Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tatoveringen din ser SYKT bra ut @Katten.2.0!!! Stor tommel opp. Hilsen Vause

Anonymkode: 48f64...c08

Takker og bukker, selv om Vause ikke ringer noen bjelle. Mye av æren går selvfølgelig til tatovøren min. Jeg gav ham bare en visjon - det er han som realiserer den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, wintergirl skrev:

100 kg?! Også har du den stramme, slanke magen? Har du redigert bilde? Du ser ihvertfall flott ut ;)

Takk:-) Har ikke redigert bildet, annet enn filteret, da. Men det er en litt heldig vinkel, samtidig som jeg har veldig innsving rundt midjen. Har en flott bilring nederst på magen, store overarmer, legger og lår. Bærer ikke kiloene spesielt bra, for å si det sånn, og jobber med å få dem av nå, men trives jo i grunnen i egen kropp tross kiloene. Spesielt nå som jeg trener og spiser sunt, da føler jeg meg som 70 kilo, selv om det er langt fra sannheten, men man føler seg bare så bra når man lever sånn man burde!:biggrin:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark
19 minutter siden, Hjärtat skrev:

Takk:-) Har ikke redigert bildet, annet enn filteret, da. Men det er en litt heldig vinkel, samtidig som jeg har veldig innsving rundt midjen. Har en flott bilring nederst på magen, store overarmer, legger og lår. Bærer ikke kiloene spesielt bra, for å si det sånn, og jobber med å få dem av nå, men trives jo i grunnen i egen kropp tross kiloene. Spesielt nå som jeg trener og spiser sunt, da føler jeg meg som 70 kilo, selv om det er langt fra sannheten, men man føler seg bare så bra når man lever sånn man burde!:biggrin:

Nydelig du er ☺ bedre med former ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Handymanhedmark skrev:

Nydelig du er ☺ bedre med former ☺

Takk, takk:-) men greit med god helse og;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
3 timer siden, Hjärtat skrev:

Hmmmmm; tror deg ikke for på bildet bærer du kiloene bra! Men er jo flott at du tar tak i det for helsens skyld :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
22 minutter siden, Runforit skrev:

God morgen søndag :)

God morgen! Synd alle bildene dine er så små. Du ser kjempebra ut :) 

Anonymkode: e9549...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God morgen! Synd alle bildene dine er så små. Du ser kjempebra ut :) 

Anonymkode: e9549...fa9

Har du ikke zoomefunksjon på telefonen din?

Anonymkode: 4a4b7...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Runforit skrev:

Hmmmmm; tror deg ikke for på bildet bærer du kiloene bra! Men er jo flott at du tar tak i det for helsens skyld :) 

Takk:rodmer: Du ser bra ut selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Runforit skrev:

God morgen søndag :)

image.jpeg

Dette blir for maskulint synes jeg. Men bra jobba, du liker jo det :)

Anonymkode: 63794...815

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke noe spesielt. Dette er magen min på morgenen når jeg strammer. Maskulint? :fnise: Må være første gang noen har kalt kroppen min for maskulin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har aldri sett en mann før, skjønner jeg :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
8 minutter siden, Yme skrev:

Og du ser skikkelig mann ut om dagen! Dæven du har bygget deg opp 😳 I følge ab her er jeg i samme kategori som deg 😂 Maskulin og tøff:ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Runforit skrev:

Og du ser skikkelig mann ut om dagen! Dæven du har bygget deg opp 😳 I følge ab her er jeg i samme kategori som deg 😂 Maskulin og tøff:ph34r:

Det var veldig rart det der. Etter jeg ble veganer, fikk jeg enormt mye bedre resultater på treningen, av en eller annen grunn. Skjønner ikke hva det kommer av, men jeg går opp i kilo veldig fort nå, til og med i kaloriunderskudd. Veier nesten 100 kilo :P

Mulig det har noe med fytokjemikalier å gjøre. Man veit jo ikke så mye om dem enda, annet enn at man trenger dem, og får det fra planter. I rotteforsøk har de sett at dyrene som blir mata med et stoff fra spinat, bygger muskler 50% fortere. Det trenger ikke være overførbart til mennesker, men det er interessant for folk som er glad i trening uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
52 minutter siden, Runforit skrev:

Jeg liker ikke noe spesielt. Dette er magen min på morgenen når jeg strammer. Maskulint? :fnise: Må være første gang noen har kalt kroppen min for maskulin :ler:

Hehe, smak og behag. Jeg synes det er maskulint. Men for all del, du som skal like kroppen din :) Vi alle har ulike preferanser. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
49 minutter siden, Yme skrev:

Prøver du å være morsom...failed...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å være morsom...failed...

Prøver du å bruke punktsetting...failed...

Det var trist å høre. Livet mitt handler nemlig om å få akkurat deg, et helt fremmed og ukjent menneske, til å le, så meningene dine har utrolig mye verdi for meg.

Håper du fortsetter å si ifra hver eneste gang jeg ikke får deg til å trekke på smilebåndet, siden du helt klart har en slags hovedrolle her i verden... For du har vel det, siden du tydeligvis tror fremmede mennesker bryr seg om hva du mener om sånt?

Endret av Yme
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...