Silfen Skrevet 10. juli 2016 #13541 Del Skrevet 10. juli 2016 Fragminen har og små, men det er jo ikke litt gøy selv om, hehe. Kanskje det er verre på seg selv enn å sette på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juli 2016 #13542 Del Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, måtte le litt her jau då, bare hold på. Anonymkode: 63794...815 Takk, takk! Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #13543 Del Skrevet 10. juli 2016 15 minutter siden, Silfen skrev: Fragminen har og små, men det er jo ikke litt gøy selv om, hehe. Kanskje det er verre på seg selv enn å sette på andre. Jeg setter 6-7 sprøyter på meg selv hver dag. Det blir som å ta en tablett når man er vant til det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. juli 2016 #13544 Del Skrevet 10. juli 2016 Så mange? Ikke insulinpumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 10. juli 2016 #13545 Del Skrevet 10. juli 2016 Vet det er litt utenfor det dere snakker om, min du har en fin midje Silfen! Fin snitt på magen også, dyktig jobb utført av legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 10. juli 2016 #13546 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg setter 6-7 sprøyter på meg selv hver dag. Det blir som å ta en tablett når man er vant til det 😄 Skal ikke spore av tråden her. Men lurer på hvorfor noen diabetikere går på sprøyter og noen på tabletter? Er det noe man får velge selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. juli 2016 #13547 Del Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, Pjokkeline skrev: Vet det er litt utenfor det dere snakker om, min du har en fin midje Silfen! Fin snitt på magen også, dyktig jobb utført av legen! Takk. Syns arrene blir bra, bortsett fra navlen som ser helt brannskadet ut, hehe. Men mtp at jeg ikke har giddet følge anvisninger på taping og sånt så syns jeg det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13548 Del Skrevet 10. juli 2016 35 minutter siden, Silfen skrev: Jah, my gawd, og de har jo hud som lær, så man må jo ta rennefart. Det samme må man på folk man skal ta blodprøver på i leggene fordi de ikke har årer å tappe i armene. Anonymkode: db6a4...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13549 Del Skrevet 10. juli 2016 6 minutter siden, Silfen skrev: Takk. Syns arrene blir bra, bortsett fra navlen som ser helt brannskadet ut, hehe. Men mtp at jeg ikke har giddet følge anvisninger på taping og sånt så syns jeg det ser bra ut. Jeg har en mer oppblåst mage men er stolt av den. Du er slank i magen. Anonymkode: b2680...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #13550 Del Skrevet 10. juli 2016 16 minutter siden, sweety pie skrev: Skal ikke spore av tråden her. Men lurer på hvorfor noen diabetikere går på sprøyter og noen på tabletter? Er det noe man får velge selv? Type 1 bruker vanligvis sprøyter, mens type 2 bruker vanligvis ikke sprøyter. Utover det kan jeg ikke så mye 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. juli 2016 #13551 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) 2 timer siden, sweety pie skrev: Skal ikke spore av tråden her. Men lurer på hvorfor noen diabetikere går på sprøyter og noen på tabletter? Er det noe man får velge selv? De som har diabetes type 2 produserer litt insulin selv, de klarer seg som oftest med tabletter. Type 1 diabetes har enten ingen eller tilnærmet ingen produksjon av insulin, og må derfor ta sprøyter. Man setter som oftest langtidsvirkende insulin morgen og kveld, pluss man har en annen type for å få blodsukkeret ned hvis det er for høyt. Men diabetes er vanskelig. Og blodsukkeret kan være vanskelig å regulere. Det varierer veldig utifra dagsform, vekt, aktivitetsnivå, væskeinntak, hvor mye karbohydrater man får i seg. Mange tenker nok at man bare må kutte ut sukker, men man bør telle karbohydrater. Her er en liten funfact og avsporing: Nabodamen vår har diabetes type 1, og hun er enslig. Hun bor sammen med en kjempeskjønn liten hund. Flere ganger har hun opplevd nå at hunden maser og vekker henne om nettene, den gir ikke fred. Hun forsto tilslutt at det var noe den ville, og hun gikk opp for å måle blodsukkeret. Og det var på 2,5! Noe som er innmari lavt og hun var tett før føling (føling er livstruende)! Edit; redigerte en vesentlig skriveleif... går litt fort for seg i svingene når jeg blir engasjert! Haha, ingen produserer diabetes, men man produserer insulin! Endret 10. juli 2016 av skruf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 10. juli 2016 #13552 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Type 1 bruker vanligvis sprøyter, mens type 2 bruker vanligvis ikke sprøyter. Utover det kan jeg ikke så mye 😐 Greit nok forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. juli 2016 #13553 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Poff Endret 12. juli 2016 av Runforit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. juli 2016 #13554 Del Skrevet 11. juli 2016 10 timer siden, Citronella skrev: Det er mange som mener @Runforit har en flott kropp! Og der synes jeg også. Imponerende fysikk, her er det sikkert gode gener også. Så akkurat det argumentet faller. Folk som er tykke får både pepper og roser, de også. 9 timer siden, Cyrus skrev: ALLTID uten unntak mer ripped om morran ja 😄 Damn! Morgenrippet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 11. juli 2016 #13555 Del Skrevet 11. juli 2016 54 minutter siden, Runforit skrev: Skal dette bli en flexetråd nå da? Forsiktig så ikke du drar meg igang 😂 Spørsmål: Hvor mange bilder av deg selv har du lagret på telefonen din akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juli 2016 #13556 Del Skrevet 11. juli 2016 Her er min morgenmage. Ikke like rippet som dere andre her. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. juli 2016 #13557 Del Skrevet 11. juli 2016 37 minutter siden, Cyrus skrev: Skal dette bli en flexetråd nå da? Forsiktig så ikke du drar meg igang 😂 Spørsmål: Hvor mange bilder av deg selv har du lagret på telefonen din akkurat nå? Folk ble så gær'n så måtte ta noen bilder i dag også 😜😜😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 11. juli 2016 #13558 Del Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, Teriyaki skrev: Her er min morgenmage. Ikke like rippet som dere andre her. Fin mage 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. juli 2016 #13559 Del Skrevet 11. juli 2016 4 minutter siden, Runforit skrev: Folk ble så gær'n så måtte ta noen bilder i dag også 😜😜😜 Fordi du er så sykt maskulin. Sjekk de breie skuldrene, og den deilige penisen a! Kan jeg kjenne på den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #13560 Del Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Fordi du er så sykt maskulin. Sjekk de breie skuldrene, og den deilige penisen a! Kan jeg kjenne på den? Hvorfor må du påpeke at hun har brede skuldre? Anonymkode: 81217...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg