Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #21 Skrevet 10. april 2011 Inatt hadde jeg med meg en ONS hjem. Vi har alltid ONS når vi er på fylla (og noen ganger edru). Korreksjon: I natt hadde jeg med meg en pulekompis hjem. Vi har alltid sex når vi er på fylla (og noen ganger edru)...
Gjest Gjester Skrevet 10. april 2011 #22 Skrevet 10. april 2011 Ikke for å være uhøflig unge dame, men du burde ha lest bokden " han er faktisk ikke intresert ". Du tok jomfruen på han, og han er nok mer intressert i sex enn i deg. Når en mann/ gutt virkelig er intressert i ei dame så vil du nok merke det;-) Men hva vil du ha ut av dette forholdet?? Vil du bare ha sex sånn av og til med han, eller ett seriøst forhold?? Du bør ha bedre selvfølese og ikke la gutta bare ligge med deg fordi de kun skal ha sex med deg. Dette skriver jeg ikke for å trakke på deg, men for å få deg til å tenke igjennom om hva / hvor du egentlig vil med ham. Det var jo uhøflig av ham å bare gå uten og si noen. Men dessverre så er enkelte menn sånt at de heller lar vær å si noe enn å si noe som kan såre deg. Lykke til :-) Eller så burde hun se filmen: He's Just Not That Into you.
addict Skrevet 10. april 2011 #23 Skrevet 10. april 2011 Eller så burde hun se filmen: He's Just Not That Into you. Det slo deg ikke at det er samme film/bok med engelsk og norsk tittel?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #24 Skrevet 10. april 2011 He is just using you to get laid! Som det så fint heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå