Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Cyrus skrev:

Nå er dere for snille her... jeg er litt ukomfortabel med bulkekroppen så det her var hyggelig lesning 😄😄

Jeg ser du har mye kunnskap om trening. Kan jeg skrive PM til deg og kanskje få råd og tips om hva slags trening som ville være gunstig for meg istedenfor å ta det her? Det har med kroniske plager å gjøre, blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, bjone skrev:

Hittil er det 4 som ga meg et poeng syn jeg ikke kan se hvem... dæven jeg er heldig 

Jeg stoler ikke på antall poeng på hvor pen jeg er. Mange kan jo også være missunnelige på kroppene våre ;) hahaha:fnise:. Ikke sant @Cyrus? Jeg tror mange er missunnelige på oss! Vi er hotte med bare noen få poeng. 

Endret av piaisabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg ser du har mye kunnskap om trening. Kan jeg skrive PM til deg og kanskje få råd og tips om hva slags trening som ville være gunstig for meg istedenfor å ta det her? Det har med kroniske plager å gjøre, blant annet.

Har du plager så er nok ikke jeg rett mann å spørre om råd. Jeg har god peiling på kroppsbygging og kosthold, men når det gjelder trening for styrke og velvære er jeg ganske grønn.

Det er koselig med en pm uansett da 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er en skrullete, men søt gjeng. :fnise: Fine kropper da!

Anonymkode: e1033...be5

:fnise: Det er sant hahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, piaisabella skrev:

:fnise: Det er sant hahaha

Kan jeg få se deg?, rakk ikke.....:(

Anonymkode: efcb9...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar i alle fall. Jeg har min fulle førlighet, men har kronisk atrieflimmer. Kondisjonen er ikke som den en gang var :icon_frown:. Musklene kunne gjerne vært mer markerte. Jeg finner nok ut noe. Men nå får jeg vel noen sure AB-er etter meg, for at jeg ødelegger tråden.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg få se deg?, rakk ikke.....:(

Anonymkode: efcb9...0bb

Jeg poster bildet ut igjen i tråden.  Det ligger litt bak i tråden i en av kommentarene. Men okey : skal poste det på nytt, siden @Cyrus og @bjone ville bidra med bilder :) 

Endret av piaisabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører som prinsipp en liker på alle som legger ut bilde her. Betingelsen er selvsagt at jeg ikke er for sen, da noen fjerner bildet, samt at det ikke er et opplagt hentet fra det store Internett. Skiller ikke på kjønn, så både @piaisabella, @bjone og @Cyrus (blant andre) har fått liker av meg. Nettopp fordi de byr på seg selv, og gjør noe jeg selv ikke vil, mest pga at jeg da lett vil kunne bli gjenkjenemlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kjører som prinsipp en liker på alle som legger ut bilde her. Betingelsen er selvsagt at jeg ikke er for sen, da noen fjerner bildet, samt at det ikke er et opplagt hentet fra det store Internett. Skiller ikke på kjønn, så både @piaisabella, @bjone og @Cyrus (blant andre) har fått liker av meg. Nettopp fordi de byr på seg selv, og gjør noe jeg selv ikke vil, mest pga at jeg da lett vil kunne bli gjenkjenemlig.

Jeg gjør det samme. Liker å trykke likes til alle sammen som poster. Fordi jeg synes det er utrolig koselig at noen er villig til å by på seg selv. Jeg kan være redd for å vise for mye av meg. Jeg viser foreks ikke hode, selv om jeg mener at mitt ansikt er det fineste på kroppen min. ;) . Men jeg skulle gjerne gjort som @Cyrus. Faktisk respekt!. Jeg synes det er kult at noen våger. Og jeg forstår begge deler: forstår dem som våger og dem som ikke våger!.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bjone skrev:

Ok da..

enhanced-20958-1397628860-20-01.jpeg

Tøff du!. Ser ut som du var pissredd for å ta det bildet.

(men er vel en skygge av noe slag)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg har ingen venner, og knapt noen bekjente så jeg kan herje fritt 😎 #goals

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...