AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Ønsker å prøve ut nytt pudder og foundation, og hører mye positivt om Make Up Store. Billig også. Noen som vet?
Quirky Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Har ikke testet foundationene godt nok til å kunne uttale meg, men vil virkelig anbefale løspudderet fra MUS- jeg har dette, og kunne ikke vært mer fornøyd. Du nevnte ikke concealer, men jeg tillater meg å også nevne at concealeren fra MUS til øyepartiet, Reflex Cover, er suveren.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Har ikke testet foundationene godt nok til å kunne uttale meg, men vil virkelig anbefale løspudderet fra MUS- jeg har dette, og kunne ikke vært mer fornøyd. Du nevnte ikke concealer, men jeg tillater meg å også nevne at concealeren fra MUS til øyepartiet, Reflex Cover, er suveren. Tusen takk for tips! Concealer er jeg på leting etter, har tenkt på YSL sin(brukt den tidligere), men den er overpriset, så kanskje jeg skal gå for din anbefaling!
Quirky Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Tusen takk for tips! Concealer er jeg på leting etter, har tenkt på YSL sin(brukt den tidligere), men den er overpriset, så kanskje jeg skal gå for din anbefaling! Hvis du har vurdert YSL Touche Eclsat må jeg insistere på at du i stedet kjøper Reflex Cover! Den er lett og lysreflekterende som den fra YSL, men i tillegg dekker den litt, og du får vanvittig mye mer produkt for pengene ("tryllepennen" fra YSL inneholder vel rundt 2,5 ml produkt").
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Hvis du har vurdert YSL Touche Eclsat må jeg insistere på at du i stedet kjøper Reflex Cover! Den er lett og lysreflekterende som den fra YSL, men i tillegg dekker den litt, og du får vanvittig mye mer produkt for pengene ("tryllepennen" fra YSL inneholder vel rundt 2,5 ml produkt"). Haha, da hører jeg på deg! Hvor mange ml er det i Reflex Cover?
Quirky Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Haha, da hører jeg på deg! Hvor mange ml er det i Reflex Cover? *Luske ut på badet for å sjekke siden det ikke står på nettsidene* Tuben min inneholder 10 ml! (litt av en service klokken halv tre om natten, huh?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 *Luske ut på badet for å sjekke siden det ikke står på nettsidene* Tuben min inneholder 10 ml! (litt av en service klokken halv tre om natten, huh? Haha, ja, virkelig! 10 ml, ja.. Og her betaler man over 300 kr,- for 2,5 ml. Takk for tipset, jeg går for din!
Quirky Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Haha, ja, virkelig! 10 ml, ja.. Og her betaler man over 300 kr,- for 2,5 ml. Takk for tipset, jeg går for din! Ingenting gleder meg mer enn å få folk til å la være å kjøpe overhypede produkter og i stedet gå for mindre kjente, langt bedre produkter. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå