Gjest Minesveiper Skrevet 3. september 2016 #14641 Del Skrevet 3. september 2016 Den 8/29/2016 at 10.57, smalls skrev: No face 12 timer siden, AnonymBruker skrev: wow... Ble jo gigantisk. Kommer sikkert til å angre på det her i morgen. Anonymkode: ccbe9...3be Dere er kjempe flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 3. september 2016 #14642 Del Skrevet 3. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: wow... Ble jo gigantisk. Kommer sikkert til å angre på det her i morgen. Anonymkode: ccbe9...3be Det er mye gigantisk med dette bildet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #14643 Del Skrevet 3. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: wow... Ble jo gigantisk. Kommer sikkert til å angre på det her i morgen. Anonymkode: ccbe9...3be Du får komme hjem til meg en tur så kan vi gjøre massevis av ting du vil angre på i morgen 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. september 2016 #14644 Del Skrevet 3. september 2016 Den 29. august 2016 at 10.57, smalls skrev: No face Herlig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14645 Del Skrevet 3. september 2016 38 minutter siden, Fysikeren skrev: Det er mye gigantisk med dette bildet. Haha de er ikke så store egentlig, vinkelen hjelper nok litt på. 33 minutter siden, Cyrus skrev: Du får komme hjem til meg en tur så kan vi gjøre massevis av ting du vil angre på i morgen 😉😉 Nja, er egentlig ikke helt i humør til å spise is og se på gamle western filmer hele natten, får bli en annen gang. Anonymkode: ccbe9...3be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 3. september 2016 #14646 Del Skrevet 3. september 2016 Som alle husker lovte jeg et før og-etter-bilde i desember, men jeg synes det er alt for lenge til, så jeg poster det bare nå. Jeg fant ut at jeg skulle legge på meg i fjor sommer så jeg ga meg ut på et lite prosjekt. På bilde til venstre så er magen ganske oppblåst fordi jeg akkurat hadde drukket en weightgain-shaker. Bilde tok jeg i desember og hadde da gått opp 10 kg fra jeg begynte, men man kan se at jeg fremdeles var ganske tynn. På bilde til høyre veier jeg en del kg mer. Jeg begynte å trene i desember måned i fjor og har trent 4-5 ganger i uken siden. Kan poste et nytt bilde i januar eller no bare for å se fremgangen. (Dere får ikke bilde av hendene mine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 3. september 2016 #14647 Del Skrevet 3. september 2016 Den 5/27/2016 at 19.04, Minesveiper skrev: Slik ser min overkropp ut etter et halvt år med trening Kan poste et nytt bilde i desember. Gøy å se progresjonen. Her var jeg i mai måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14648 Del Skrevet 3. september 2016 Fin og flink @Minesveiper Skuldrene dine har absolutt begynt å ta form! Hvor mange kg er målet? Anonymkode: e1033...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 3. september 2016 #14649 Del Skrevet 3. september 2016 13 minutter siden, Minesveiper skrev: Som alle husker lovte jeg et før og-etter-bilde i desember, men jeg synes det er alt for lenge til, så jeg poster det bare nå. Jeg fant ut at jeg skulle legge på meg i fjor sommer så jeg ga meg ut på et lite prosjekt. På bilde til venstre så er magen ganske oppblåst fordi jeg akkurat hadde drukket en weightgain-shaker. Bilde tok jeg i desember og hadde da gått opp 10 kg fra jeg begynte, men man kan se at jeg fremdeles var ganske tynn. På bilde til høyre veier jeg en del kg mer. Jeg begynte å trene i desember måned i fjor og har trent 4-5 ganger i uken siden. Kan poste et nytt bilde i januar eller no bare for å se fremgangen. (Dere får ikke bilde av hendene mine) Flink gutt, bra kukbulk 😄 Keep grinding! #whateverittakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 3. september 2016 #14650 Del Skrevet 3. september 2016 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. september 2016 #14651 Del Skrevet 3. september 2016 22 minutter siden, Minesveiper skrev: Som alle husker lovte jeg et før og-etter-bilde i desember, men jeg synes det er alt for lenge til, så jeg poster det bare nå. Jeg fant ut at jeg skulle legge på meg i fjor sommer så jeg ga meg ut på et lite prosjekt. På bilde til venstre så er magen ganske oppblåst fordi jeg akkurat hadde drukket en weightgain-shaker. Bilde tok jeg i desember og hadde da gått opp 10 kg fra jeg begynte, men man kan se at jeg fremdeles var ganske tynn. På bilde til høyre veier jeg en del kg mer. Jeg begynte å trene i desember måned i fjor og har trent 4-5 ganger i uken siden. Kan poste et nytt bilde i januar eller no bare for å se fremgangen. (Dere får ikke bilde av hendene mine) Du har definitivt fått ett høyere tyngdepunkt, og det er positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 3. september 2016 #14652 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Er ikke en ungdom lenger. Men thats my body! "har fjernet bildet" Endret 4. september 2016 av piaisabella 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #14653 Del Skrevet 3. september 2016 6 minutter siden, piaisabella skrev: Er ikke en ungdom lenger. Men thats my body! Men du er ut som en ungdom De puppene! Anonymkode: e1033...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 3. september 2016 #14654 Del Skrevet 3. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du er ut som en ungdom De puppene! Anonymkode: e1033...be5 Takk for fin kommentar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aztrid Skrevet 3. september 2016 #14655 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Ingen ungdom her heller🙂 Endret 4. september 2016 av Aztrid Bortevekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. september 2016 #14656 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) 4 timer siden, Aztrid skrev: Ingen ungdom her heller🙂 7 timer siden, piaisabella skrev: Er ikke en ungdom lenger. Men thats my body! Men dere har fortsatt ganske attraktive kropper begge to Endret 4. september 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 4. september 2016 #14657 Del Skrevet 4. september 2016 5 timer siden, Jacklost skrev: Men dere har fortsatt ganske attraktive kropper begge to Takker. Alder er bare et tall. Man er så ung som man føler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #14658 Del Skrevet 4. september 2016 1 minutt siden, piaisabella skrev: Takker. Alder er bare et tall. Man er så ung som man føler seg Nei, det er man ikke. Jeg er 40 og selv om jeg noen ganger føler med som 12 år så er jeg faktisk 40 år. Anonymkode: 79242...dde 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piaisabella Skrevet 4. september 2016 #14659 Del Skrevet 4. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er man ikke. Jeg er 40 og selv om jeg noen ganger føler med som 12 år så er jeg faktisk 40 år. Anonymkode: 79242...dde . Positivt å føle seg ung i sjelen. Jeg har fått høre at jeg oppfører meg som en fjortis iblant. Tar det som et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 4. september 2016 #14660 Del Skrevet 4. september 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin og flink @Minesveiper Skuldrene dine har absolutt begynt å ta form! Hvor mange kg er målet? Anonymkode: e1033...be5 Takk! Jeg burde veie et sted mellom 80-90kg med min høyde, men har kommet til det punktet at dersom jeg legger på mer ligger det seg bare som fett rundt magen. Det blir en lang grind for å bygge muskler. 14 timer siden, Cyrus skrev: Flink gutt, bra kukbulk 😄 Keep grinding! #whateverittakes Aight. 14 timer siden, Mortem skrev: Bra jobba! Takk Skal ikke du ligge ut et bilde snart? 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Du har definitivt fått ett høyere tyngdepunkt, og det er positivt. Takk takk Endret 4. september 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg