Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

image.jpg

Syns det ser ut som han har ganske mange fans, jeg, om man dømmer etter responsen han får på bildene sine, og i diverse andre tråder.

Morsom meme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Nordavind skrev:

Men er det silikon? Jeg ville kanskje tippet at det ikke var det? Nei, jeg har ikke peiling på sånt..  😅

Ja, hun har selv innrømmet det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Man kan godt mene at enkelte brukere poster for mange bilder, men det er unødvendig å påpeke det. Det skaper bare dårlig stemning. Det er ikke noe hyggelig å høre at man har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Det vet selvsagt de som kommer med kommentarene og de sier det for å være slemme.

Det er plass til både gjengangere og nye brukere i tråden.Tråden hadde sikkert vært død om gjengangerne ikke postet bilder av seg selv. 

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Yme skrev:

Syns det ser ut som han har ganske mange fans, jeg, om man dømmer etter responsen han får på bildene sine, og i diverse andre tråder.

Morsom meme uansett.

Apropos bilder du. Utfordret ikke jeg deg i en annen tråd? Om å poste et selfie der du smiler? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
4 timer siden, smalls skrev:

Tok dette bilde i farta :) 

2016-07-13 12.19.10.jpg

Hot!

Kom endelig bilder igjen i tråden nå og ikke bare mas.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusler rundt på folksomme Nationaltheatret, og plutselig ser det ut som at jeg er inne på en side for å se på bilder av lettkledde jenter :laugh:

Jaja :ninja::fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de som bare skal bitche og klage i tråden her kan bidra med noen bilder selv :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken bitchet eller klaget, bare påpekt helt opplagte ting. Komplimenter er hyggelig å få, men om jeg la ut bilde av min bulkete mage som er full av hematomer etter alvorlig sykdom og som buler ut under huden, og pupper uten silikon, tror jeg dere skulle fått problemer med å finne troverdige komplimenter. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cyrus skrev:

Det var noe annet som også stakk noe veldig ut etter å ha sett det bildet der 😉😉

Puppene stikker ut uansett hva jeg gjør så ;) Men det gjør meg ingenting :)

2 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Kan jeg være så frekk og spørre hvor mye du har i hver pupper :) ? Utrolig fin kropp. Å de puppa da.

Jeg har 350 ml i hver pupp. Takk :) 

38 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hot!

Kom endelig bilder igjen i tråden nå og ikke bare mas.

Hehe, ja ikke sånt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
14 timer siden, Cyrus skrev:

Hypotetisk spørsmål:

Eier du det liggeredskapet selv? Og hvordan stiller du deg til å dele det med en altfor klumpete kropp? 😉😉

Nei, dessverre, men ønsker meg en gjerne! Eneste problemet er at den veier litt :fnise:

Bare å teste, så finner vi ut av det(men da tror jeg det er best du legger deg nedi først) ;) God plass nedi gropen :fnise: 

5 timer siden, smalls skrev:

Tok dette bilde i farta :) 

Fine former 😊 Og den rosa BH du bruker på det andre bildet, har jeg også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 time siden, Yme skrev:

Morsom meme uansett.

Jo det har han nok, både mannlige og kvinnelige 😉 jeg tolket @Cyrus sitt svar som lettere ironisk og humoristisk, og svarte derfor i samme tone. Tror/Håper han tok spøken. I

1 time siden, Summers skrev:

Man kan godt mene at enkelte brukere poster for mange bilder, men det er unødvendig å påpeke det. Det skaper bare dårlig stemning. Det er ikke noe hyggelig å høre at man har et ekstremt oppmerksomhetsbehov. Det vet selvsagt de som kommer med kommentarene og de sier det for å være slemme.

Det er plass til både gjengangere og nye brukere i tråden.Tråden hadde sikkert vært død om gjengangerne ikke postet bilder av seg selv. 

Jeg er helt enig med deg i at det skal være plass for alle.  Har du noen gang vært i en diskusjon hvor enkelte har bestemte meninger, og dominerer samtalen gjennom å prate mye og fremme sin mening gjentatte ganger? Da har du kanskje opplevd at du selv eller andre velger å trekke seg ut av diskusjonen. Da er det ikke lenger "til for alle". Det var poenget med treningsstudio eksemplet. De som ikke "passer inn", trekker seg unna. Domineres tråden av "fitness bilder", eller "big is sexy", (samme hva det er)- tror jeg det kan resultere i at de som ikke passer inn i den dominerende kategorien backer unna. Om alle bilder postet her inne også oppga kjønn, alder og ikke minst VEKT eller BI, er jeg ikke i tvil om at det ville overhodet ikke være representabelt for gjennomsnittet av KG brukerne sin alder, kjønn, vekt eller BI. Der ville være en overvekt (no pun intended) - av langt lavere BI/vekt enn den "representative" KG bruker. (Dette er dog ikke relatert til overnevnte brukere, men for å påpeke mitt tidligere poeng i sin helhet: når en bestemt "gruppe" dominerer, ekskluderes automatisk mange andre, selv om det ikke er den opprinnelige intensjonen for de som "dominerer") og en liten Sidenote: så har jeg sett at både du og alle overnevnte brukere er flinke på å gi ros til absolutt alle ulike kropper og fasonger. Det synes jeg er flott! 👍 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:ohmy: ble dissa der ja... 

Anonymkode: 33027...800

Det er helt OK om jeg blir "dissa" for noe så banalt som å ikke bruke avsnitt, som jeg påpekte i det avsnittløse innlegget så er risikoen med å skrive mange og lange innlegg at man får kritikk, på samme måte som at de som poster masse selfies også er i risiko, og derfor burde tåle KONSTRUKTIV (les: IKKE mobbende eller hetsende) - kritikk. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hallo har du hørt om avsnitt

hallo! Ja, det har jeg, men jeg skriver fra mobil og aner derfor ikke hvordan jeg lager avsnitt. Tips taes imot med takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er helt enig med deg i at det skal være plass for alle.  Har du noen gang vært i en diskusjon hvor enkelte har bestemte meninger, og dominerer samtalen gjennom å prate mye og fremme sin mening gjentatte ganger? Da har du kanskje opplevd at du selv eller andre velger å trekke seg ut av diskusjonen. Da er det ikke lenger "til for alle". Det var poenget med treningsstudio eksemplet. De som ikke "passer inn", trekker seg unna. Domineres tråden av "fitness bilder", eller "big is sexy", (samme hva det er)- tror jeg det kan resultere i at de som ikke passer inn i den dominerende kategorien backer unna. Om alle bilder postet her inne også oppga kjønn, alder og ikke minst VEKT eller BI, er jeg ikke i tvil om at det ville overhodet ikke være representabelt for gjennomsnittet av KG brukerne sin alder, kjønn, vekt eller BI. Der ville være en overvekt (no pun intended) - av langt lavere BI/vekt enn den "representative" KG bruker. (Dette er dog ikke relatert til overnevnte brukere, men for å påpeke mitt tidligere poeng i sin helhet: når en bestemt "gruppe" dominerer, ekskluderes automatisk mange andre, selv om det ikke er den opprinnelige intensjonen for de som "dominerer") og en liten Sidenote: så har jeg sett at både du og alle overnevnte brukere er flinke på å gi ros til absolutt alle ulike kropper og fasonger. Det synes jeg er flott! 👍 

Dette er jo internett, om jeg poster bilde av meg så tar jeg ikke opp plassen din når du poster bilde i motsetning til i en samtale i virkeligheten hvor ikke alle kan snakke samtidig og forvente å bli hørt. Det er ingen som poster bilder i tråden så hurtig at andres bilder ikke blir sett.

Klart de som poster mange bilder av seg er vakre mennesker og det sikkert skremmer noen av de mindre vakre menneskene fra å poste bilder av seg selv. Det er trist, men løsningen er ikke å mobbe ut de vakre. Da får man heller bli flinkere til å rose og gi oppmerksomhet til de som har kropper som ikke faller innenfor det som samfunnet har satt som mal for idealkroppen. 

Samtidig er jo dette en kroppstråd Det er vel da natulig at de som er opptatt av kroppen sin i større grad viser den frem enn de som ikke bryr seg. Om man gir beng i hvordan man ser ut så har man sikkert ikke samme behovet for å poste bilde av kroppen sin for å få respons fra andre. Så det handler nok ikke bare om at de utenfor samfunnets kroppsideal ikke tør å vise seg frem selv om det er et reelt problem. 

PS Takk for rosen.:)

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Summers skrev:

Dette er jo internett, om jeg poster bilde av meg så tar jeg ikke opp plassen din når du poster bilde i motsetning til i en samtale i virkeligheten hvor ikke alle kan snakke samtidig og forvente å bli hørt. Det er ingen som poster bilder i tråden så hurtig at andres bilder ikke blir sett.

Klart de som poster mange bilder av seg er vakre mennesker og det sikkert skremmer noen av de mindre vakre menneskene fra å poste bilder av seg selv. Det er trist, men løsningen er ikke å mobbe ut de vakre. Da får man heller bli flinkere til å rose de som har kropper som ikke faller innenfor det som samfunnet har satt som mal for idealkroppen. 

Samtidig er jo dette en kroppstråd Det er vel da natulig at de som er opptatt av kroppen sin i større grad viser den frem enn de som ikke bryr seg. Om man gir beng i hvordan man ser ut så har man sikkert ikke samme behovet for å poste bilde av kroppen sin for å få respons fra andre. Så det handler nok ikke bare om at de utenfor samfunnets kroppsideal ikke tør å vise seg frem selv om det er et reelt problem. 

PS Takk for rosen.:)

Enig i mye av det du skriver. 1.) alle kan poste såklart. Man tar ikke opp "plassen" til andre om man poster mye, men man kan bidra til at andre opplever seg utilstrekkelig som du sier, og derfor ikke ønsker å delta. 2.) sannsynligheten for at en mann på 32 som basicly BOR på gymmen og lever av proteinshake har lyst til å poste masse kroppsselfies er nok langt større enn en overvektig 64åring som gir beng i hvordan kroppen hans ser ut vil gjøre det. Likevel så ØKER det ikke lysta til 64åringen om han ser at tråden utelukkende er bomba av 32åringen og noen meningsfeller, selv om tråden i utgangspunktet henvendte seg minst like mye til 64åringen som 32åringen. 3.) your welcome 😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det er helt OK om jeg blir "dissa" for noe så banalt som å ikke bruke avsnitt, som jeg påpekte i det avsnittløse innlegget så er risikoen med å skrive mange og lange innlegg at man får kritikk, på samme måte som at de som poster masse selfies også er i risiko, og derfor burde tåle KONSTRUKTIV (les: IKKE mobbende eller hetsende) - kritikk. 

... Det var jo jeg som ble dissa. Siterte innlegget som dissa meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Det var jo jeg som ble dissa. Siterte innlegget som dissa meg. 

Haha, ser det nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jo det har han nok, både mannlige og kvinnelige 😉 jeg tolket @Cyrus sitt svar som lettere ironisk og humoristisk, og svarte derfor i samme tone. Tror/Håper han tok spøken. . 

Det skal ganske så mye til for å hisse meg opp, så du tolker riktig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, Cyrus skrev:

Det skal ganske så mye til for å hisse meg opp, så du tolker riktig 😄

Ja men det er bra. Det var heller aldri intensjonen å hisse opp noen, bare for å understreke det. Kun "betraktninger" fra sidelinja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...