Gå til innhold

Ekebergrestauranten


Mischa

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med å legge bryllupsfeiringen til restauranten? Føler man at han man har sin egen fest eller føler man seg mer som en gjest i sitt eget bryllup?

Jeg vet det er egen etasje for lukkede selskap. Men er det risiko for at de feirer flere bryllup samme kveld?

Var det mange begresninger som ble lagt i forhold til å gjøre egne valg og å gjøre det personlig?

Jeg synes det virker kjempedeilig å få noen andre til å fikse alt og elsker lokalene, men samboer er bekymret for at det blir upersonlig! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Etter en stund i restaurant bransjen faller nok min mening på din samboer, at det blir upersonlig. Der jeg jobbet var det veldig begrenset hva gjestene selv fikk bestemme, utenom det vanlige, som blomster, mat og vin. Hadde jeg vært dere ville jeg nok kansje prøvd og funnet et annet lokale, og laget dit eget personlige preg på det. Det tar faktisk ikke så lang tid og dekke opp.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

På Ekebergrestauranten kan også opptil tre bryllup foregå på en gang, så man er ikke den eneste bruden. Det hadde jeg syntes vært litt kjedelig i mitt selskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt i tvil om det gjør meg noe.. før syntes jeg det ble feil, men nå heller jeg mot at det ikke gjør meg noen ting. Jeg er jo ikke verdens navle selv om det er bryllup ;)

Virket som de koordinerte det ganske greit med selskapene, slik at man ikke minglet inn i hverandres. Har vendt meg mer til tanken fordi det virker som det er vanlig praksis på alle større steder eks. Losby og Østmarksetra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...