den groveste personhetsen som finnes. jeg gidder ikke det lenger.Les forrige posten min og la være å kommentere meg mer. Jeg hadde behov for et siste spark og lar det være med det. Move on! Kommenter heller de stakkars jentene som tør poste her. Endret 15. juli 2014 av HarryDotter
Gjest New_Girl Skrevet 15. juli 2014 #7778 Skrevet 15. juli 2014 Følte du deg truffet? Jeg har ikke nevnt deg i posten min? Ingen andre med nick heller? Herlighet, det var tre stk som kommenterte, så jeg regnet med at ditt lille utbrudd var regnet mot oss. 6
la Flaca Skrevet 15. juli 2014 #7779 Skrevet 15. juli 2014 Komplimenter er lov, men sikling og glaning er ikke akseptert i virkeligheten heller, så man trenger vel ikke å gjøre det her heller. Det kommer jo helt an på, prøv å ta deg en tur på Rema i bare trusa så kan du rapportere her etterpå. Folk legger ut bilder her for å få kommentarer og likes på kroppen sin. Da kan man ikke komme etterpå og si at man ikke likte oppmerksomheten. Alternativt kan man jo legge ut bilde med klær på hvor man står mest mulig rett opp og ned blottet for seksuelle undertoner, hvis det er målet. 1
Gjest Nordavind Skrevet 15. juli 2014 #7780 Skrevet 15. juli 2014 (endret) For å nedseksualisere tråden så følger jeg oppfordringen til sistemann her og legger ut et bilde blottet for seksuelle undertoner, med klær på, der jeg står rett opp:) Endret 15. juli 2014 av Nordavind
Fremhevede innlegg