danbanan Skrevet 11. april 2012 #3401 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Relativt ferskt bilde Endret 11. april 2012 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 11. april 2012 #3402 Del Skrevet 11. april 2012 Relativt ferskt bilde Mihihi, stive nipler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #3403 Del Skrevet 11. april 2012 Mihihi, stive nipler Det så jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 11. april 2012 #3404 Del Skrevet 11. april 2012 Har vell ikke vært helt heldig fra naturens side da, når det kommer til nipler!: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. april 2012 #3405 Del Skrevet 11. april 2012 Har vell ikke vært helt heldig fra naturens side da, når det kommer til nipler!: Tror ikke stive nipler er en dum ting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #3406 Del Skrevet 11. april 2012 Hehehe, alles nipler blir stive fra tid til annen. Mine er faktisk ganske stive akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 11. april 2012 #3407 Del Skrevet 11. april 2012 Tror ikke stive nipler er en dum ting? Nei, det er jo ikke en dum ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. april 2012 #3408 Del Skrevet 11. april 2012 ......]Tatt igår! det var sjeldent mye muskler kan tenke meg du får mange mange lange lange blikk av både jenter og gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiserNoobs Skrevet 11. april 2012 #3409 Del Skrevet 11. april 2012 det var sjeldent mye muskler kan tenke meg du får mange mange lange lange blikk av både jenter og gutter! Hehe tja! Spørs hvor mye klær jeg har på meg det! Skjules ganske godt under klærne! Er uansett ikke altfor god til å få med meg blikk osv! Men har jo fått noen kommentarer opp gjennom årene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 11. april 2012 #3410 Del Skrevet 11. april 2012 Jøss, tror du kunne drept meg med en hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 11. april 2012 #3411 Del Skrevet 11. april 2012 Hehe tja! Spørs hvor mye klær jeg har på meg det! Skjules ganske godt under klærne! Er uansett ikke altfor god til å få med meg blikk osv! Men har jo fått noen kommentarer opp gjennom årene da Jeg foreslår at du begynner å gå skjorteløs! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 11. april 2012 #3412 Del Skrevet 11. april 2012 JEG GÅR GLIPP AV ALLE. Den eneste mannen jeg har rukket å få med meg er SpiserNoobs. Å du var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #3413 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) NozMonster sier at jeg har blitt så tynn... Dette er det eneste bildet jeg har av kroppen min, så jeg beklager den sære kombinasjonen av posering forran speilet og dikt på armen (det blei tatt som en intern fleip mellom meg og en jeg kjenner) Utifra det dere ser her, burde jeg kvitte meg med fett, eller bygge mer muskler? (jeg har ikke lyst til å bli shvæææær, bare for å ha det nevnt) Edit: Kommer til å fjerne bildet i løpet av torsdagen... Alt for høy harryfaktor på det, og selv om jeg er lite selvhøytidelig, finnes det grenser for meg også Hehehe Endret 11. april 2012 av Yme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 12. april 2012 #3414 Del Skrevet 12. april 2012 får legge ut et nytt...med stive niples, som jeg så fint fikk kommentert i sta;) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overvektig Skrevet 12. april 2012 #3415 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Bilde borte. Takk for 7 plusser, så koselig. :D Min kropp.. Overhodet ingenting å skryte av, i forhold til alle de andre damekroppene her inne så ser jeg ut som et fjell.. Har følgt med på denne tråden lenge, helt utrolig hvor fantastisk folk ser ut. Har enda ikke sett noen overvektige legge inn bilde av seg, så tenkte jeg kunne bryte isen med litt overvekt, ehe.. . Lagt til: Det er forresten ikke jeg som har kyssa på speilet, hehe.. Endret 12. april 2012 av Overvektig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 12. april 2012 #3416 Del Skrevet 12. april 2012 Så snille der er, å fine! Nam nam Yme: Enig med NozMonster, litt mer fett Fine muskler,hehe danbanan- Ikke verst! Et stk deilig mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. april 2012 #3417 Del Skrevet 12. april 2012 Min kropp.. Overhodet ingenting å skryte av, i forhold til alle de andre damekroppene her inne så ser jeg ut som et fjell.. Har følgt med på denne tråden lenge, helt utrolig hvor fantastisk folk ser ut. Har enda ikke sett noen overvektige legge inn bilde av seg, så tenkte jeg kunne bryte isen med litt overvekt, ehe.. . *poke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfection Skrevet 12. april 2012 #3418 Del Skrevet 12. april 2012 *poke* Hey, stop poking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 12. april 2012 #3419 Del Skrevet 12. april 2012 NozMonster sier at jeg har blitt så tynn... Dette er det eneste bildet jeg har av kroppen min, så jeg beklager den sære kombinasjonen av posering forran speilet og dikt på armen (det blei tatt som en intern fleip mellom meg og en jeg kjenner) Utifra det dere ser her, burde jeg kvitte meg med fett, eller bygge mer muskler? (jeg har ikke lyst til å bli shvæææær, bare for å ha det nevnt) Edit: Kommer til å fjerne bildet i løpet av torsdagen... Alt for høy harryfaktor på det, og selv om jeg er lite selvhøytidelig, finnes det grenser for meg også Hehehe Jeg synes du er fin som du er, og hvis DU er fornøyd så er allting flott! Dersom du ikke er fornøyd, så vil jeg anbefale og ikke gjøre enten eller av det du foreslår. Mist litt fett, bygg litt muskler. Men fordelingen bør være 40/60. Fokuser mest på muskler, du har ikke så mye fett, så fettet vil mest sannsynlig forbrennes naturlig når du trener styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. april 2012 #3420 Del Skrevet 12. april 2012 Hey, stop poking! Jeg har såvidt begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg