Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2881 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Ah! Tror egentlig jeg misforsto hvilken del av det jeg skrev du ikke skjønte Enig med Yme! Endret 24. februar 2012 av Fysikeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. februar 2012 #2882 Del Skrevet 24. februar 2012 Post kroppen din da, gamla, så kanskje jeg blir våryr, og ringer deg gamla? du er jo 365 dager eldre enn meg! jeg er jo bare barnestumpen Ah! Tror egentlig jeg misforsto hvilken del av det jeg skrev du ikke skjønte om jeg ikke var forvirret, så er jeg jaffal det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2883 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er fredag kveld, vi kan la den ligge Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2884 Del Skrevet 24. februar 2012 gamla? du er jo 365 dager eldre enn meg! jeg er jo bare barnestumpen Men på innsiden er du eldre enn meg. Bare se på alt det barnslige pisset jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 24. februar 2012 #2885 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg er skikkelig hvit, og bruker ofte sorthvitt undertøy, siden det er slik jeg ser verden, og her har en stor stjerne i trynet så ingen skal kjenne meg igjen. Her er nå jeg. .. Endret 10. april 2012 av Tullamore Dew 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2012 #2886 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg er jo bare barnestumpen whooopah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2887 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er skikkelig hvit, og bruker ofte sorthvitt undertøy, siden det er slik jeg ser verden, og her har en stor stjerne i trynet så ingen skal kjenne meg igjen. Her er nå jeg. .. Oisann! dette var en svært hyggelig overraskelse i all forvirringen looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2888 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg er skikkelig hvit, og bruker ofte sorthvitt undertøy, siden det er slik jeg ser verden, og her har en stor stjerne i trynet så ingen skal kjenne meg igjen. Her er nå jeg. .. Det var ikke værst dette, Tulla! Skal vi gifte oss litt?? Jeg er veldig flink til å lage mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 24. februar 2012 #2889 Del Skrevet 24. februar 2012 Oisann! dette var en svært hyggelig overraskelse i all forvirringen looking good! Tusen takk, det var koselig å høre! Det var ikke værst dette, Tulla! Skal vi gifte oss litt?? Jeg er veldig flink til å lage mat! Haha, jeg kan også lage mat, så du må nok imponere med noe bedre enn dette. Hva mer kan du lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2890 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Haha, jeg kan også lage mat, så du må nok imponere med noe bedre enn dette. Hva mer kan du lage? Bortsett fra matlagingen min, er jeg dessverre totalt patetisk... Menneh... Sympatiekteskap da?? Edit: Jeg lager forresten skikkelig stødige snølykter! Sånne som er et tårn, satt sammen av 8-12 snøballer. Endret 24. februar 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 24. februar 2012 #2891 Del Skrevet 24. februar 2012 Bortsett fra matlagingen min, er jeg dessverre totalt patetisk... Menneh... Sympatiekteskap da?? Ja, Ok, siden jeg ikke har andre planer i kveld, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #2892 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Her er frk Mynona bakfra tatt i høst: Og borte ble det Endret 26. februar 2012 av Mynona-83 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2893 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha, jeg kan også lage mat, så du må nok imponere med noe bedre enn dette. Hva mer kan du lage? Jeg kan lage fuglebrett og bondegård med kongle-kuer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 24. februar 2012 #2894 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg kan lage fuglebrett og bondegård med kongle-kuer Sold! Eller, Married! Er svak for både småfugler og bondeknøler. Jeg mener, bondegårder, og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2895 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Ja, Ok, siden jeg ikke har andre planer i kveld, så! Jeg hadde ikke regna med at du skulle si ja... Jeg er bare tøff på avstand, og nå fikk jeg skikkelig prestasjonsangst Her er frk Mynona bakfra tatt i høst: (jada, har trampstamp... Og er skikkelig solbrent på ryggen ) Haha, tramp stamp? Er det tattoveringen du sikter til? Jeg er forresten ganske sikker på at jeg har sett deg før. Får jeg lov til å gjette hvor du kommer ifra? Endret 24. februar 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. februar 2012 #2896 Del Skrevet 24. februar 2012 Her er frk Mynona bakfra tatt i høst: jeg hadde sett for meg at du hadde annerledes kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 24. februar 2012 #2897 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg hadde ikke regna med at du skulle si ja... Jeg er bare tøff på avstand, og nå fikk jeg skikkelig prestasjonsangst Heldigvis for meg, siden jeg viet meg til den første og beste som bygger fuglebrett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2012 #2898 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg hadde sett for meg at du hadde annerledes kropp. Javel?? Svarte jeg ikke til forventningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. februar 2012 #2899 Del Skrevet 24. februar 2012 Heldigvis for meg, siden jeg viet meg til den første og beste som bygger fuglebrett... Pffft... Jeg er faanikke sjalu! Hvorfor tror du det?? Fuglebrett er teit uansett, og det er fysikk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 24. februar 2012 #2900 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Sold! Eller, Married! Er svak for både småfugler og bondeknøler. Jeg mener, bondegårder, og sånn. Yes! Nå er jeg en veldig glad gutt! Pffft... Jeg er faanikke sjalu! Hvorfor tror du det?? Fuglebrett er teit uansett, og det er fysikk også WHAT! Du kan snakke skittent om min mor, men akkurat Newton må du respektere! *Hvisker*: De fuglebrettene kan du egentlig også få snakk dritt om. Kan egentlig ikke lage dem, bare noe jeg sa for å imponere tulla Endret 24. februar 2012 av Fysikeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg