Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det er ferre folk som har muligheten til å lagre hvis man har bildet ute i 30 min vs alltid. Da er det jo bare de som var innom tråden de 30 min som kan lagre og/eller misbruke bildene. 

Anonymous poster hash: 70b3e...50c

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk liker ikke å la bilder ligge lenge i frykt av at noen kan misbruke dem eller noe :)

Men det er ferre folk som har muligheten til å lagre hvis man har bildet ute i 30 min vs alltid. Da er det jo bare de som var innom tråden de 30 min som kan lagre og/eller misbruke bildene. 

Anonymous poster hash: 70b3e...50c

Dette er noe av det mest naive jeg har lest på lenge. Jeg kan garantere at samtlige bilder som har vært innom denne tråden også finnes andre steder på nett. Det er sikkert 10-20 crawlere som sjekker dette forumet automatisk. 

Å slette bildet etter en kort tid gir muligens de minst teknisk kompetente en viss trygghet ...

Anonymous poster hash: 95222...9dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det mest naive jeg har lest på lenge. Jeg kan garantere at samtlige bilder som har vært innom denne tråden også finnes andre steder på nett. Det er sikkert 10-20 crawlere som sjekker dette forumet automatisk.  Å slette bildet etter en kort tid gir muligens de minst teknisk kompetente en viss trygghet ... Anonymous poster hash: 95222...9dc

Det er ikke naivt, hvordan vet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 20e6e...d25

Jeg hadde egentlig ikke lyst til å spørre om dette men jeg klarer ikke å se det så ikke bli fornærmet av at jeg spør, det er jeg som bare ikke er så god til å se det :)

Er du mann eller dame?

Anonymous poster hash: 2ff13...399

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er greit å komme med negative kommentarer på slanke/trente mennesker som har jobbet hardt for kroppen sin, mens med en gang det postes bilder av dvaske/utrente kropper, så skal de personene hylles og bæres på trone. Hva er greia med det? Tror du virkelig at de i den første kategorien er hardhudede mennesker som tåler absolutt alt?

Skjønner godt at noen kvier seg for å legge ut bilde. (...eller dere som har litt å ta i trenger ikke bekymre dere, siden dere får skryt og ros til det tyter ut av ørene deres).

Her er min dvaske, utrente og overvektige kropp. Riktignok kjedelig innpakket i klær og fra siden, men passende antrukket i min latskapstights. Hyll meg, ros meg og bær meg på trone!

(Link til bildet fjernet.)

Endret av Ardwinna
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min dvaske, utrente og overvektige kropp. Riktignok kjedelig innpakket i klær og fra siden, men passende antrukket i min latskapstights. Hyll meg, ros meg og bær meg på trone!

Den kroppen var jo skikkelig digg :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kroppen var jo skikkelig digg :)

løgn.

Anonymous poster hash: 69840...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Taystee

Hvor har du kjøpt buksa? Vil haaaa!

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

løgn.

Anonymous poster hash: 69840...625

Jeg liker ærligheten din!

Hvor har du kjøpt buksa? Vil haaaa!

Ebay :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest