Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Fysikeren skrev:

En størrelse må være proporsjonal med en annen, den kan ikke alene være proporsjonal. Jeg regner med at størrelen du tenker at den er proporsjonal med er resten av kroppen. Så det er ok, men for en som har et profesjonelt forhold til begrepet lød setningen veldig rart. 

Jeg driver nemlig en slags folkeopplysning om bruk av begreper fra matematikk og fysikk, og er litt streng med de jeg mistenker henter inn slike begreper helt uten å ha forstått dem. 

Less is more.  Hva i all verden annet skulle den være proporsjonal med?  Din pikk? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
59 minutter siden, Fysikeren skrev:

En størrelse må være proporsjonal med en annen, den kan ikke alene være proporsjonal. Jeg regner med at størrelen du tenker at den er proporsjonal med er resten av kroppen. Så det er ok, men for en som har et profesjonelt forhold til begrepet lød setningen veldig rart. 

Jeg driver nemlig en slags folkeopplysning om bruk av begreper fra matematikk og fysikk, og er litt streng med de jeg mistenker henter inn slike begreper helt uten å ha forstått dem. 

Veldig bra, da var åpenbart at Silfen ikke har så mye kunnskap om hva hun uttaler seg om.

Anonymkode: 464a0...348

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Silfen skrev:

Less is more.  Hva i all verden annet skulle den være proporsjonal med? Din pikk? 

Jeg sier ikke at det finnes mange andre naturlige alternativer. Jeg sa vel heller nettopp det motsatte.

Det jeg sier er at setningen din, for en som faktisk vet hva han prater om, lyder veldig dårlig og bærer preg av at du ikke har forstått begrepet ordentlig. 

Endret av Fysikeren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se en mann ta på seg jobben forumet er laget for - å guide kvinner. Silfen, nå har du fått korreks fra en høyt utdannet mann, gå og lag ham boller som takk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen skillingsboller liggende som jentungen laget, tror du det holder? Jeg tenkte nemlig selv gå i dusjen og onanere til den proporsjonale penisen. :Knegg:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes først og fremst det er hyggelig å høre at du skal onanere til Kattens bilder, da slipper jeg å tenke at det er creepy de gangene han gjør det til dine.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svarte er representativt. IKKE BRY DERE MED DET ORANSJE!

Og KKBB, hvordan visste du at jeg har ... brukt bildene til silfen?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det svarte er representativt. IKKE BRY DERE MED DET ORANSJE!

Og KKBB, hvordan visste du at jeg har ... brukt bildene til silfen?

Vi har jo snakka om dette, tissen ser bare knøttliten ut fordi kroppen din er så stor :troest:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var av en eller anna grunn helt overbevist om du var kvinne, så nå skvatt jeg litt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg var av en eller anna grunn helt overbevist om du var kvinne, så nå skvatt jeg litt. 

Hvem meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Hvem meg?

Jepp. Tror ikke det lengre nå da. Mer eller mindre overbevist om det motsatte, faktisk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jepp. Tror ikke det lengre nå da. Mer eller mindre overbevist om det motsatte, faktisk. 

Selv om jeg passer perfekt inn i en liten b-cup?

Hva fikk deg til å tro at jeg er kvinne?

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Runforit skrev:

Hubbahubba!!!!

Takk!! Har jobbet ned fettprosenten mot sommeren. Har tatt litt lenger tid enn jeg trodde da det plutselig viste seg at utgangspunktet var 19% 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
3 minutter siden, Cyrus skrev:

Takk!! Har jobbet ned fettprosenten mot sommeren. Har tatt litt lenger tid enn jeg trodde da det plutselig viste seg at utgangspunktet var 19% 😅

Hva du enn har gjort så funker det :duskedame::strix:

Veldig bra kropp :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...