Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2011 #1681 Del Skrevet 23. september 2011 Hehehe, det er viktig å beholde skoa på! Det kan jo begynne å brenne, og da er det greit å ha godt skotøy... Spesielt om man har grus i oppkjørselen. Fra nå av skal jeg alltid legge med med sko på! Eller, kanskje fallskjerm siden jeg bor i 5.etg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1682 Del Skrevet 23. september 2011 Flott kropp! Hvorfor har du støvler på? Er du på vei ut i undertøyet ? Mer sexy med sko på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2011 #1683 Del Skrevet 23. september 2011 Mer sexy med sko på Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. september 2011 #1684 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Fra nå av skal jeg alltid legge med med sko på! Eller, kanskje fallskjerm siden jeg bor i 5.etg? Hvordan i all verden skal en fallskjerm kunne beskytte føttene dine mot grus, Maja?? Greit nok at du lander trygt, men tenk så vondt det gjør når du prøver å komme deg til plenen! Endret 23. september 2011 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1685 Del Skrevet 23. september 2011 Hehehe, det er viktig å beholde skoa på! Det kan jo begynne å brenne, og da er det greit å ha godt skotøy... Spesielt om man har grus i oppkjørselen. Ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1686 Del Skrevet 23. september 2011 du er heldig som har en så flat mage! Hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. september 2011 #1687 Del Skrevet 23. september 2011 Mer sexy med sko på Hadde det vært sånne som gikk over knærne, kunne jeg vært enig, men foreløbig er jeg bestemt på at de er for å beskytte mot grus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1688 Del Skrevet 23. september 2011 Hehe, med de støvlene føler jeg at det ble litt "hitler-helga" preg Ser for meg en tysk streng dominerende kvinne! :skratte: jada kom til meg, så skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1689 Del Skrevet 23. september 2011 Hadde det vært sånne som gikk over knærne, kunne jeg vært enig, men foreløbig er jeg bestemt på at de er for å beskytte mot grus. tulling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1690 Del Skrevet 23. september 2011 Hihi... Er du ikke enig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. september 2011 #1691 Del Skrevet 23. september 2011 tulling Japp! Men det er ikke min skyld... Jeg bor jo i Østfold, så på samme måte som at man viser hensyn til de som er tilbakestående, burde du vise hensyn til sånne som meg. Det er faktisk ganske forferdelig her, Lene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1692 Del Skrevet 23. september 2011 Japp! Men det er ikke min skyld... Jeg bor jo i Østfold, så på samme måte som at man viser hensyn til de som er tilbakestående, burde du vise hensyn til sånne som meg. Det er faktisk ganske forferdelig her, Lene! Jøss !!!! Kom hit da , hvis du mistrives der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1693 Del Skrevet 23. september 2011 Har dette blitt en flørtetråd? Kjedelig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2011 #1694 Del Skrevet 23. september 2011 Hvordan i all verden skal en fallskjerm kunne beskytte føttene dine mot grus, Maja?? Greit nok at du lander trygt, men tenk så vondt det gjør når du prøver å komme deg til plenen! Ok...fallskjem OG sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2011 #1695 Del Skrevet 23. september 2011 Er du ikke enig ? Jo! Sko er sexy, men er litt mer høye hæler dame jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 23. september 2011 #1696 Del Skrevet 23. september 2011 Har dette blitt en flørtetråd? Kjedelig! Hehe, omforladels! Jeg er på "spore av tråder"-avvending, så jeg prøver å ta meg sammen. Helt sant! Nå skal jeg klæppe igjen og holde meg til temaet, men jeg har dessverre ingen flere bilder å dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1697 Del Skrevet 23. september 2011 Jo! Sko er sexy, men er litt mer høye hæler dame jeg da Joda så klart, men jeg tenkte at det hadde blitt litt for mye av det gode hvis jeg hadde på meg høyhælte sko i tillegg . Stakkars mannfolk da Derfor flate støvletter, hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 23. september 2011 #1698 Del Skrevet 23. september 2011 Hehe, omforladels! Jeg er på "spore av tråder"-avvending, så jeg prøver å ta meg sammen. Helt sant! Nå skal jeg klæppe igjen og holde meg til temaet, men jeg har dessverre ingen flere bilder å dele Altfor mange fristelser her Yme, altfor mange ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2011 #1699 Del Skrevet 23. september 2011 Joda så klart, men jeg tenkte at det hadde blitt litt for mye av det gode hvis jeg hadde på meg høyhælte sko i tillegg . Stakkars mannfolk da Derfor flate støvletter, hehe . Du, det skjønner jeg! En kan jo ikke være FOR sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. september 2011 #1700 Del Skrevet 23. september 2011 Joda så klart, men jeg tenkte at det hadde blitt litt for mye av det gode hvis jeg hadde på meg høyhælte sko i tillegg . Stakkars mannfolk da Derfor flate støvletter, hehe . ikke akkuratt sånne støvler man forbinder med sexy nei jeg tror nok mannfolka her hadde taklet om du hadde valgt høye sko altså... de har trossalt tålt å se bilder av HL, maya, mynona og alle de andre deilige kg-damene her! så en liten pike i noen høye sko tror jeg ikke hadde gjort så stor forandring for å være ærlig......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg