Gjest krystallen Skrevet 6. juli 2011 #1281 Del Skrevet 6. juli 2011 Menn liker grisete jenter, og kvinner liker svinete menn. Jeg spiser ikke kjøtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krystallen Skrevet 6. juli 2011 #1282 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er helt greit, bare du ikke forventer at jeg skal vaske etter deg. Jeg er ikke morra'ri! Hva med det jeg har sitert fra Mrs.Tux over her? Beviser det at alle damer er svin? Neida bare noen som er lett på tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 6. juli 2011 #1283 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er helt greit, bare du ikke forventer at jeg skal vaske etter deg. Jeg er ikke morra'ri! Holder det verste griseriet på et mentalt plan. Mindre å vaske. Jeg spiser ikke kjøtt jeg Jeg liker både svin og lammekjøtt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #1284 Del Skrevet 6. juli 2011 Muskler hjelper til å øke fettforbrenningen pluss pluss Jeg trener styrke jeg. Men siden jeg aldri har trent så mye, så tar ting tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. juli 2011 #1285 Del Skrevet 6. juli 2011 HunterLady: Du har en helt fantastisk kropp! Bildene av deg gir meg motivasjon til å stramme opp litt Tusen takk. Du aner ikke hvor godt det var å høre Jeg har jobbet mye med kosthold og trening i flere måneder nå. Har gått ned 11 kg siden jul, og jaggu er jeg stolt av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 6. juli 2011 #1286 Del Skrevet 6. juli 2011 Det ser da ut som en kvinnemage for meg, men kanskje vedkommende kan legge ut litt flere bilder så vi kan finne det ut en gang for alle. Jeg liker veltrente jenter, jeg. Joda, det ser ut som en mage, men like gjerne en mannemage (tynn selvsagt), pga de smale hoftene. Det under toppen ser ikke ut som pupper ihvertfall, og hendene ser ganske mandige ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 6. juli 2011 #1287 Del Skrevet 6. juli 2011 Så snilt av deg å antyde at noen er mann da, Larsern. Ser ut som en kvinne her jeg sitter i hvert fall. Hvis jeg tar feil så beklager jeg selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 6. juli 2011 #1288 Del Skrevet 6. juli 2011 Aww, du er akkurat så søt som jeg hadde sett for meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 6. juli 2011 #1289 Del Skrevet 6. juli 2011 Tusen takk. Du aner ikke hvor godt det var å høre Jeg har jobbet mye med kosthold og trening i flere måneder nå. Har gått ned 11 kg siden jul, og jaggu er jeg stolt av det! Wow! Gratulerer Det er virkelig godt jobba! Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 6. juli 2011 #1290 Del Skrevet 6. juli 2011 Og det utsagnet beviser at alle menn er svin. Oi da. Hvorfor så sint for et kompliment? Fordi det ikke var myntet på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #1291 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Endret 6. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1292 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg tror du bør ringe og avbestille ASAP, for dette er jaggu ikke mye kvinne(?). Med mine øyne ser dette ut som en skrinn mann som har tredd på seg trusa og toppen til dama og stappet den med meloner eller noe annet hardt og klumpete, og barbert magen. Kvinner har heller ikke så store hender og maskuline fingre. Jeg mener ikke å fornærme noen, men desto mer jeg ser på det bildet, desto sikrere er jeg på at dette er en mann, jeg også............ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #1293 Del Skrevet 6. juli 2011 huff, det hjelper ikke akkuratt på selvtillitten å studere denne tråden........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. juli 2011 #1294 Del Skrevet 6. juli 2011 Neida bare noen som er lett på tråden Ah, okei, så hvis 1 mann sier at han liker pupper, betyr det at alle menn er grisete. Hvis 1 dame sier noe lignende, betyr det bare at det er akkurat hu som er laus. Det er godt vi har oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krystallen Skrevet 6. juli 2011 #1295 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er lov å like pupper det er noe annet å være kåt hver gang man ser en pupp. Ja hva kan jeg si. Jenter oppfører seg som gutter og gutter som jenter. Velkommen til 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #1296 Del Skrevet 6. juli 2011 I alle dager, han sa jo bare at jenta hadde et flott sett med pupper, og det har hun jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. juli 2011 #1297 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er lov å like pupper det er noe annet å være kåt hver gang man ser en pupp. Ja hva kan jeg si. Jenter oppfører seg som gutter og gutter som jenter. Velkommen til 2011. Okei... ehm... Så menn som blir tent av å se pupper, er grisete og oppfører seg som jenter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2011 #1298 Del Skrevet 6. juli 2011 jeg ble så fascinert av kroppen din jeg lakrisdamen ser jeg noengang sånn ut i "voksen" alder, er jeg meget fornøyd alså!! artig å se hvordan dere ser ut, man får jo litt bilder inni hodet når man blir litt kjent med noen her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 6. juli 2011 #1299 Del Skrevet 6. juli 2011 Du har en vakker kropp. Helt nydelig. Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 6. juli 2011 #1300 Del Skrevet 6. juli 2011 Helt enig med AB. Dermika du har en kjempefin kropp! Misunnelig på den fine smale midjen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg