Gutt95 Skrevet 25. juni 2013 #6121 Del Skrevet 25. juni 2013 Tenkte å være det litt seksuelle hjørnet i dag og se hva jentene poster her. Men det er jo bare skrift, og i de få innleggene hvor det er bilder alle skryter av i etterkant, så er ikke PC og kombinasjonen av å åpne bildelinker noe særlige venner, kan man si mildt. Dette var triste greier, for gå og legge meg igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 25. juni 2013 #6122 Del Skrevet 25. juni 2013 Tenkte å være det litt seksuelle hjørnet i dag og se hva jentene poster her. Men det er jo bare skrift, og i de få innleggene hvor det er bilder alle skryter av i etterkant, så er ikke PC og kombinasjonen av å åpne bildelinker noe særlige venner, kan man si mildt. Dette var triste greier, for gå og legge meg igjen... Du får slenge ut noe du da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juni 2013 #6123 Del Skrevet 25. juni 2013 Koffor hakke du bart??? :hohoo: Fiiiine kroppen Lillesiren!! Jeg hadde kutta av meg 3 fingre for å få den kroppen! Du kan kutte av hennes fingre. Da har du jo litt av kroppen hennes, og det er bedre enn ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 25. juni 2013 #6124 Del Skrevet 25. juni 2013 Tenkte å være det litt seksuelle hjørnet i dag og se hva jentene poster her. Men det er jo bare skrift, og i de få innleggene hvor det er bilder alle skryter av i etterkant, så er ikke PC og kombinasjonen av å åpne bildelinker noe særlige venner, kan man si mildt. Dette var triste greier, for gå og legge meg igjen... Du kan finne runkemateriale andre steder på nettet enn i denne tråden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt95 Skrevet 25. juni 2013 #6125 Del Skrevet 25. juni 2013 Driver ikke med slikt, faktisk. Tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 25. juni 2013 #6126 Del Skrevet 25. juni 2013 Tenkte å være det litt seksuelle hjørnet i dag og se hva jentene poster her. Men det er jo bare skrift, og i de få innleggene hvor det er bilder alle skryter av i etterkant, så er ikke PC og kombinasjonen av å åpne bildelinker noe særlige venner, kan man si mildt. Dette var triste greier, for gå og legge meg igjen... Som poengtert, dette er ingen runketråd. Folk sletter bildene sine etter kort tid nettopp for å forhindre slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Globusen Skrevet 25. juni 2013 #6127 Del Skrevet 25. juni 2013 Som poengtert, dette er ingen runketråd. Folk sletter bildene sine etter kort tid nettopp for å forhindre slikt. Dette er kanskje ikke en "runketråd", men at det blir brukt som det av enkelte er det nok ingen tvil om. Å tro noe annet er naivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt95 Skrevet 25. juni 2013 #6128 Del Skrevet 25. juni 2013 Så i ettertid at innlegget mitt kunne tolkes i gjennom et filter som kvinnefiendtlig, og at menn bare er griser. Jeg ber herved om deres tilgivelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. juni 2013 #6129 Del Skrevet 25. juni 2013 Her skjønte jeg at det tydeligvis var noe jeg hadde gått glipp av:p Jeg ser aldri reklame så den har gått meg hus forbi! Takk for det Noz, men det er nå ingenting å utsette på den flotte kroppen din=)! hvaaaa? husker du ikke de gode, gamle, artige VG-reklamene? De gikk jo i en halv evig het og i så mange versjoner jo Du kan kutte av hennes fingre. Da har du jo litt av kroppen hennes, og det er bedre enn ingen ting. Heheee, ja det var faktisk en veldig god idè, men det er først og fremst ikke fingrene hennes jeg er ute etter... får heller gå for tærne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. juni 2013 #6130 Del Skrevet 25. juni 2013 Dette er kanskje ikke en "runketråd", men at det blir brukt som det av enkelte er det nok ingen tvil om. Å tro noe annet er naivt. Enig, og det har vel lite å si om man lar bilde være i 10 minutter eller i 10 dager.. (for enkelte så holder det vel at bilde et her i 10 sekunder og ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 25. juni 2013 #6131 Del Skrevet 25. juni 2013 Enig, og det har vel lite å si om man lar bilde være i 10 minutter eller i 10 dager.. (for enkelte så holder det vel at bilde et her i 10 sekunder og ) Pøh fornærmet Bruker minst 13-14 sekunder tenk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engleving Skrevet 25. juni 2013 #6132 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. Endret 26. juni 2013 av engleving 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 25. juni 2013 #6133 Del Skrevet 25. juni 2013 Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. Nydelig kropp, og lekker bikini 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 25. juni 2013 #6134 Del Skrevet 25. juni 2013 Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. For små? De så jo perfekt ut for kroppsfasongen din jo. Jenter ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 25. juni 2013 #6135 Del Skrevet 25. juni 2013 Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. synes du er heit som få åkke som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 25. juni 2013 #6136 Del Skrevet 25. juni 2013 Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. bajs.JPG Pupper skal stå i stil med kroppen og de gjør dine, de ser også ut som de har flott form, så ikke noe å klage på der, kan heller ikke klage på rotet da jeg lever i mye mye værre rot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 25. juni 2013 #6137 Del Skrevet 25. juni 2013 Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Ja, det var jo ikke så mye annet å klage på så... Rydd opp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. juni 2013 #6138 Del Skrevet 25. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 25. juni 2013 #6139 Del Skrevet 25. juni 2013 Fordi NozMonster, jeg liker å passe på mine medmennesker og bry meg om andres vel og ve. Dumt du synes jeg ikke burde advare om dette, men fint at du sier hva du mener med et smil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 25. juni 2013 #6140 Del Skrevet 25. juni 2013 Akkurat nå, er jeg veldig glad for at jeg har en "hemmelig" profil. Jeg vet at jeg er bleik og jeg har altfor små pupper, men min mening er at naturlig er bedre en fake. Om dere skal klage, er dere velkommen til å klage på rotet i bakgrunnen. Om dere er i det gode hjørnet, så har jeg helt ny bikini, den vil jeg gjerne ha et kompliment for. bajs.JPG Pen kropp! Og kjempefin bikini:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg