Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Thank you. Jeg likte den.

Jeg fatter ikke hvorfor du snakker så nedsettende om kroppen din hele tiden. Ut ifra alle bilder jeg har sett er du jo helt normal. Armene dine er jo ikke store i det hele tatt, selv om du har påpekt dette tidligere. 

Anonymous poster hash: f6705...7b3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fatter ikke hvorfor du snakker så nedsettende om kroppen din hele tiden. Ut ifra alle bilder jeg har sett er du jo helt normal. Armene dine er jo ikke store i det hele tatt, selv om du har påpekt dette tidligere. 

Anonymous poster hash: f6705...7b3

Hun var feit, gikk ned i vekt og deretter begynte med den villeste fiskingen etter komplimenter. 

Anonymous poster hash: 4a7d1...baa

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det ikke bare var sminke som kunne kjøpes fra Korea, men klær også. Riktignok var det meste JÆVLIG lite, de må være miniatyrer hele gjengen. Men fikk da en kjole som passet og den skjule alle valker og hengete deler, sjikkli smart.

attachicon.gifkorea.jpg

Se der ja silfen, vært i korea på shopping? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var feit, gikk ned i vekt og deretter begynte med den villeste fiskingen etter komplimenter. 

Det skjønner jeg godt!

Fin kjole på snasen damekropp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Cartman

Anonymbruker slår til igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Må da være lov å være stolt av det da :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noe galt i det. Jeg har sett flere kvinner gjøre det, når de går ned i vekt blir de veldig glad i selfier osv.;), helt naturlig! :)

Anonymous poster hash: 8781c...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...