Gå til innhold

Tar feil av tvilling-brødre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er betatt av en fyr jeg har møtt på byen en del ganger. Forrige helg fant jeg ut at han har en tvilling, og jeg ser ikke forskjell på dem !

Nå har jeg studert facebook-bilder uten å bli klokere, og tør jo ikke si hei om jeg møter på en. Det kan jo være broren. Huff...

Hva om jeg tar feil av dem? Og har dette skjedd deg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har møtt ham flere ganger, så er jo sjansen stor for at du allerede har tatt feil. ;) Tror ikke det er krise om du sier hei til feil bror, du merker nok fort nok om det er han du kjenner eller ikke. Og de har sikkert fått et hei fra folk de ikke kjenner før også. :)

AnonymBruker
Skrevet

I starten så jeg ikke forskjell på dama og tvillingsøsteren, og ble noen kleine øyeblikk der... Heldigvis tok de det med et smil, og jeg lærte etterhvert å kjenne de som to forskjellige personer.

Klarer du ikke skille dem på ganglag eller klesstil da kanskje?

Skrevet

Har ikke gjort dette med gutter, men har gjort det med en jente en gang. Hilste hyggelig på tvillingen hennes, og hun så litt rart på meg og sa at hun trodde jeg tok feil av henne og søsteren.

De fleste tvillinger som er veldig like er vant med dette, så bare kjør på. Det er flauere å gå forbi han du faktisk kjenner uten å si hei.

Skrevet

Sier som Xaphan, de fleste eneggede tvillinger er godt vant med det!:)

Kusina mi kjenner TRILLINGER, hun! Som er kliss like i hår, klesstil og alt! :gjeiper: Hun har kastet seg rundt halsen på feil bror mer enn en gang!;) De tar det med godt humør!:)

• Liker 1
Skrevet

Hehe, i vennegjengen er det et tvillingpar som i tillegg er bestevenner, og har BARE felles venner. Jeg hadde fest en gang, da han ene setter seg ned og tenner en røyk. Jeg forteller han at han får gå ut å røyke, jeg vil ikke ha røyk i leiligheten min. Jeg går på do, og når jeg kommer ut så sitter han der fortsatt og damper. "Hva faen sa jeg til deg? Vis litt respekt da, herregud!"... Han skjønte jo ingenting, for han visste ikke at han satt på akkurat samme plass som broren før han gikk ut for å røyke ;)

• Liker 1
Skrevet

Mange mødre må jo merke barna når de er små, og lurer på om de noen ganger tar feil senere å? Har studert meg grønn på facebook-bilder jeg også, men funnet ut at jeg kan si hei til begge.. og håpe på at han jeg kjenner starter en samtale om det er han :gjeiper:

Du får bare håpe de tar det med et smil, de er sikkert vant til det.

Skrevet

Hehehe, den problemstillingen er kjent for meg i hvert fall :) For noen år tilbake ble jeg kjent med en tvilling. Jeg visste at han hadde en tvilling, men brydde meg ikke om det. Han tok kontakt med meg og jeg visste at han var interessert i meg. Etter mye prat og sånt ble jeg gjensidig interessert i han også. Når jeg møtte begge tvillingene sammen på byen, kunne jeg ikke se forskjell på dem!! Det var så utrolig irriterende. Jeg måtte vente på at han kom til meg, siden jeg bare kjente èn av dem. Men når jeg møtte en av dem på gaten sa jeg hei uansett bare for å bli sikker på at det var han jeg snakket med. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Et tvillingpar av meg har lik stil og ser helt like ut. Der har mamma`en funnet ut at den ene tvillingen skal bruke svarte sokker og den andre hvite. Problemet er bare at vi utenom familien møter de stort sett i sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...