Silfen Skrevet 9. juni 2016 #13041 Del Skrevet 9. juni 2016 54 minutter siden, Fysikeren skrev: En størrelse må være proporsjonal med en annen, den kan ikke alene være proporsjonal. Jeg regner med at størrelen du tenker at den er proporsjonal med er resten av kroppen. Så det er ok, men for en som har et profesjonelt forhold til begrepet lød setningen veldig rart. Jeg driver nemlig en slags folkeopplysning om bruk av begreper fra matematikk og fysikk, og er litt streng med de jeg mistenker henter inn slike begreper helt uten å ha forstått dem. Less is more. Hva i all verden annet skulle den være proporsjonal med? Din pikk? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2016 #13042 Del Skrevet 9. juni 2016 59 minutter siden, Fysikeren skrev: En størrelse må være proporsjonal med en annen, den kan ikke alene være proporsjonal. Jeg regner med at størrelen du tenker at den er proporsjonal med er resten av kroppen. Så det er ok, men for en som har et profesjonelt forhold til begrepet lød setningen veldig rart. Jeg driver nemlig en slags folkeopplysning om bruk av begreper fra matematikk og fysikk, og er litt streng med de jeg mistenker henter inn slike begreper helt uten å ha forstått dem. Veldig bra, da var åpenbart at Silfen ikke har så mye kunnskap om hva hun uttaler seg om. Anonymkode: 464a0...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 9. juni 2016 #13043 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 47 minutter siden, Silfen skrev: Less is more. Hva i all verden annet skulle den være proporsjonal med? Din pikk? Jeg sier ikke at det finnes mange andre naturlige alternativer. Jeg sa vel heller nettopp det motsatte. Det jeg sier er at setningen din, for en som faktisk vet hva han prater om, lyder veldig dårlig og bærer preg av at du ikke har forstått begrepet ordentlig. Endret 9. juni 2016 av Fysikeren 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juni 2016 #13044 Del Skrevet 9. juni 2016 Eller så bærer det preg av at du er vanskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #13045 Del Skrevet 9. juni 2016 Flott å se en mann ta på seg jobben forumet er laget for - å guide kvinner. Silfen, nå har du fått korreks fra en høyt utdannet mann, gå og lag ham boller som takk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juni 2016 #13046 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg har noen skillingsboller liggende som jentungen laget, tror du det holder? Jeg tenkte nemlig selv gå i dusjen og onanere til den proporsjonale penisen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #13047 Del Skrevet 9. juni 2016 Synes først og fremst det er hyggelig å høre at du skal onanere til Kattens bilder, da slipper jeg å tenke at det er creepy de gangene han gjør det til dine. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juni 2016 #13048 Del Skrevet 9. juni 2016 Dere altså, jeg dør litt på meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. juni 2016 #13049 Del Skrevet 9. juni 2016 Det svarte er representativt. IKKE BRY DERE MED DET ORANSJE! Og KKBB, hvordan visste du at jeg har ... brukt bildene til silfen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juni 2016 #13050 Del Skrevet 9. juni 2016 Hadde jeg vært mann så hadde jeg humret i skjegget over denne kostelige ordvekslingen mellom dere tre @Silfen @Katten.2.0 @kisskissbangbang ! Men ikke er jeg mann, og ikke har jeg skjegg, så må vel bare si at jeg lo uhemmet! Takk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #13051 Del Skrevet 9. juni 2016 12 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Det svarte er representativt. IKKE BRY DERE MED DET ORANSJE! Og KKBB, hvordan visste du at jeg har ... brukt bildene til silfen? Vi har jo snakka om dette, tissen ser bare knøttliten ut fordi kroppen din er så stor 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juni 2016 #13052 Del Skrevet 9. juni 2016 så det er katten som har startet alle penistrådene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juni 2016 #13053 Del Skrevet 9. juni 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #13054 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg var av en eller anna grunn helt overbevist om du var kvinne, så nå skvatt jeg litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juni 2016 #13055 Del Skrevet 9. juni 2016 7 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg var av en eller anna grunn helt overbevist om du var kvinne, så nå skvatt jeg litt. Hvem meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. juni 2016 #13056 Del Skrevet 9. juni 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Hvem meg? Jepp. Tror ikke det lengre nå da. Mer eller mindre overbevist om det motsatte, faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juni 2016 #13057 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Jepp. Tror ikke det lengre nå da. Mer eller mindre overbevist om det motsatte, faktisk. Selv om jeg passer perfekt inn i en liten b-cup? Hva fikk deg til å tro at jeg er kvinne? Endret 9. juni 2016 av Cyrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 9. juni 2016 #13058 Del Skrevet 9. juni 2016 2 timer siden, Cyrus skrev: Hubbahubba!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. juni 2016 #13059 Del Skrevet 9. juni 2016 17 minutter siden, Runforit skrev: Hubbahubba!!!! Takk!! Har jobbet ned fettprosenten mot sommeren. Har tatt litt lenger tid enn jeg trodde da det plutselig viste seg at utgangspunktet var 19% 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 9. juni 2016 #13060 Del Skrevet 9. juni 2016 3 minutter siden, Cyrus skrev: Takk!! Har jobbet ned fettprosenten mot sommeren. Har tatt litt lenger tid enn jeg trodde da det plutselig viste seg at utgangspunktet var 19% 😅 Hva du enn har gjort så funker det Veldig bra kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg