Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er sammen med en på 30 år, og lurer på dette:

Når vi skal "ha oss".... så bruker det bli problemer pga han får så ofte vondt i hodet når han anstrenger seg... som man da gjerne gjør litt i løpet av det hele. Får såpass vondt at han må stoppe, noe som i lengden gjør meg litt frustrert.

Og en ting til... er det normal at han kan komme uten å kjenne det? Og da mener jeg ikke bare noen små dråper... da mener jeg skikkelig... men han visste ikke om det selv engang før han så det.... Er det normalt?

Må bare spørre for jeg har ikke peiling på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er sammen med en på 30 år, og lurer på dette:

Når vi skal "ha oss".... så bruker det bli problemer pga han får så ofte vondt i hodet når han anstrenger seg... som man da gjerne gjør litt i løpet av det hele. Får såpass vondt at han må stoppe, noe som i lengden gjør meg litt frustrert.

Og en ting til... er det normal at han kan komme uten å kjenne det? Og da mener jeg ikke bare noen små dråper... da mener jeg skikkelig... men han visste ikke om det selv engang før han så det.... Er det normalt?

Må bare spørre for jeg har ikke peiling på dette...

Ja normalt. http://www.pfizer.no/templates/Page____562.aspx og ikke helt greit!

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.1318400

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/10/28/352364.html

Kontakt lege for utredning er mitt råd!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) Ja siden det ikke gir seg så ser jeg også helst at han drar til lege for sikkerhets skyld.

Skrevet (endret)

Takk for svar:) Ja siden det ikke gir seg så ser jeg også helst at han drar til lege for sikkerhets skyld.

Jeg tenker også litt på det med lege. Jeg får ikke vondt i hodet av å anstrenge meg. Ikke engang i skiløypa med mye melkesyre. I verste fall kan det være en svulst som presser på i hodet. Kanskje han skal gjennomlyses av en computertomograf.

Er det noen av dere som kan få vondt i hodet av fysisk aktivitet?

Jeg tenker litt på det med blodtrykk, kosthold og trening. At dere bør tenke på om det finnes muligheter til å øke kapasitet og helse ved hjelp av riktigere mat og trening.

Endret av I Grosny
AnonymBruker
Skrevet

Jeg plages ikke med hodepine ved fysisk aktivitet... ikke det at jeg er i kjempegod fysisk kondisjon, det er jeg ikke.

Vet blodtrykket mitt er bra vel og merke.

Han har ikke sagt noe til meg om å få hodepine ved annen fysisk aktivitet annet enn den som skjer i sengen... så det er kanskje det de kaller orgasmehodepine.

Når det gjelder kosthold og trening så har ikke det vært på sitt beste alltid, men vi driver å snu litt på det nå:) Blir spesielt godt når bakken blir bar og været varmere så man kan dra på lengere skogs og fjellturer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...