Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1941 Del Skrevet 8. oktober 2011 Antlers- you`re next øøøh...du a??? vil se dachs-beina dine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 8. oktober 2011 #1942 Del Skrevet 8. oktober 2011 så fiiin :) ser ut som du har fløyels-lår!! Fløyelslår? Hva i alle dager er det for noe? Den var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1943 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fløyelslår? Hva i alle dager er det for noe? Den var ny! leser mange bøker fra 1800-tallet..fløyels-lår er en populær betegnelse. men den passer jo på deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1944 Del Skrevet 8. oktober 2011 øøøh...du a??? vil se dachs-beina dine!! de er så korte at de ikke synes på bilder :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 8. oktober 2011 #1945 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jo... Jeg er ca 1.77 høy og på bildet veier jeg nærmere 89 kg. Så jo, er nok overvektig. Men ikke så mye at det plager meg. Er litt større nå, men prøver å fokusere mer på sunnhet enn den "perfekte" kroppen Det høres fornuftig ut Du har i alle fall vært veldig heldig med hvordan de "ekstra kiloene" har fordelt seg. Nå som jeg vet høyden din, ville jeg gjettet på at du veide max 70 kg på det bildet. Du ser sunn, fin og normalvektig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1946 Del Skrevet 8. oktober 2011 de er så korte at de ikke synes på bilder :gjeiper: har vel zoom du som alle andre!! KÅMM ÅN!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 8. oktober 2011 #1947 Del Skrevet 8. oktober 2011 Antlers- you`re next Nei nei, jeg må jo beholde en viss aura av mystikk rundt min person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1948 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Antlers- you`re next hør på a kommanderer andre rundt nå, men er det bilder av hennes kropp?? neeeei... kom igjen nå!!!! Endret 8. oktober 2011 av Moulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pita27 Skrevet 8. oktober 2011 #1949 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jo... Jeg er ca 1.77 høy og på bildet veier jeg nærmere 89 kg. Så jo, er nok overvektig. Men ikke så mye at det plager meg. Er litt større nå, men prøver å fokusere mer på sunnhet enn den "perfekte" kroppen Du ser overhodet ikke overvektig ut! De kiloene fordeler du godt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pita27 Skrevet 8. oktober 2011 #1950 Del Skrevet 8. oktober 2011 kjempesøt pita!! ja, litt vanskelig å se kroppen din der, men det ser ut som du har all grunn til å være stolt av den! å tuuusen takk! ja tålig fornøyd kunne vært verre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1951 Del Skrevet 8. oktober 2011 hør på a kommanderer andre rundt nå, men er det bilder av hennes kropp?? neeeei... kom igjen nå!!!! jeg kan faktisk ikke legge ut flere bilder jeg. har lagt ut i ansiktetstråden og tattis-tråden, så det står at jeg har brukt opp mega-baitene om jeg prøver såå- haaaa! hohoho 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1952 Del Skrevet 8. oktober 2011 jeg kan faktisk ikke legge ut flere bilder jeg. har lagt ut i ansiktetstråden og tattis-tråden, så det står at jeg har brukt opp mega-baitene om jeg prøver såå- haaaa! hohoho du har brukt opp megabitene????? nei vettu hva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 8. oktober 2011 #1953 Del Skrevet 8. oktober 2011 jeg kan faktisk ikke legge ut flere bilder jeg. har lagt ut i ansiktetstråden og tattis-tråden, så det står at jeg har brukt opp mega-baitene om jeg prøver såå- haaaa! hohoho www.imageshack.us Problem solved Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1954 Del Skrevet 8. oktober 2011 www.imageshack.us Problem solved aaah...men men.. det erke så viktig med min kropp altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1955 Del Skrevet 8. oktober 2011 aaah...men men.. det erke så viktig med min kropp altså! JO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1956 Del Skrevet 8. oktober 2011 JO! men man må jo drive å registere seg der åsånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1957 Del Skrevet 8. oktober 2011 men man må jo drive å registere seg der åsånt? eeehhhm..jeg har lagt ut nakenbilde..klin til nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1958 Del Skrevet 8. oktober 2011 eeehhhm..jeg har lagt ut nakenbilde..klin til nå!!! skal prøve! jeg er en kløne når det kommer til å få til ting på datan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 8. oktober 2011 #1959 Del Skrevet 8. oktober 2011 skal prøve! jeg er en kløne når det kommer til å få til ting på datan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 8. oktober 2011 #1960 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) hva gjør man når man har lastet inn bilde? linker hele siden? beina mine ser ekstra korte ut, og føttene ekstra store! jeg bruker jo 35-36 i sko, men de ser jo ut som ande-føtter der jo! Endret 8. oktober 2011 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg