Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14741 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Fuck yeah!! Prepare for thickness!! Du har kroppen til Herkules Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14742 Del Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, bjone skrev: Ok da.. Modig gjort Dette er like størrelse som min mage. Får se om jeg en dag også får samme mot til å laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14743 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 2 minutter siden, Cyrus skrev: Fuck yeah!! Prepare for thickness!! WOOOOOW! Du er så fin @Cyrus. Nå sitter jeg å unner meg en iskald Grevens pærecider etter treningsturen min, og da sier jeg ordene du fortjener: ! Wow Sexy! Endret 9. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14744 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Fuck yeah!! Prepare for thickness!! Jeg faller helt i staver av tatoveringene dine, særlig de på ryggen. De er kunstverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2016 #14745 Del Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, piaisabella skrev: Det er det innvendige som teller når det kommer til stykke. Så for meg så betyr ikke antall plusser noe. Det verste jeg vet er folk som sitter her inne å kritiserer andres kropper. Det forteller litt om deres personlighet. Det er jo bullshit. Det ytre teller vel så mye, når det er i tiltrekningsfasen. Jeg har ikke kritisert kropper jer., bortsett fra å antydet at noen er vel avkledde til tider, men jeg velger heller ikke å kommentere særlig til kropper, da jeg tenker det er lite vits. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14746 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Jeg faller helt i staver av tatoveringene dine, særlig de på ryggen. De er kunstverk. Han er helskjønn i ansiktet og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. september 2016 #14747 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, piaisabella skrev: Han er helskjønn i ansiktet og Absolutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14748 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Det er jo bullshit. Det ytre teller vel så mye, når det er i tiltrekningsfasen. Jeg har ikke kritisert kropper jer., bortsett fra å antydet at noen er vel avkledde til tider, men jeg velger heller ikke å kommentere særlig til kropper, da jeg tenker det er lite vits. Var jeg for avkledd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14749 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Absolutt. enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2016 #14750 Del Skrevet 9. september 2016 3 minutter siden, piaisabella skrev: Var jeg for avkledd? Nei, absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14751 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 1 minutt siden, Silfen skrev: Nei, absolutt ikke. @Silfen : jeg synes faktisk at jeg har en fin kropp uansett hva andre vil tenke om den . Det viktigste er å være glad i seg selv!. Vet at jeg ikke er perfekt, men jeg er den jeg er! Og fornøyd med det!. Endret 9. september 2016 av piaisabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14752 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, piaisabella skrev: @Silfen : jeg synes faktisk at jeg har en fin kropp uansett hva andre vil tenke om den Ikke hør på slike folk, jeg synes du har en fantastisk kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #14753 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Ikke hør på slike folk, jeg synes du har en fantastisk kropp! Slike folk? Silfen sa ikke noe negativt! Anonymkode: de2c9...07e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. september 2016 #14754 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) . Endret 9. september 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14755 Del Skrevet 9. september 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike folk? Silfen sa ikke noe negativt! Anonymkode: de2c9...07e Jeg vet ikke hva som skjedde. Jeg så ikke at @Silfen sa noe negativt om min kropp. Men jeg mener at antall poeng betyr ingenting. Er enig med henne i at vi kan like de med minst poeng, og omvendt. Det er smak og behag, men det er en sak jeg er uenig i : og det er at utseende er viktigere enn en personlighet . Men silfen mener nok at utseende gir en inngangsbillett og ikke at personlighet er viktigere enn utseende når det kommer til stykke. Endret 9. september 2016 av piaisabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2016 #14756 Del Skrevet 9. september 2016 7 minutter siden, piaisabella skrev: @Silfen : jeg synes faktisk at jeg har en fin kropp uansett hva andre vil tenke om den . Det viktigste er å være glad i seg selv!. Vet at jeg ikke er perfekt, men jeg er den jeg er! Og fornøyd med det!. Jeg syns også du har en fin kropp. Så skjønner ikke helt hvorfor du sier dette til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #14757 Del Skrevet 9. september 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: Du har kroppen til Herkules 13 minutter siden, Arabella skrev: Jeg faller helt i staver av tatoveringene dine, særlig de på ryggen. De er kunstverk. 14 minutter siden, piaisabella skrev: WOOOOOW! Du er så fin @Cyrus. Nå sitter jeg å unner meg en iskald Grevens pærecider etter treningsturen min, og da sier jeg ordene du fortjener: ! Wow Sexy! Nå er dere for snille her... jeg er litt ukomfortabel med bulkekroppen så det her var hyggelig lesning 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 9. september 2016 #14758 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Silfen skrev: Jeg syns også du har en fin kropp. Så skjønner ikke helt hvorfor du sier dette til meg. Takk @Silfen, . Var ikke det jeg mente. Jeg trodde ikke at du sa noe rettet mot min kropp men det oppsto en missforståelse her pga andre som mulig trodde at du sa det mot meg. Jeg trodde ikke det. Såpass selvtillit har jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 9. september 2016 #14759 Del Skrevet 9. september 2016 Hittil er det 4 som ga meg et poeng syn jeg ikke kan se hvem... dæven jeg er heldig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2016 #14760 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, piaisabella skrev: Takk @Silfen, . Var ikke det jeg mente. Jeg trodde ikke at du sa noe rettet mot min kropp men det oppsto en missforståelse her pga andre som mulig trodde at du sa det mot meg. Jeg trodde ikke det. Såpass selvtillit har jeg! Det er godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg