Gjest Trollemor Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Hei! Jeg er født med klumpfot, og har mye mindre muskelmasse i den ene leggen. Er det noen som har erfaring med operasjon/kirurgi av dette? Det sjenerer meg veldig, særlig sommerstid, da jeg aldri går i shorts eller korte skjørt, bader osv. Må man ha henvisning fra fastlege? Selv om det kanskje blir til private klinikker? Har vært på sykehuset som opererte beinet mitt da jeg var barn. Men de sa at kompetansen deres gikk mest på om beinet mitt var funksjonelt, at jeg ikke har smerter og slikt, og ikke selve utseendet. Legen der både så og forstod at jeg gjerne ville gjøre noe, for det er svært markant. Jeg har prøvd å søke på dette, men føler ikke jeg finner så mye info. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Jeg ville tatt kontakt med fysioterapeut og satset på å trene opp forskjellen fremfor å skjære det i stykker. Og kanskje ende opp med enda flere problemer. Muskelmasse er takknemlig materiale å jobbe med sånn sett. Man bare leer på muskelen, så vokser den av seg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå