Gå til innhold

Fjerning av åreknuter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en stor åreknute på ene leggen som jeg vil fjerne :(. Men det virker som om det er mange private tilbydere som alle skryter av at de har den beste metoden.

Er det noen som har fjernet åreknuter på privatklinikk som kan si noe om sine erfaringer? Hvilken metode ble brukt, og hvordan ble resultatet? Er du fornøyd? Hva var prisen? Var det vondt lenge etterpå? Hvis det var i Oslo-området, hvor ble det gjort?

På forhånd takk for svar :).

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Hei lillekatt!

Jeg ser det er en god stund siden du har skrevet innlegget, men jeg tenkte kanskje jeg kunne komme med noen råd likevel, da jeg vet hvordan det er å slite med stygge åreknuter.

Mine fikk jeg behandlet ved en privatklinikk i Oslo. Metoden som ble brukt var laserfjerning og heklenålsteknikk. Dette var ved SVC Norge som er en spesialklinikk for fjerning av åreknuter. Ligger sentralt på Majorstua. :)

Ble anbefalt av ei venninne som også fikk sine fjernet der og var veldig fornøyd. De har også gratis oppfølging innen 12mnd. En fin trygghet, synes jeg. Så vet man at de er nøye med å sjekke at resultatet er tilfredsstillende for både lege og pasient.

Skrevet

Tråden er ryddet for spam

Kosemose, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...