Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har siden desember/januar slitt fælt med hodepine, plutselige anfall av sinne, synsforstyrrelser, kvalme og vond søvn. Først tenkte jeg at alt sikkert kom fra nakken/ryggen og smerter der, men skjønner ikke hvorfor jeg får sinneanfall konstant? I tillegg er hukommelsen min helt ute og kjører. Har alltid hatt meget god husk, men de siste mnd glemmer jeg de mest åpenbare tingene (koden til lagerdøra på jobb - har vært der i to år nå, navnene på steder, ting jeg har gjort nylig, ting jeg tenker på). Noen som kjenner seg igjen i dette? Er jeg bare veldig veldig stressa?? Uroer meg sikkert unødvendig, men begynner å bli sliten av å ha hodepiner etc konstant

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har siden desember/januar slitt fælt med hodepine, plutselige anfall av sinne, synsforstyrrelser, kvalme og vond søvn. Først tenkte jeg at alt sikkert kom fra nakken/ryggen og smerter der, men skjønner ikke hvorfor jeg får sinneanfall konstant? I tillegg er hukommelsen min helt ute og kjører. Har alltid hatt meget god husk, men de siste mnd glemmer jeg de mest åpenbare tingene (koden til lagerdøra på jobb - har vært der i to år nå, navnene på steder, ting jeg har gjort nylig, ting jeg tenker på). Noen som kjenner seg igjen i dette? Er jeg bare veldig veldig stressa?? Uroer meg sikkert unødvendig, men begynner å bli sliten av å ha hodepiner etc konstant

Har forresten og slitt mye med tørr hud (tørre hender og tørre lepper og tørr i ansiktet. Er 19 og har aldri hatt tørr hud før nå)

AnonymBruker
Skrevet

Du ekke gravid a? hehehe...

AnonymBruker
Skrevet

Du ekke gravid a? hehehe...

Hahaa, tro meg. Det er det ingen fare for

Skrevet

Kom deg til lege asap. Dette kan være alvorlig. Det er lite vi her på kvinneguiden kan gjøre bortsett fra å anbefale deg å gå til lege.

• Liker 1
Skrevet

Samme forløp her i huset hos en i familien. Det var lavt stoffskifte.

Men som noen sa; Gå til lege!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...