AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Inatt hadde jeg med meg en ONS hjem. Vi har alltid ONS når vi er på fylla (og noen ganger edru). Vi hadde sex leenge, men så sa han at han ville tilbake på nach, og ikke sove over fordi han villet blitt flau om foreldrene mine så han. Men jeg sa at de brydde seg ikke om det, men han insisterte. Så da sa jeg at han kunne dra dit, men at jeg ikke orket, siden jeg allerede låg i senga uten klær (han skulle komme tilbake og sove hos meg, sa han). Men så ombestemte jeg meg, og løp ned i gangen til han og sa "Vent da, jeg blir med!" Så sa han bare "ok". Jeg stressa skikkelig med å forte meg, og da jeg kom ned i gangen, var han ikke der. Han hadde gått uten meg. Jeg gikk etter, og så om jeg så han, men da var han laaangt nede i vegen. Jeg ringte han 3 ganger uten hell. Og han har ikke lagt lyd ifra seg siden. Hva faen skjedde? Han får ikke knulle meg igjen for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 ONS? Det er da ikke ONS så lenge dere alltid har sex når dere er på fylla. Høres mer ut som en venn med fordeler for mine del.. 9
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Var det en ons du snakker om eller en type? Blir forvirra jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #5 Skrevet 10. april 2011 ONS? Det er da ikke ONS så lenge dere alltid har sex når dere er på fylla. Høres mer ut som en venn med fordeler for mine del.. Det vil ikke jeg, fordi det går liksom ca 2 uker mellom hver gang. Gjør det ikke hele tiden. Men er da rart at han bare gikk når jeg ba han vente. Har vært sammen med han før, men det er lenge siden..
Fluffe Skrevet 10. april 2011 #6 Skrevet 10. april 2011 Det vil ikke jeg, fordi det går liksom ca 2 uker mellom hver gang. Gjør det ikke hele tiden. Men er da rart at han bare gikk når jeg ba han vente. Har vært sammen med han før, men det er lenge siden.. Rart? Han var bare ute etter sex. En ons er en en engangstilfelde ikke mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #7 Skrevet 10. april 2011 Det vil ikke jeg, fordi det går liksom ca 2 uker mellom hver gang. Gjør det ikke hele tiden. Men er da rart at han bare gikk når jeg ba han vente. Har vært sammen med han før, men det er lenge siden.. Kanskje han måtte på dass og ikke ville gå på do hos deg. Eller kanskje han er gått lei. 1
Rainbow Skrevet 10. april 2011 #8 Skrevet 10. april 2011 Du kan ikke kalle det one night stand når dere har gjort det mange ganger og du var sammen med han før. En one night stand er å ha sex med en person kun én gang og aldri igjen...! Høres heller ut som han følte han kunne behandle deg dårlig fordi han kjente deg og ikke gadd å ta hensyn. Var ikke noe hyggelig å gå fra deg! 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #9 Skrevet 10. april 2011 Du kan ikke kalle det one night stand når dere har gjort det mange ganger og du var sammen med han før. En one night stand er å ha sex med en person kun én gang og aldri igjen...! Høres heller ut som han følte han kunne behandle deg dårlig fordi han kjente deg og ikke gadd å ta hensyn. Var ikke noe hyggelig å gå fra deg! Nei, det var det ikke. Men da vi var sammen var vi små altså ifra 4-7klassen . Og da hadde vi jo ikke sex. Og på nyttårsafta tok jeg jomfrudommen hans, og han har ikke hatt noen andre sex-partnere enn meg. Vi bor på en liten plass, og syntes det var direkte uhøflig. Jeg er 18, og han er 19år. Men han kan bare prøve seg, kommer ikke til å ha sex med han etter dette. Jeg orker ikke å la meg trokke på slik! (og det er ingen andre som vil ha sex med han heller, han er visst ikke i den "kule" gjengen. Og folk baksnakker han hele tiden når han ikke er der ) Han får seg ikke noen andre enn meg her i bygda vertfall!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #10 Skrevet 10. april 2011 Synes foreldrene dine virkelig at det er greit at du tar med deg tilfeldig gutter hjem og puler dem i huset deres? Det hadde ikke gått her i huset.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #11 Skrevet 10. april 2011 Synes foreldrene dine virkelig at det er greit at du tar med deg tilfeldig gutter hjem og puler dem i huset deres? Det hadde ikke gått her i huset. Ja, mamman min hentet oss faktisk. Og det er ikke en tilfeldig gutt, har vært sammen med han i ca 3 år på mellomtrinnet. Og alle kjenner alle her i bygda! 1
9naah Skrevet 10. april 2011 #12 Skrevet 10. april 2011 Kanskje han liker deg, og ikke bare vil at det skal være sex? Det har skjedd meg før vertfall. Dette var ett litt annet svar enn alle andre har svart da men, man vet jo aldri Nå får han deg til å lure og tenke mye liksom. Men det kan jo også bare være at han skulle skynde seg til nachspielet..
Gjest kvinne34år Skrevet 10. april 2011 #13 Skrevet 10. april 2011 Ikke for å være uhøflig unge dame, men du burde ha lest bokden " han er faktisk ikke intresert ". Du tok jomfruen på han, og han er nok mer intressert i sex enn i deg. Når en mann/ gutt virkelig er intressert i ei dame så vil du nok merke det;-) Men hva vil du ha ut av dette forholdet?? Vil du bare ha sex sånn av og til med han, eller ett seriøst forhold?? Du bør ha bedre selvfølese og ikke la gutta bare ligge med deg fordi de kun skal ha sex med deg. Dette skriver jeg ikke for å trakke på deg, men for å få deg til å tenke igjennom om hva / hvor du egentlig vil med ham. Det var jo uhøflig av ham å bare gå uten og si noen. Men dessverre så er enkelte menn sånt at de heller lar vær å si noe enn å si noe som kan såre deg. Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #14 Skrevet 10. april 2011 Ikke for å være uhøflig unge dame, men du burde ha lest bokden " han er faktisk ikke intresert ". Du tok jomfruen på han, og han er nok mer intressert i sex enn i deg. Når en mann/ gutt virkelig er intressert i ei dame så vil du nok merke det;-) Men hva vil du ha ut av dette forholdet?? Vil du bare ha sex sånn av og til med han, eller ett seriøst forhold?? Du bør ha bedre selvfølese og ikke la gutta bare ligge med deg fordi de kun skal ha sex med deg. Dette skriver jeg ikke for å trakke på deg, men for å få deg til å tenke igjennom om hva / hvor du egentlig vil med ham. Det var jo uhøflig av ham å bare gå uten og si noen. Men dessverre så er enkelte menn sånt at de heller lar vær å si noe enn å si noe som kan såre deg. Lykke til :-) Takk, jeg har sett filmen. Jeg vil bare ha sex med han, vet ikke hvorfor, men er bare slik. Og han vet at jeg ikke er interessert i han, annet enn sex. Så jeg synest det var veldig unødvendig av han å være så frekk.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #15 Skrevet 10. april 2011 Kanskje han liker deg, og ikke bare vil at det skal være sex? Det har skjedd meg før vertfall. Dette var ett litt annet svar enn alle andre har svart da men, man vet jo aldri Nå får han deg til å lure og tenke mye liksom. Men det kan jo også bare være at han skulle skynde seg til nachspielet.. Tvilsomt, om han hadde likt meg så hadde han nok sagt det. Men han ble faktisk sjalu da en annen sjekket meg opp^^ Men det var sikkert bare fordi han trodde at nå var han og jeg ferdig liksom.. Veldig avansert måte å få meg til å tenke på han da, men vet jo aldri som du sa. Og om han skulle skynde seg til nach, så kunne han vel ha venta på meg, jeg brukte knapt ett minutt på å få på meg alle klærene!
Gjest Bond Skrevet 10. april 2011 #16 Skrevet 10. april 2011 Tråden ryddet for krenkende utsagn Bond, mod
DBM Skrevet 10. april 2011 #17 Skrevet 10. april 2011 Synes foreldrene dine virkelig at det er greit at du tar med deg tilfeldig gutter hjem og puler dem i huset deres? Det hadde ikke gått her i huset. Han er ikke tilfeldig, han er jo ikke en ONS
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #18 Skrevet 10. april 2011 Han er ikke tilfeldig, han er jo ikke en ONS Går an å ha ONS med folk man kjenner, tenk det Ser ikke på oss som pulevenner, er ikke slik at vi driver å avtaler at vi skal knulle osv. Det bare skjer
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #19 Skrevet 10. april 2011 Går an å ha ONS med folk man kjenner, tenk det Ser ikke på oss som pulevenner, er ikke slik at vi driver å avtaler at vi skal knulle osv. Det bare skjer "One night stand" heter det ikke "several nights even tough weeks apart stand" ... OK? Du må lære deg hva ordet betyr. det du har er en pulevenn som ikke prioroiterer deg særlig mye. Altså er du en taperr- Derfor gikk han også... 2
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2011 #20 Skrevet 10. april 2011 Han er nok dessverre ikke like hypp på deg lenger. Han skulle sikkert møte noen andre. Finn deg en ny!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå