Yme Skrevet 11. juli 2016 #13641 Del Skrevet 11. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ghostwalker skrev: Du er på riktig vei Yme! Kanskje man kan legge på vekter når man tar sit ups osv? Går an å gjøre andre ting enn å bare legge seg på rygg og ta halvveis sit ups og si, "nei dette gir ikke resultater, dette skyldes nok fettlagrene mine på magen. " Nå er jo magen den muskelen de færreste gidder å trene, så det er kanskje greit å ha en unnskyldning på den muskelen. Den beste måten å trene magen på, er en kombinasjon av øvelser med vekt, og øvelser uten vekt, pga sammensetningen av muskelfibertyper. Magen og leggene fungerer litt annerledes, under trening, enn resten av kroppen, og det er derfor disse stedene ofte er problemområder for folk. Å trene magen riktig, gjør at man sikspækken blir penere, i og med at kjernemuskulaturen er godt utviklet, men de kommer aldri til å tyte ut gjennom fettet, om man er så uheldig at man er nede i 8% kropsfett, og så å si alle de 8 prosentene ligger på magen, enkelt forklart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chauve-Souris Skrevet 11. juli 2016 #13642 Del Skrevet 11. juli 2016 Magemusklene har faktisk veldig lite vekstpotensiale, så å trene magemusklene vil gi styrke men minimal økning i volum. Det i hovedsak som gir magemuskler er å ha lav fettprosent. Om du er veldig tynn og underernært, syk og i lite bevegelse etc. vil du dog oppleve muskleatrofi, og du vil da ikke ha veldig synlige/store magemuskler på tross av lite fett, ved slike tilfeller kan du så klart bygge musklene opp til normalen igjen. Ergo, om du er misfornøyd med sixpacken må du ned i fettprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghostwalker Skrevet 11. juli 2016 #13643 Del Skrevet 11. juli 2016 7 minutter siden, Yme skrev: Den beste måten å trene magen på, er en kombinasjon av øvelser med vekt, og øvelser uten vekt, pga sammensetningen av muskelfibertyper. Magen og leggene fungerer litt annerledes, under trening, enn resten av kroppen, og det er derfor disse stedene ofte er problemområder for folk. Å trene magen riktig, gjør at man sikspækken blir penere, i og med at kjernemuskulaturen er godt utviklet, men de kommer aldri til å tyte ut gjennom fettet, om man er så uheldig at man er nede i 8% kropsfett, og så å si alle de 8 prosentene ligger på magen, enkelt forklart. Fettlagrene har noe å si, selvfølgelig, men "alle" kan nok minst få 2 og 4 pack med riktig trening, de lengre ned på magen, avhenginger selvfølgelig mye mer av fettprosent. Nå gjør ekstremt mange sit ups feil, og veldig mange øker/utvikler aldri øvelsen heller, de blir rett og slett til de som trener med en manual i samme vekt i ett år og lurer på hvor utviklingen blir av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2016 #13644 Del Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Ghostwalker skrev: Fettlagrene har noe å si, selvfølgelig, men "alle" kan nok minst få 2 og 4 pack med riktig trening, de lengre ned på magen, avhenginger selvfølgelig mye mer av fettprosent. Nå gjør ekstremt mange sit ups feil, og veldig mange øker/utvikler aldri øvelsen heller, de blir rett og slett til de som trener med en manual i samme vekt i ett år og lurer på hvor utviklingen blir av. Jeg kan strekke meg til at alle sannsynligvis kan få 2pækk, eller 2,5pækk ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. juli 2016 #13645 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, marizz skrev: Tusen takk! Å fyyyy for ei flott jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 11. juli 2016 #13646 Del Skrevet 11. juli 2016 5 timer siden, Pjokkeline skrev: Så liten er jeg! Vakker ung Kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 11. juli 2016 #13647 Del Skrevet 11. juli 2016 8 minutter siden, mann_86 skrev: Å fyyyy for ei flott jente Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. juli 2016 #13648 Del Skrevet 11. juli 2016 5 timer siden, Pjokkeline skrev: Så liten er jeg! Søta! Flott med et litt annerledes-bilde her inne! Ser du forresten dyret som er rett over hodet ditt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #13649 Del Skrevet 11. juli 2016 18 minutter siden, mann_86 skrev: Søta! Flott med et litt annerledes-bilde her inne! Ser du forresten dyret som er rett over hodet ditt? Det kryr av skumle skapninger på bildet :O Like over hodet hennes er det en spøkelseslignende sak, over der igjen en vaskebjørn og nedenfor der et skummelt zombieaktig barn som peker opp mot himmelen. Også er det jo den store løven(som også ligner på en hund) og dama i røde bukser. Og en hel drøss med pupper. Anonymkode: 5b816...5b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 11. juli 2016 #13650 Del Skrevet 11. juli 2016 38 minutter siden, Mr X skrev: Vakker ung Kvinne Takk 24 minutter siden, mann_86 skrev: Søta! Flott med et litt annerledes-bilde her inne! Ser du forresten dyret som er rett over hodet ditt? Takk Haha... Det gjorde jeg faktisk! Kom fram til at det er et bjørneansikt med propp i nesa Nysgjerrig på hva slags tre sort det er, kommet fram til at det kanskje er eik? Hmmm... Uansett, så er det en fin indikasjon på hvor liten jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. juli 2016 #13651 Del Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, Pjokkeline skrev: Takk Takk Haha... Det gjorde jeg faktisk! Kom fram til at det er et bjørneansikt med propp i nesa Nysgjerrig på hva slags tre sort det er, kommet fram til at det kanskje er eik? Hmmm... Uansett, så er det en fin indikasjon på hvor liten jeg er Hehe Eik er vel et løvtre, og såvidt jeg ser er dette er bartre. Tror jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 11. juli 2016 #13652 Del Skrevet 11. juli 2016 10 minutter siden, mann_86 skrev: Hehe Eik er vel et løvtre, og såvidt jeg ser er dette er bartre. Tror jeg da. Iiiingen anelse -.- Lignet litt på gran?! Eneste jeg har funnet ut av info, er at de trærne i den parken er maaaaaaange år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2016 #13653 Del Skrevet 11. juli 2016 Den 9.7.2016 at 0.38, AnonymBruker skrev: Tatoveringen din ser SYKT bra ut @Katten.2.0!!! Stor tommel opp. Hilsen Vause Anonymkode: 48f64...c08 Nå koblet jeg nicket! Husket først bare ditt opprinnelige! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 11. juli 2016 #13654 Del Skrevet 11. juli 2016 8 minutter siden, Pjokkeline skrev: Iiiingen anelse -.- Lignet litt på gran?! Eneste jeg har funnet ut av info, er at de trærne i den parken er maaaaaaange år gamle. Ja, det gjorde egentlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 12. juli 2016 #13655 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) ... Endret 12. juli 2016 av Stringfellow1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juli 2016 #13656 Del Skrevet 12. juli 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden endte plutselig opp som en showoff-tråd mellom to brukere... med noen tapre som gjør et forsøk på å bryte inn med egne bilder. Hva med å opprette en ny tråd C&R der dere bare legger ut bilder av dere selv i forskjellige positurer tatt på forskjellige tider på døgnet? Så kan spesielt interesserte følge dere der. Anonymkode: b1ae5...698 Jeg tror du har misforstått litt. Jeg og @Runforit er jo faktisk de eneste brukerne her som mottar negative kommentarer om kroppen vår. Dersom du blar litt bakover så ser du jo svart på hvitt hvilke brukere som mottar hyllest, og hvilke som mottar kritikk. Men jeg har akseptert at som veltrent så er jeg også en soleklar skyteskive for de som ønsker å fremme den "normale" kroppen. Tro meg, jeg er ikke bitter på deg, men "showoff" blir vel feil uttrykk. Kall det heller "overdrevent eksponeringsbehov uten forventet respons fordi en kropp med lav fett og mye muskler er ikke for alle". 😄😄😄 Jeg og R har forresten allerede diskutert å lage en felles IG - konto som kun skal ha #mirrorselfie #shredded #fitfam #8pack 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13657 Del Skrevet 12. juli 2016 1 minutt siden, Cyrus skrev: Jeg tror du har misforstått litt. Jeg og @Runforit er jo faktisk de eneste brukerne her som mottar negative kommentarer om kroppen vår. Dersom du blar litt bakover så ser du jo svart på hvitt hvilke brukere som mottar hyllest, og hvilke som mottar kritikk. Men jeg har akseptert at som veltrent så er jeg også en soleklar skyteskive for de som ønsker å fremme den "normale" kroppen. Tro meg, jeg er ikke bitter på deg, men "showoff" blir vel feil uttrykk. Kall det heller "overdrevent eksponeringsbehov uten forventet respons fordi en kropp med lav fett og mye muskler er ikke for alle". 😄😄😄 Jeg og R har forresten allerede diskutert å lage en felles IG - konto som kun skal ha #mirrorselfie #shredded #fitfam #8pack 😂 Nå må du rulle inn, jeg har ikke kritisert kroppene deres på noe som helst måte. Alle kropper er fine på hver sin måte. Jeg er på ingen måte sjalu og føler behov for å bruke deg som skyteskive for å fremme normale kropper. Har selv en meget veltrenet kropp da jeg lever sunt og trener 6 ganger i uken, både styrke og kondisjon. Jeg kritiserer derimot dette ekstreme eksponeringsbehovet deres der dere spammer denne tråden med skrytebilder. Tror det er derfor folk som har vært deltagere i denne tråden mer eller mindre har forlatt tråden, de ser seg nok lei av at dere to legger ut bildespam. Ja, vi vet at dere er veltrenet og har muskler, vi trenger ikke hundre bilde i uka for å forstå det. Anonymkode: b1ae5...698 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. juli 2016 #13658 Del Skrevet 12. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du rulle inn, jeg har ikke kritisert kroppene deres på noe som helst måte. Alle kropper er fine på hver sin måte. Jeg er på ingen måte sjalu og føler behov for å bruke deg som skyteskive for å fremme normale kropper. Har selv en meget veltrenet kropp da jeg lever sunt og trener 6 ganger i uken, både styrke og kondisjon. Jeg kritiserer derimot dette ekstreme eksponeringsbehovet deres der dere spammer denne tråden med skrytebilder. Tror det er derfor folk som har vært deltagere i denne tråden mer eller mindre har forlatt tråden, de ser seg nok lei av at dere to legger ut bildespam. Ja, vi vet at dere er veltrenet og har muskler, vi trenger ikke hundre bilde i uka for å forstå det. Anonymkode: b1ae5...698 Få se på den æ. Ikke vær blyg nå 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13659 Del Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Få se på den æ. Ikke vær blyg nå 😄 Har ikke behov for å legge ut bilde av meg for å få bekreftelse hverken fra deg eller noen andre her på forumet. Jeg vet jeg har fin og sterk kropp. Anonymkode: b1ae5...698 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juli 2016 #13660 Del Skrevet 12. juli 2016 14 timer siden, Pjokkeline skrev: @Mysticgirl Ai ai ai, woman! Fine former @Cyrus Fin fysikk! Vel definert rygg og fin V form Tusen takk 14 timer siden, Pjokkeline skrev: Så liten er jeg! Kjempesøt du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg