Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går det an å gi denne puta i gave til noen uten at det blir tatt ille opp?

IMG_3211.jpg

Anonymkode: 15855...a87

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blaugrana
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi få se kroppen din @Blaugrana ?  :rodmer: 

Anonymkode: a455f...f3a

Hehe.. Tja.. Ganske alminnelig kropp. Ikke mye sicpack og biceps å skryte av akkurat, men har iallefall en kropp som funker til mitt bruk :P 

Endret av Blaugrana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
14 timer siden, Blaugrana skrev:

Hehe.. Tja.. Ganske alminnelig kropp. Ikke mye sicpack og biceps å skryte av akkurat, men har iallefall en kropp som funker til mitt bruk :P 

Har lyst å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Har lyst å se ;)

Kan vi få se deg?

Anonymkode: a876f...6ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaugrana
Den 10. mars 2016 at 12.54, Mysticgirl skrev:

Har lyst å se ;)

Kom på denne tråden da jeg stod i dusjen og her er resultatet :P Haha.. trodde jeg pleide å smile på bilder, men gjør visst ikke det på typiske "kroppsbilder" ser det ut som :laugh:. Mulig fordi jeg ser på kroppen og ikke ansiktet og glemmer det, så derfor det morske/alvorlige uttrykket. Haha.. jaja.. det er iallefall et bidrag til tråden, eller to bidrag faktisk! :P

Ser gjerne deg @Mysticgirl :)

Omg! så store disse bildene blir da :hakeslepp:

*slettet*

Endret av Blaugrana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
17 timer siden, Blaugrana skrev:

Kom på denne tråden da jeg stod i dusjen og her er resultatet :P Haha.. trodde jeg pleide å smile på bilder, men gjør visst ikke det på typiske "kroppsbilder" ser det ut som :laugh:. Mulig fordi jeg ser på kroppen og ikke ansiktet og glemmer det, så derfor det morske/alvorlige uttrykket. Haha.. jaja.. det er iallefall et bidrag til tråden, eller to bidrag faktisk! :P

Ser gjerne deg @Mysticgirl :)

Omg! så store disse bildene blir da :hakeslepp:

Wow, du er kjempefin . Flott kropp! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 9. mars 2016 at 22.34, Blaugrana skrev:

. Du har jo akkurat det på bildet! 

Anonymkode: 1cd7e...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 9. mars 2016 at 16.20, Moonwalker skrev:

Feil. Det er kanskje de som er "fittest" som poster bilder med minimalt av klær, men det er langt ifra bare de som poster. Har bl.a postet selv, og jeg er det motsatte av både sixpack og slank.

Du er jo ganske slank. Utrolig hvor mange veldig slanke folk som ser på seg selv som feit. Det er det som gjør at folk som meg med ganske stor mage aldri vil tørre å legge ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ganske slank. Utrolig hvor mange veldig slanke folk som ser på seg selv som feit. Det er det som gjør at folk som meg med ganske stor mage aldri vil tørre å legge ut

Haha, nei. Send meg heller en pm du, så skal vi se. 

Det jeg er enig i er det at alt for mange normale ser på seg som feit, ja. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Moonwalker skrev:

Haha, nei. Send meg heller en pm du, så skal vi se. 

Det jeg er enig i er det at alt for mange normale ser på seg som feit, ja. Desverre.

Har du sett Homer eller Doug Heffernan? Da vet du hva slags kropp jeg har hehe :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett Homer eller Doug Heffernan? Da vet du hva slags kropp jeg har hehe :P 

Gjør ingenting det, bare deilig med litt mage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blaugrana
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

. Du har jo akkurat det på bildet! 

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden (og verden for øvrig) trenger mangfold og ikke bare skinny folk som blant andre meg, og de med såkalt "perfekt kropp" så jeg synes du skal ta sjansen og legge ut bilde :) 

Det er like mange jenter som hadde foretrukket din kropp som min.

Legger du ut bilde er jeg sikker på at du kommer til å få flere "likes" enn meg og de såkalte "perfekte kroppene" her inne :) 

Hehe.. Har du kropp som legenden Doug Heffernan så endrer jeg det til at flere jenter foretrekker din kropp enn min iallefall! Han er jo mann! Jeg ser ut jo som en pinglete pappagutt fra by'n som ikke vet å hamre inn en spiker engang. 

Fram med magen og vær stolt! :) 

Endret av Blaugrana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Blaugrana skrev:

Tråden (og verden for øvrig) trenger mangfold og ikke bare skinny folk som blant andre meg, og de med såkalt "perfekt kropp" så jeg synes du skal ta sjansen og legge ut bilde :) 

Det er like mange jenter som hadde foretrukket din kropp som min.

Legger du ut bilde er jeg sikker på at du kommer til å få flere "likes" enn meg og de såkalte "perfekte kroppene" her inne :) 

Hehe.. Har du kropp som legenden Doug Heffernan så endrer jeg det til at flere jenter foretrekker din kropp enn min iallefall! Han er jo mann! Jeg ser ut jo som en pinglete pappagutt fra by'n som ikke vet å hamre inn en spiker engang. 

Fram med magen og vær stolt! :) 

Jeg drømmer om å få en kropp som din en dag :) Det er så mange tråder på kg hvor damer sier menn med stor mage, lite utstyr, ikke perfekt utseende osv er turn off. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Har ikke vært her på en stund!

Har gått ned fra 97kg til 85kg i litt over et halvt år. Skal fortsette å gå ned til jeg når 78-80kg så er jeg ferdig med cutting for 2016.

Legger til en snap fra igår før trening. Beklager utringning og "flex pose" mot slutten.... :fnise:

View My Video

Hyggelig å se deg igjen :) har ikke sett deg på kg siden august 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Uchiha Madbrah
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyggelig å se deg igjen :) har ikke sett deg på kg siden august 

Tusen takk :-)

Ja, har ikke vært så aktiv på KG de siste månedene. Er her fremdeles innimellom uten at jeg kommenterer noe da.

Helt greit å bare lurke, så slipper jeg å måtte diskutere med ti forskjellige keyboard warriors hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
3 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Har ikke vært her på en stund!

Har gått ned fra 97kg til 85kg i litt over et halvt år. Skal fortsette å gå ned til jeg når 78-80kg så er jeg ferdig med cutting for 2016.

Legger til en snap fra igår før trening. Beklager utringning og "flex pose" mot slutten.... :fnise:

View My Video

Fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...