Katten.2.0 Skrevet 10. juli 2016 #13481 Del Skrevet 10. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tatoveringen din ser SYKT bra ut @Katten.2.0!!! Stor tommel opp. Hilsen Vause Anonymkode: 48f64...c08 Takker og bukker, selv om Vause ikke ringer noen bjelle. Mye av æren går selvfølgelig til tatovøren min. Jeg gav ham bare en visjon - det er han som realiserer den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 10. juli 2016 #13482 Del Skrevet 10. juli 2016 4 timer siden, wintergirl skrev: 100 kg?! Også har du den stramme, slanke magen? Har du redigert bilde? Du ser ihvertfall flott ut Takk:-) Har ikke redigert bildet, annet enn filteret, da. Men det er en litt heldig vinkel, samtidig som jeg har veldig innsving rundt midjen. Har en flott bilring nederst på magen, store overarmer, legger og lår. Bærer ikke kiloene spesielt bra, for å si det sånn, og jobber med å få dem av nå, men trives jo i grunnen i egen kropp tross kiloene. Spesielt nå som jeg trener og spiser sunt, da føler jeg meg som 70 kilo, selv om det er langt fra sannheten, men man føler seg bare så bra når man lever sånn man burde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handymanhedmark Skrevet 10. juli 2016 #13483 Del Skrevet 10. juli 2016 19 minutter siden, Hjärtat skrev: Takk:-) Har ikke redigert bildet, annet enn filteret, da. Men det er en litt heldig vinkel, samtidig som jeg har veldig innsving rundt midjen. Har en flott bilring nederst på magen, store overarmer, legger og lår. Bærer ikke kiloene spesielt bra, for å si det sånn, og jobber med å få dem av nå, men trives jo i grunnen i egen kropp tross kiloene. Spesielt nå som jeg trener og spiser sunt, da føler jeg meg som 70 kilo, selv om det er langt fra sannheten, men man føler seg bare så bra når man lever sånn man burde! Nydelig du er ☺ bedre med former ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 10. juli 2016 #13484 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, Handymanhedmark skrev: Nydelig du er ☺ bedre med former ☺ Takk, takk:-) men greit med god helse og;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. juli 2016 #13485 Del Skrevet 10. juli 2016 3 timer siden, Hjärtat skrev: Takk:-) Har ikke redigert bildet, annet enn filteret, da. Men det er en litt heldig vinkel, samtidig som jeg har veldig innsving rundt midjen. Har en flott bilring nederst på magen, store overarmer, legger og lår. Bærer ikke kiloene spesielt bra, for å si det sånn, og jobber med å få dem av nå, men trives jo i grunnen i egen kropp tross kiloene. Spesielt nå som jeg trener og spiser sunt, da føler jeg meg som 70 kilo, selv om det er langt fra sannheten, men man føler seg bare så bra når man lever sånn man burde! Hmmmmm; tror deg ikke for på bildet bærer du kiloene bra! Men er jo flott at du tar tak i det for helsens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. juli 2016 #13486 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) Poff Endret 12. juli 2016 av Runforit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13487 Del Skrevet 10. juli 2016 22 minutter siden, Runforit skrev: God morgen søndag God morgen! Synd alle bildene dine er så små. Du ser kjempebra ut Anonymkode: e9549...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13488 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: God morgen! Synd alle bildene dine er så små. Du ser kjempebra ut Anonymkode: e9549...fa9 Har du ikke zoomefunksjon på telefonen din? Anonymkode: 4a4b7...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 10. juli 2016 #13489 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, Runforit skrev: Hmmmmm; tror deg ikke for på bildet bærer du kiloene bra! Men er jo flott at du tar tak i det for helsens skyld Takk Du ser bra ut selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13490 Del Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, Runforit skrev: God morgen søndag Dette blir for maskulint synes jeg. Men bra jobba, du liker jo det Anonymkode: 63794...815 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. juli 2016 #13491 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for maskulint synes jeg. Men bra jobba, du liker jo det Anonymkode: 63794...815 Jeg liker ikke noe spesielt. Dette er magen min på morgenen når jeg strammer. Maskulint? Må være første gang noen har kalt kroppen min for maskulin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juli 2016 #13492 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for maskulint synes jeg. Men bra jobba, du liker jo det Anonymkode: 63794...815 Du har aldri sett en mann før, skjønner jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. juli 2016 #13493 Del Skrevet 10. juli 2016 8 minutter siden, Yme skrev: Du har aldri sett en mann før, skjønner jeg Og du ser skikkelig mann ut om dagen! Dæven du har bygget deg opp 😳 I følge ab her er jeg i samme kategori som deg 😂 Maskulin og tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 10. juli 2016 #13494 Del Skrevet 10. juli 2016 4 timer siden, Runforit skrev: God morgen søndag #milliondollars You compete??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juli 2016 #13495 Del Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, Runforit skrev: Og du ser skikkelig mann ut om dagen! Dæven du har bygget deg opp 😳 I følge ab her er jeg i samme kategori som deg 😂 Maskulin og tøff Det var veldig rart det der. Etter jeg ble veganer, fikk jeg enormt mye bedre resultater på treningen, av en eller annen grunn. Skjønner ikke hva det kommer av, men jeg går opp i kilo veldig fort nå, til og med i kaloriunderskudd. Veier nesten 100 kilo Mulig det har noe med fytokjemikalier å gjøre. Man veit jo ikke så mye om dem enda, annet enn at man trenger dem, og får det fra planter. I rotteforsøk har de sett at dyrene som blir mata med et stoff fra spinat, bygger muskler 50% fortere. Det trenger ikke være overførbart til mennesker, men det er interessant for folk som er glad i trening uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13496 Del Skrevet 10. juli 2016 52 minutter siden, Runforit skrev: Jeg liker ikke noe spesielt. Dette er magen min på morgenen når jeg strammer. Maskulint? Må være første gang noen har kalt kroppen min for maskulin Hehe, smak og behag. Jeg synes det er maskulint. Men for all del, du som skal like kroppen din Vi alle har ulike preferanser. Anonymkode: 63794...815 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13497 Del Skrevet 10. juli 2016 49 minutter siden, Yme skrev: Du har aldri sett en mann før, skjønner jeg Prøver du å være morsom...failed... Anonymkode: 63794...815 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. juli 2016 #13498 Del Skrevet 10. juli 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver du å være morsom...failed... Anonymkode: 63794...815 Prøver du å bruke punktsetting...failed... Det var trist å høre. Livet mitt handler nemlig om å få akkurat deg, et helt fremmed og ukjent menneske, til å le, så meningene dine har utrolig mye verdi for meg. Håper du fortsetter å si ifra hver eneste gang jeg ikke får deg til å trekke på smilebåndet, siden du helt klart har en slags hovedrolle her i verden... For du har vel det, siden du tydeligvis tror fremmede mennesker bryr seg om hva du mener om sånt? Endret 10. juli 2016 av Yme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. juli 2016 #13499 Del Skrevet 10. juli 2016 37 minutter siden, Cyrus skrev: #milliondollars You compete??!! Hehe Ser ikke sånn ut etter middag 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 10. juli 2016 #13500 Del Skrevet 10. juli 2016 @Runforit Digg! Fin mage og absolutt ikke maskulint! Den er rett og slett veltrent som resten av kroppen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg