Gå til innhold

Ferdig pisket omelett, omg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, skal man ikke en gang lage omelett fra bunnen av lenger?? :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig produkt i dagliglivet. Kunne hatt med meg en sånn kartong på skauen. Hjemme tar det et minutt å piske i sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gremmes. Over at produsentene fortsetter å pønske ut produkter vi ikke visste at vi trengte og over at forbrukerne går rett på.

Skrevet

Min første reaksjon når jeg så den reklamen var veldig lik trådstarters. Men så kom jeg til å tenke på at den må jo være utrolig grei å ha med seg når man er på tur! Så jeg tror absolutt det er noe som kan slå ann ;)

Skrevet

Er det ingen som bruker termos lenger? Noen egg, en skvett vann, litt salt og pepper i en termos gir sikkert en bedre omelett enn det der.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes vel verre ting å irritere seg over enn dette. Har sett dummere varer i salg......

Skrevet

Og hva med den "potetmosen" jeg så i frysedisken .

kok opp og tilsett melk og smør , hmmm, er det frosne oppskjærte poteter da eller ?

Jeg kjøpte poteter jeg da .

Men er det noen som har testa og kan fortelle meg hva dette er ?

Skrevet

Det er klart at for en dagstur er det like greit å ta med egg man selv har pisket i en egnet beholder men for lengre turer over flere dager virker det veldig greit å bare ha med et par kartonger i sekken. Mmmm Nå fikk jeg utrolig lyst på omelett laget på et stormkjøkken etter at man netopp har kravlet ut fra teltet.

Må bare kjøpe meg telt først.. :fnise:

Skrevet

:sjokkert: "Skal man lage omelett må man knuse noen egg" er et kjent ordtak.Me nå trenger vi jo ikke det lenger,heldige oss,bare kjøpe en kartong,det.Kan man forresten velge antall egg liten kartong,2egg,mellomst 4 egg osv?

Tåpelig og unødvendig produkt!

Skrevet

Er det ingen som bruker termos lenger? Noen egg, en skvett vann, litt salt og pepper i en termos gir sikkert en bedre omelett enn det der.

Sikkert.. og man slipper tilsetningsstoffer. -men det virker jo fristende å ha med en slik kartong fremfor en tung termos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...