piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14761 Del Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: Det er godt. Bra at du forsto at jeg ikke missforsto deg !. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14762 Del Skrevet 9. september 2016 6 minutter siden, Cyrus skrev: Nå er dere for snille her... jeg er litt ukomfortabel med bulkekroppen så det her var hyggelig lesning 😄😄 Jeg ser du har mye kunnskap om trening. Kan jeg skrive PM til deg og kanskje få råd og tips om hva slags trening som ville være gunstig for meg istedenfor å ta det her? Det har med kroniske plager å gjøre, blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14763 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 16 minutter siden, bjone skrev: Hittil er det 4 som ga meg et poeng syn jeg ikke kan se hvem... dæven jeg er heldig Jeg stoler ikke på antall poeng på hvor pen jeg er. Mange kan jo også være missunnelige på kroppene våre hahaha. Ikke sant @Cyrus? Jeg tror mange er missunnelige på oss! Vi er hotte med bare noen få poeng. Endret 9. september 2016 av piaisabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14764 Del Skrevet 9. september 2016 Dere er en skrullete, men søt gjeng. Fine kropper da! Anonymkode: e1033...be5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14765 Del Skrevet 9. september 2016 14 minutter siden, Arabella skrev: Jeg ser du har mye kunnskap om trening. Kan jeg skrive PM til deg og kanskje få råd og tips om hva slags trening som ville være gunstig for meg istedenfor å ta det her? Det har med kroniske plager å gjøre, blant annet. Har du plager så er nok ikke jeg rett mann å spørre om råd. Jeg har god peiling på kroppsbygging og kosthold, men når det gjelder trening for styrke og velvære er jeg ganske grønn. Det er koselig med en pm uansett da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14766 Del Skrevet 9. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er en skrullete, men søt gjeng. Fine kropper da! Anonymkode: e1033...be5 Det er sant hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14767 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, piaisabella skrev: Det er sant hahaha Kan jeg få se deg?, rakk ikke.....:( Anonymkode: efcb9...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14768 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Takk for svar i alle fall. Jeg har min fulle førlighet, men har kronisk atrieflimmer. Kondisjonen er ikke som den en gang var . Musklene kunne gjerne vært mer markerte. Jeg finner nok ut noe. Men nå får jeg vel noen sure AB-er etter meg, for at jeg ødelegger tråden. Endret 9. september 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14769 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få se deg?, rakk ikke.....:( Anonymkode: efcb9...0bb Jeg poster bildet ut igjen i tråden. Det ligger litt bak i tråden i en av kommentarene. Men okey : skal poste det på nytt, siden @Cyrus og @bjone ville bidra med bilder Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. september 2016 #14770 Del Skrevet 9. september 2016 Kjører som prinsipp en liker på alle som legger ut bilde her. Betingelsen er selvsagt at jeg ikke er for sen, da noen fjerner bildet, samt at det ikke er et opplagt hentet fra det store Internett. Skiller ikke på kjønn, så både @piaisabella, @bjone og @Cyrus (blant andre) har fått liker av meg. Nettopp fordi de byr på seg selv, og gjør noe jeg selv ikke vil, mest pga at jeg da lett vil kunne bli gjenkjenemlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14771 Del Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Kjører som prinsipp en liker på alle som legger ut bilde her. Betingelsen er selvsagt at jeg ikke er for sen, da noen fjerner bildet, samt at det ikke er et opplagt hentet fra det store Internett. Skiller ikke på kjønn, så både @piaisabella, @bjone og @Cyrus (blant andre) har fått liker av meg. Nettopp fordi de byr på seg selv, og gjør noe jeg selv ikke vil, mest pga at jeg da lett vil kunne bli gjenkjenemlig. Jeg gjør det samme. Liker å trykke likes til alle sammen som poster. Fordi jeg synes det er utrolig koselig at noen er villig til å by på seg selv. Jeg kan være redd for å vise for mye av meg. Jeg viser foreks ikke hode, selv om jeg mener at mitt ansikt er det fineste på kroppen min. . Men jeg skulle gjerne gjort som @Cyrus. Faktisk respekt!. Jeg synes det er kult at noen våger. Og jeg forstår begge deler: forstår dem som våger og dem som ikke våger!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. september 2016 #14772 Del Skrevet 9. september 2016 1 time siden, bjone skrev: Ok da.. Tøff du!. Ser ut som du var pissredd for å ta det bildet. (men er vel en skygge av noe slag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14773 Del Skrevet 9. september 2016 Her var bildet jeg postet tidligere i tråden Ligger det ut igjen ( siden noen spurte) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 9. september 2016 #14774 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) Fredagskroppsselfie Endret 18. september 2016 av Nordavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14775 Del Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, Nordavind skrev: Fredagskroppsselfie Wow ! Fin!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 9. september 2016 #14776 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, piaisabella skrev: Wow ! Fin!!!!!! Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. september 2016 #14777 Del Skrevet 9. september 2016 18 minutter siden, Nordavind skrev: Fredagskroppsselfie Deilig Er lørdagskroppen like fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 9. september 2016 #14778 Del Skrevet 9. september 2016 34 minutter siden, Strixa skrev: Deilig Er lørdagskroppen like fin? Det finner vi ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. september 2016 #14779 Del Skrevet 9. september 2016 14 minutter siden, Nordavind skrev: Det finner vi ut i morgen smart å ta en dag av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14780 Del Skrevet 9. september 2016 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Kjører som prinsipp en liker på alle som legger ut bilde her. Betingelsen er selvsagt at jeg ikke er for sen, da noen fjerner bildet, samt at det ikke er et opplagt hentet fra det store Internett. Skiller ikke på kjønn, så både @piaisabella, @bjone og @Cyrus (blant andre) har fått liker av meg. Nettopp fordi de byr på seg selv, og gjør noe jeg selv ikke vil, mest pga at jeg da lett vil kunne bli gjenkjenemlig. Jeg har ingen venner, og knapt noen bekjente så jeg kan herje fritt 😎 #goals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg