Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lillesiren

Du kan kutte av hennes fingre. Da har du jo litt av kroppen hennes, og det er bedre enn ingen ting.

:laugh:

hvaaaa? husker du ikke de gode, gamle, artige VG-reklamene? De gikk jo i en halv evig het og i så mange versjoner jo :lol:

Heheee, ja det var faktisk en veldig god idè, men det er først og fremst ikke fingrene hennes jeg er ute etter... får heller gå for tærne da!

Det ligger noe svakt i minnet, men ikke nok til å koble det sammen tydeligvis:p

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guilty

Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil.

Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. :fnise:

Kjempefin kropp! Og ja, kjempefin bikini og ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil.

Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. :fnise:

Kan ikke se at du har for små pupper i det hele tatt. De ser ut til å passe perfekt til kroppen din, og er mer enn store nok til å leke med og generelt utfylle alle ting pupper er ment å brukes til.

Hva er dette med at jenter med perfekte pupper som regel er misfornøyde? :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Kan ikke se at du har for små pupper i det hele tatt. De ser ut til å passe perfekt til kroppen din, og er mer enn store nok til å leke med og generelt utfylle alle ting pupper er ment å brukes til.

Hva er dette med at jenter med perfekte pupper som regel er misfornøyde? :(

De er ikke misfornøyde, de vet godt at de er lekre. De fisker etter flest mulig komplimenter, og dere menn biter på agnet :ler:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke misfornøyde, de vet godt at de er lekre. De fisker etter flest mulig komplimenter, og dere menn biter på agnet :ler:

Som regel er det snakk om noen som vil ta eller har tatt silikon og ødelagt perfekte pupper.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel er det snakk om noen som vil ta eller har tatt silikon og ødelagt perfekte pupper.

Enig... Små pupper kan være, og er oftere penere enn store pupper, og når de da blir fylt opp med silikon, som gjør at de føles og ser unormale ut, vil jeg si det er bedre å "bite på agnet" et par ganger, enn å la en stakkars jente med unødvendig dårlig selvfølelse fortsette å tro at hu ser dårlig ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lillesiren

Nei, de gjør nødvendigvis ikke det. Ved å ta en liten kikk rundtom her på kg vil man se at det finnes flust av jenter/kvinner med komplekser for både det ene og det andre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

hvordan kan du trekke den konklusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du synes de er lekre betyr dessverre ikke at de ser det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

At du synes de er lekre betyr dessverre ikke at de ser det selv.

Jeg vet det, men i denne tråden spurte TS om hun hadde hengepupper. Når hun ser seg i speilet og kan tro at hun har det, har hun et forvridd syn på seg selv. Jeg har oppriktig vondt av unge jenter som har et så negativt syn på kroppen sin.

Rettelse: Beklager, jeg svarte i feil tråd.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...