AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #81 Skrevet 19. april 2011 Det er ikke det. Men som sagt, dette er et diskusjonsfordring. Dette forumet lever på at vi sier meningene våre. Jeg ville aldri sagt til noen ansikt til ansikt at jeg ikke er enig i deres valg om å få barn først, men her inne sier jeg det som jeg føler det. Rett og slett fordi jeg mener det er en større avgjørelse å velge å få barn enn å velge å gifte seg. Jeg har stor tro på ekteskapet, og jeg tror det er best for barn å vokse opp med to foreldre som er lykkelige sammen (gift eller ikke). Jeg tror derfor at hvis du faktisk har tenkt til å gifte deg, men ikke er klar for å ta det steget ennå, ikke er klar for å binde deg til denne mannen/kvinnen, så er det kanskje ikke helt det store å velge å sette barn til verden med ham/henne. Hvis du vet du vil gifte deg, men ennå ikke er helt sikker på at dette er personen du vil gjøre det med, synes jeg babyplanene burde vente. Jeg vet ikke om jeg fikk forklart dette helt godt, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Hvorfor kunne du ikke sakt det til noen ansikt til ansikt? De trenger jo ikke og gifte seg for at det skal være seriøst og få barn, det synes jeg er en gammeldags holdning. Klart en bør være sikker på forholdet før en får barn men jeg synes det har lite med og gifte seg og gjøre. Har inntrykk av at de som ikke gifter seg ikke ønsker denne seremonien, ikke at forholdet er mindre seriøst. At en ønsker denne seremonien senere er jo greit nok kanskje har en bedre økonomi og ønsker og samle slekta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå