AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Hei! Har siden desember/januar slitt fælt med hodepine, plutselige anfall av sinne, synsforstyrrelser, kvalme og vond søvn. Først tenkte jeg at alt sikkert kom fra nakken/ryggen og smerter der, men skjønner ikke hvorfor jeg får sinneanfall konstant? I tillegg er hukommelsen min helt ute og kjører. Har alltid hatt meget god husk, men de siste mnd glemmer jeg de mest åpenbare tingene (koden til lagerdøra på jobb - har vært der i to år nå, navnene på steder, ting jeg har gjort nylig, ting jeg tenker på). Noen som kjenner seg igjen i dette? Er jeg bare veldig veldig stressa?? Uroer meg sikkert unødvendig, men begynner å bli sliten av å ha hodepiner etc konstant
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Hei! Har siden desember/januar slitt fælt med hodepine, plutselige anfall av sinne, synsforstyrrelser, kvalme og vond søvn. Først tenkte jeg at alt sikkert kom fra nakken/ryggen og smerter der, men skjønner ikke hvorfor jeg får sinneanfall konstant? I tillegg er hukommelsen min helt ute og kjører. Har alltid hatt meget god husk, men de siste mnd glemmer jeg de mest åpenbare tingene (koden til lagerdøra på jobb - har vært der i to år nå, navnene på steder, ting jeg har gjort nylig, ting jeg tenker på). Noen som kjenner seg igjen i dette? Er jeg bare veldig veldig stressa?? Uroer meg sikkert unødvendig, men begynner å bli sliten av å ha hodepiner etc konstant Har forresten og slitt mye med tørr hud (tørre hender og tørre lepper og tørr i ansiktet. Er 19 og har aldri hatt tørr hud før nå)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Du ekke gravid a? hehehe... Hahaa, tro meg. Det er det ingen fare for
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Kom deg til lege asap. Dette kan være alvorlig. Det er lite vi her på kvinneguiden kan gjøre bortsett fra å anbefale deg å gå til lege. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Samme forløp her i huset hos en i familien. Det var lavt stoffskifte. Men som noen sa; Gå til lege!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå