Gå til innhold

Jeg må bare dele min lykke!:)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden oppdaget jeg at jeg ikke gledet meg til noe lenger, bursdag, jul og ferier var bare noe som satt i bakhodet men den gleden og spenningen jeg hadde følt for det før hadde forsvunnet, men nå - etter jeg har fått barn er den tilbake! jeg gleder meg til ferier,bursdager,bading og alt annet vi skal gjøre sammen og det er en deilig følelse! :))

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden oppdaget jeg at jeg ikke gledet meg til noe lenger, bursdag, jul og ferier var bare noe som satt i bakhodet men den gleden og spenningen jeg hadde følt for det før hadde forsvunnet, men nå - etter jeg har fått barn er den tilbake! jeg gleder meg til ferier,bursdager,bading og alt annet vi skal gjøre sammen og det er en deilig følelse! :))

:hakeslepp:

• Liker 3
Skrevet (endret)

livet skal feires, godt du har fått tilbake gnisten ts .

Jeg har alltid drømt om bursdagsfester.

Men mine venner var veldig forskjellige og det var vanskelig i begynnelsen av 20 åra og ungdomstiden å få folk sammen i samme rom lenger enn en time... Nå er vi mer modene og siden jeg ble 27 har vi hatt skikkelige fester, med mat og drikkings! Full fest og masse gode venner som storkoser seg. Planlegger noen måneder i forveien og det blir alltid en snakkis og latterbrøl å se tilbake på.

Man skaper minner fra en tid med glede og lykke. Trist når noen ikke vil feire... Får lissom ikke feiret personen slik som jeg kjenner at vi bør når man er glad i noen.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Hyggelig å lese! Ha en herlig sommer med mye sol og varme! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...