AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #1081 Del Skrevet 5. juni 2011 i følge siden er taylor momsen den som er mest lik, en cm høyere og 2 cm tyngre forsåvidt, men ellers ganske lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2011 #1082 Del Skrevet 5. juni 2011 Tråden ryddet for avsporinger og krenkende utsagn - tråden om overspising kan dere finne her. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 5. juni 2011 #1083 Del Skrevet 5. juni 2011 http://bildr.no/view/894842 , der trur jeg det ble stort? Litt ny her på forumet Utrolig fine pupper! skulle likt å ha sånn kløft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. juni 2011 #1084 Del Skrevet 5. juni 2011 Du må jo la det ligge lenge nok til at noen får sett det da :gjeiper: Du er et godt mennneske, Maja! Her, du kan få den siste biten av kvikklunsjen min Wuhuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. juni 2011 #1085 Del Skrevet 5. juni 2011 Alright! Så i dag etter klatring hadde jeg faktisk en sterk 4 pack synlig(dårlig lys så en ser bare de 2 øverste her, but still...) Er så stolt....jobbet hardt for dette... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. juni 2011 #1086 Del Skrevet 5. juni 2011 Du kan få resten av denne kvikklunsjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 6. juni 2011 #1087 Del Skrevet 6. juni 2011 Alright! Så i dag etter klatring hadde jeg faktisk en sterk 4 pack synlig(dårlig lys så en ser bare de 2 øverste her, but still...) Er så stolt....jobbet hardt for dette... Bra jobba Flott kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. juni 2011 #1088 Del Skrevet 6. juni 2011 Du kan få resten av denne kvikklunsjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 6. juni 2011 #1089 Del Skrevet 6. juni 2011 Ok, jeg prøver. Aner ikke hvor lenge jeg tør la det ligge.. Åh så fin du var! Hele gjengen jeg har bladd tilbake siden siste side faktisk:) Jeg tør ikke selv, hudfargen min ligner på KG sin bakgrunn.. kanskje enda lysere tilogmed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. juni 2011 #1090 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tør ikke selv, hudfargen min ligner på KG sin bakgrunn.. kanskje enda lysere tilogmed! Huff a meg. Sånn blek, hvit hud er jo aldri pent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymph Skrevet 6. juni 2011 #1091 Del Skrevet 6. juni 2011 Huff a meg. Sånn blek, hvit hud er jo aldri pent Signerer Yme her! Jeg har veldig lys "porselenshud" med rosa roser i kinnene og får alltid høre at det er så vakkert, både av menn og damer. (At jeg heller ville hatt solbrun hud innimellom er en annen historie, jeg blir lett gylden om jeg er mye ute om sommeren, men aldri ordentlig "jeg har blitt mulatt etter 3 uker i syden-brun"). Vær stolt av hudfargen din, det er du som er trendy for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juni 2011 #1092 Del Skrevet 6. juni 2011 Får ikke sett bildet, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 6. juni 2011 #1093 Del Skrevet 6. juni 2011 Å joda, JEG synes hvit hud er pent (ellers hadde jeg jo brukt haugevis på solarium og antirynkekremer ;D) men synes alle har så fine brune kropper (jeg syns begge deler er pent ) og da blir4 jeg redd for å stikke meg ut og få kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymph Skrevet 6. juni 2011 #1094 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg vil gjerne se og lover å ikke kjefte (hvorfor skulle noen det, forresten?) Endret 6. juni 2011 av Nymph 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. juni 2011 #1095 Del Skrevet 6. juni 2011 Huff a meg. Sånn blek, hvit hud er jo aldri pent Jo når det er photoshoppa og sminket ihjel er det jo ganske pent 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 7. juni 2011 #1096 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det deg i avataren din, Liquorice? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #1097 Del Skrevet 7. juni 2011 Min kropp: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 7. juni 2011 #1098 Del Skrevet 7. juni 2011 Åh så fin du var! Hele gjengen jeg har bladd tilbake siden siste side faktisk:) Jeg tør ikke selv, hudfargen min ligner på KG sin bakgrunn.. kanskje enda lysere tilogmed! Har du sett min hud? Ikke noe å være redd for. Jeg er gjennomsiktig, men det var ingen som sa noe stygt om hudfargen, heller pent Bildet ligger ute på side 13 under anonym, så da kan du se at det ikke bare er solbrune kropper her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. juni 2011 #1099 Del Skrevet 7. juni 2011 Jo når det er photoshoppa og sminket ihjel er det jo ganske pent Hah! Akkurat som det finnes damer som er pene uten sminke og photoshop :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tåke Skrevet 7. juni 2011 #1100 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) h k Endret 7. juni 2011 av tåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg