AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Dette er bare en teori jeg har, og det hadde vært gøy å høre om dere sitter med samme oppfatning? Etter sex med x antall personer med utstyr av varierende størrelse, sitter jeg igjen med inntrykket av at de med de største penisene er dårligst i senga? De som er godt utstyrt "hviler" på dette, og bare peiser på, og glemmer resten av jenta. Mens de med litt mindre utstyr på en måte prøver å kompensere fordi de tror de har for lite utstyr, og det ender opp med at det hele blir mye bedre da de bruker fingre/hender og tunge/munn mye mer. Han jeg ligger med nå, har under middels størrelse på utstyret og vi har den beste sexen ever Derfor blir jeg så trist når jeg leser tråder her inne hvor gutter med (i deres øyne) relativt lite utstyr er redd for hva jenter skal tenke... Det er jo så mye annet som teller! Hva tenker dere om teorien min? 1
Timseh Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Tja, min oppfatning er den motsatte, men det har vel kanskje med at de med under "liten" penis har vært et par år eldre enn meg og de med stor penis har vært 10 år(+/-) eldre enn meg og jeg synes eldre menn er bedre i sengen. Har enda til gode å prøve en eldre mann med liten penis 1
Stefan Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Det er nok ikke så enkelt, men den kompensasjonsteorien har nok mye for seg. De som har en interesse for å lære mer om sex, leker, utforsker og leser en del, vil nok ha et fortrinn, men det er uavhengig penisstørrelse. Kvinner er også forskjellig bygd, så det gjelder å finne noen som passer, både kroppslig og mentalt. Slik jeg ser det er det de aktive kvinnene som ikke lar antall cm bestemme om sexen er god eller ikke, som også er de beste. De verste er de som lener seg tilbake uten å røre en muskel bare fordi de blir servert en sværing. Jeg husker jeg datet en som fortalte meg at hun skulle ønske jeg var mindre, for da kunne hun jobbe mer med musklene sine, og sørget for at hun kom raskere og kraftigere. Så da må man bruke kompensasjonsteorien igjen. Det fungerte det også. 1
Idaliiille Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Jeg har hatt sex med en del gutter, å han som har hatt den minste tissen er også den jeg har hadd best sex med ! Har og en følelse av at dem med stort utstyr bare peiser på, mens de med lite utstyr tar med vare på hele meg. Med fingre, tunge osv.. ;-)
Gjest Katten. Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Det er snakk om personlige preferanser, egenskaper og kunnskap - ikke nødvendigvis størrelsen. Stefan sier mye vettugt. 2
Gjesten Skrevet 22. april 2011 #6 Skrevet 22. april 2011 Stefan sier mye vettugt. Jeg tror ikke egentlig det kommer så veldig mye an på størrelsen, bortsett fra at hvis han er alt for stor kan det bli problematisk. Jeg har måttet avbryte et samleie fordi det rett og slett ble for smertefullt (nå skal det sies at vi var langt fra edru og ikke hadde varmet opp noe særlig), men jeg har aldri møtt på en penis som er for liten til å ha god sex. Kommunikasjon og utforsking er vel essensielt uansett, men de to tingene bør de fleste kunne ha svært bra sex. 1
Gjest Maneater? Skrevet 22. april 2011 #7 Skrevet 22. april 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Stefan Skrevet 23. april 2011 #8 Skrevet 23. april 2011 Stor pikk = Win Etter mine erfaringer hvertfall. Er alltid sånn at de me micropeniser har kommet etter 2 jukk, jeg skjønner egentlig ikke det fordi det kan jo ikke være SÅ deilig med lite friksjon(?)? Er ikke det at jeg er vid, men det er jo logisk at de med stor kommer fortere enn de med liten.. Så det er bare pikken og ikke helheten som teller? Hvor mange peniser under 7 cm har du hatt? Det finnes ikke noe logikk i at store kommer fortere enn de små. Det er stor forskjell i førlighet både hos kvinner og menn. Tenk deg at du er veldig usikker og nervøs for hva andre skal mene om den kroppsdelen menn generelt er mest opptatt av. Er det rart at man kan komme raskt da?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #9 Skrevet 23. april 2011 Liten tiss /= bedre sex. Små tisser blir ikke skikkelig stive, og man kan ikke få de lange støtene uten at penis detter ut. Stor tiss = vondt Gjennomsnittlig tiss som henger på en mann som vet hvordan han skal bruke den = bra sex
Stefan Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Liten tiss /= bedre sex. Små tisser blir ikke skikkelig stive, og man kan ikke få de lange støtene uten at penis detter ut. Stor tiss = vondt Gjennomsnittlig tiss som henger på en mann som vet hvordan han skal bruke den = bra sex Tull at små peniser ikke blir stive. Og har man en stor penis, får man lære seg å være mer forsiktig.
Gjest Bond Skrevet 23. april 2011 #11 Skrevet 23. april 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå