Gå til innhold

rettigheter etter brystoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken klagerett og krav på erstatning jeg har ...

- Jeg ba om naturlig store , fikk naturlig små. Men vil nødig betale på ny for å få det resultatet jeg ba om første gangen.

- Den ene er bittelitt lengre nede enn den andre , noe den ikke var før ..

De var lengre oppe , men de "revnet" meg slik at de la puppene lengre ned enn de var for å få det til og se naturlig ut.

- Har hørt at det er mulig og få erstatning dersom en mister følelsene i brystene permanent.

Jeg ble ikke engang opplyst om at man faktisk kunne miste følelsene i de.

- Viss jeg drar selve puppen opp og lar implantatet " Skli" ned så ser du at det ikke er rundt lenger , det er en liten kant på det som gjør at brystene ser firkantede ut !

- Når jeg strammer den høyre puppen skyver den seg høyt opp og det er ubehagelig , kjennes nesten om om muskelen vrir seg av implantater og legger seg på plass i det jeg slapper av igjen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvilken klagerett og krav på erstatning jeg har ...

- Jeg ba om naturlig store , fikk naturlig små. Men vil nødig betale på ny for å få detresultatet jeg ba om første gangen.

Kirurgen legger inn det han ser det er plass til under operasjonen. Siden dine er mindre enn det du håpet er nok forklaringen at det ikke var plass til mer.

- Har hørt at det er mulig og få erstatning dersom en mister følelsene i brystene permanent.

Jeg ble ikke engang opplyst om at man faktisk kunne miste følelsene i de.

Dersom du nøye hadde lest alt om slike operasjoner i forkant av operasjonen ville du selv funnet ut at dette kan skje.

- Når jeg strammer den høyre puppen skyver den seg høyt opp og det er ubehagelig , kjennes nesten om om muskelen vrir seg av implantater og legger seg på plass i det jeg slapper av igjen.

Nå vet jeg ikke hvor lenge det er siden du opererte, men for meg høres akkuart det problemet ut som noe som vil gå seg til etter hvert.

Når det er sagt; så fryktelig leit at du ikke ble fornøyd! :frown: Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg kontaktet kirurgen og forklart hvor misfornøyd jeg var. Hvilken klinikk har du operert deg på? Jeg antar at for klinikken så ønsker de å ha fornøyde kunder, og det er ikke umulig at de tilbyr deg å få det fikset uten kostnad. Men da er jo spørsmålet om du stoler nok på den kirurgen til at du ønsker at samme kirurg skal rette opp det han har gjort feil. :forvirret: Du er jo ikke garantert perfekt resultat selv om du får en ny operasjon :forvirret:

Uff, jeg føler med deg. Det må være en forferdelig følelse å ha brukt så masse penger for så ikke å bli fornøyd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...