AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Del Skrevet 11. april 2011 Etter å ha vært rimelig isolert de siste fire åra har jeg dettet helt ut av den vanlige sjargongen for personer på rundt 30 år. Jeg henger ikke med på ord som dølt, kleint, noob og lignende. Håper noen kan lage en liten ordbok for meg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 Dølt er vel kjedelig, noob er vel de som er dårlige til å spille pc-spill slik jeg har forstått det, og kleint er når det f.eks. blir PINLIG stemning.. Så lurer jeg igjen på, hva betyr cheesy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 Cheesy er hvis noe er klisjé. For eksempel en cheesy sjekkereplikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Noob kan brukes i flere sammenhenger en PC spill og, betyr rett og slett nybegynner, eller at man ikke vet helt hva det dreier seg om f.eks. Du er noob når det kommer til denne type sjargong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå