Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skjønner jeg er et problem, men da er det snakk om sykdom ikke om DEG. Du i deg selv er vakker. En tidvis oppblåst mage eller sjeldne treningsøkter kan ikke ødelegge for det. På sikt klarer du kanskje å finne ut hva du kan spise og hva du må kutte helt ut, da vil problemet med oppblåst mage forsvinne og du vil fremdeles være vakker, men kanskje mer fornøyd med deg selv enn du er nå. Jeg lever selv på "diett" og har måttet kutte ut mange matvarer for å holde meg frisk og i form. For min del kan jeg ikke spise brødmat, hvitt mel og frukt, da får jeg samme problem som du har nå. Etter at jeg kuttet det ut har jeg fått tilbake energien, er ikke oppblåst og kan trene uten å føle meg fullstendig utmattet halvveis i programmet. Jeg sier ikke at alle er like, men jeg ønsker så veldig for deg at du kommer deg ut av tankemønsteret du har. Det er så vondt å leve med.

Det er litt vanskelig da, når jeg ikke aner hva som er feil. Legen skylder jo bare konstant på undervekt - selvom jeg ikke hadde noe problemer før når jeg veide mye mindre og spilte fotball på damelaget her og trente hardt flere ganger i uken. Blir så oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, den trusa synes jeg så veldig ekte ut! :ler:

Oi, leste ikke at det var tegnet på før du kommenterte dette. Ikke la jeg merke til det heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Det kan være varmen..

..eller kommer det innenfra? :fnise:

Vel, det kan jo være varmen, sånn bortsett fra at regnet bøtter ned og det faktisk er ganske kjølig.. Så, jeg tror muligens jeg må finne en annen unnskyldning.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kropp

Ja, puppene er naturlige. De ser litt større ut her pga vinkelen, men jeg bruker 75i så de er ganske store likevel.. :-)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp

Ja, puppene er naturlige. De ser litt større ut her pga vinkelen, men jeg bruker 75i så de er ganske store likevel.. :-)

Første jeg tenkte var at får du ikke vondt i ryggen? Hihi, jeg har bare 75 E/F og jeg har til tider vondt i ryggen pga det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp

Fy faen, de var svæææære... åssen har ryggen og nakken din det? Jeg har store i forhold til min kropp, synes jeg, jeg har "bare" D..... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp

Du gløder rundt magen. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp

Jeg tipper du får en del blikk ja, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å gjøre en lang avsporing kort så kan du oppsummere her:

Hvilke mageøvelser tar du:__.

Hvilke rumpeøvelser tar du:__.

;)

Hva får deg til å tro at hun gjør øvelser? Der er jo ikke antydning til muskler på den kroppen (verken i rumpe, mage, lår eller armer)... Sett bort ifra det er forsåvidt fasongen fin :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, de var svæææære... åssen har ryggen og nakken din det? Jeg har store i forhold til min kropp, synes jeg, jeg har "bare" D..... :sjokkert:

Jo, sliter litt med nakken innimellom, men er flink til å bruke riktig BH og trener styrke for å ikke falle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva får deg til å tro at hun gjør øvelser? Der er jo ikke antydning til muskler på den kroppen (verken i rumpe, mage, lår eller armer)... Sett bort ifra det er forsåvidt fasongen fin :)

HUMOR og IRONI, darling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har virkelig en lekker kropp! En slik muskelmasse er nok drømmen ja ;) Keep up the excellent job! :biggrin:

Tusen takk! Det står mye slit bak, men det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...