Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Passelig hentydning til sluttyness:

attachicon.giftøs.jpg

Må si du har forandret deg, før kjeftet du på andre som la ut lettkledde bilder og nå gjør du det selv.

På seg selv kjenner man andre, eller er det at du nå er fornøyd med deg selv og tør å poste slike bilder?

Bare lurer, for du var så slem før mot jenter som postet liknende bilder, mens du nå poster det samme som de gjorde den gangen

Anonymous poster hash: 4e452...9ea

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si du har forandret deg, før kjeftet du på andre som la ut lettkledde bilder og nå gjør du det selv.

På seg selv kjenner man andre, eller er det at du nå er fornøyd med deg selv og tør å poste slike bilder?

Bare lurer, for du var så slem før mot jenter som postet liknende bilder, mens du nå poster det samme som de gjorde den gangen

Ta den under brukernavn så skal jeg nedlate meg selv til å svare. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passelig hentydning til sluttyness:

attachicon.giftøs.jpg

Wow, utrolig godt komponert bilde. Skjørtet falt liksom lenger ned akkurat på det rette stedet, uten å falle for langt. Tenkte du lenge på posisjonen eller falt den helt naturlig?

Endret av fotosyntesen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silfen er jo ikke akkurat lettkledd her! Hun har lagt ut et bilde av seg selv i en ettersittende kjole som dekker vitale deler av kroppen. I motsetning til andre som har lagt ut bilde av kjønnsorganer, brystvorter, bar rumpe osv osv..

Når det er sagt; nydelig er du Silfen!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, utrolig godt komponert bilde. Skjørtet falt liksom lenger ned akkurat på det rette stedet, uten å falle for langt. Tenkte du lenge på posisjonen eller falt den helt naturlig?

Rett og slett bare flaks. Kjedet meg mens jeg ventet.  Sammen med en ovenfra og ned-vinkling ser jeg samtidig 20 kilo lettere ut. Og ikke minst er det et eksempel på at man fint kan få frem tøsethet uten å være billig.

Silfen er jo ikke akkurat lettkledd her! Hun har lagt ut et bilde av seg selv i en ettersittende kjole som dekker vitale deler av kroppen. I motsetning til andre som har lagt ut bilde av kjønnsorganer, brystvorter, bar rumpe osv osv..

Exactly.

Og takk. :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er måten det er tatt på som fremstiller det annerledes enn en pen kjole liksom. Snakk om å skyte seg selv i ræva

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett bare flaks. Kjedet meg mens jeg ventet.  Sammen med en ovenfra og ned-vinkling ser jeg samtidig 20 kilo lettere ut. Og ikke minst er det et eksempel på at man fint kan få frem tøsethet uten å være billig.

Vel, noen av oss liker billig tøsethet også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men det er måten det er tatt på som fremstiller det annerledes enn en pen kjole liksom. Snakk om å skyte seg selv i ræva

Deg om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den under brukernavn så skal jeg nedlate meg selv til å svare. :)

Var ikke jeg som skrev som AB, men jeg lurer på det samme. Med brukernavn til og med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lettkledd??? Hva faen? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...