Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har fått utført kjønnsleppereduksjon?

Jeg lurer på hvilken teknikk legen din har benyttet? Og hvordan har resultatet blitt..? Er du fornøyd med resultatet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Har vært en debatt om det før her, husker noen sa de hadde gjort det da. Må innrømme jeg ikke skjønner hvorfor man vil. Alle ser jo forskjellig ut. Mine indre henger flere cm lenger ned enn de ytre, og de synes når jeg står rett. Har ofte tenkt at de er veldig lange sammenligna med andre jenters (ingen av de jeg har hatt sex med har hatt like lange som meg, men alle er jo likevel individuelle). Men kunne aldri falt meg inn å gjøre noe med det, alle er jo totalt forskjellige.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Nå er det ikke alle som vurderer dette pga. hvordan det SER ut, men heller at man faktisk har problemer med dette fysisk i hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil redusere lengden av de indre kjønnsleppene fordi det både kan være ekstremt ubehagelig(!!) og jeg trives ikke med dem.

Selv om jeg skulle ønske å fjerne dem bare fordi de er ubehagelige, så vil jeg jo ha et fint reslutat selv om det ikke er hovedgrunnen til å fjerne dem.

Fordi jeg ikke orker å gå igjennom det offentlige for å prøve å få det dekket, så vil jeg helst velge en privatklinikk der jeg er mest garantert å få et fint resultat.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det noen her som har fått utført kjønnsleppereduksjon?

Jeg lurer på hvilken teknikk legen din har benyttet? Og hvordan har resultatet blitt..? Er du fornøyd med resultatet?

Hei jeg gjennomførte denne oprasjonen i går og er stor fornøyd. Gjorde det på Oslo Akutten , billigste stedet 9000kr. Jeg har slitet med dette i mange år og tok motet til slutt og hoppet i det! Legen og sykepleieren der var utrolig snille og dyktige, tok godt vare på meg. Følte meg 100% trygg. Jeg tok lokalbedøvelse og det gikk fint, men jeg skal være ærlig. Sette sprøyte i leppene der nede er ubehagelig men det går fort. Bedøvelsen fungerte ikke så godt på meg så jeg måtte sette en til. Ikke noe problem, du kjenner jo at de holder på med noe ned i der men ingen smerte. Du får beroligende på forhånd- Det tok rundt en time , jeg lå og slappet av der noen timer. Det er genrelt ett ganske lite inngrep med lite smerte UTENOM den første timen, Det er da det hovnes opp og går ned igjen innen en time. Det er helt forjævlig , har aldri kjent en sånn smerte før. Men man må bare komme seg igjennom det også plutselig er det over. Jeg tisset på do allerede etter en time eller to, det gikk kjempe fint ikke noe smerter eller problemer. Noen timer etter var jeg på beina og etter det har alt gått veldig bra. Jeg tok V-snitt, da blir resultatet penest og mest naturlig. Jeg gjorde det i går men har allerede tittet nedentil og må bare smile. Det er så klart hovent osv, men gleder meg til resultatet. Hvis dette er noe du sliter med vil jeg ABSOLUTT anbefale det hos Oslo akutten!! Er det noe mer du lurer på ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...