Snøring Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Jeg er så sikker på at jeg skal drikkes ut i morgen... Hva gjør jeg. Min forlover og jeg skal se på "kjoler" i morgen og hun henter meg kl.11 Jeg er så sikker på at hun planlegger noe... Hva gjør jeg? Tar jeg med ekstra klær? Late som ingen ting? Jeg er litt nærvøs for sånne lag jeg-hva skjer?
prinsessa Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Hei du! Bare gled deg du!! Kommer nok til å bli kjempemoro, bare slapp av. Lat som du ikke vet noe, blir jo morsomere for forloveren din å overraske deg. Forloveren din har sikkert ordnet alt så du trenger ikke å tenke på noen ting. Det eneste du kan gjøre er å spise en god frokost så du ikke begynner å drikke på tom mage.
Josefin Skrevet 10. mai 2002 #3 Skrevet 10. mai 2002 ååå, jeg er også 99,9 % sikker på at jeg skal drikkes ut i morgen. Skal sette klokka på tidlig å være "klar"!!! Gleder meg. 2 uke og 1 dag igjen 12
Fakse Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Ikke ta på deg alt for kalde klær, i tilfelle du skal være ute en stund, og ikke ta på deg klær du er så veldig redd for. 12
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #5 Skrevet 10. mai 2002 jeg skal også drikkes ut imorgen, gleder meg som bare det jeg det kommer til å gå så bra så don`t worry be happy
@lfa Skrevet 10. mai 2002 #6 Skrevet 10. mai 2002 *Perser* : Ikke vær så sikker på det, du, lille venn... Neida, bare tulla. Blir så gøy, så! 12
Gjest *Perser* Skrevet 10. mai 2002 #7 Skrevet 10. mai 2002 @lfa!!!! husk en dag så blir det din tur!!!
Kame Skrevet 10. mai 2002 #9 Skrevet 10. mai 2002 Sørg for å få i dere en skikkelig mektig frokost da! Så tåler dere mer om dere blir kasta på fylla rimelig kjapt Selv har jeg sikret meg slik at det blir alkoholfritt for min del - hehe!
Gjest Lykke Skrevet 10. mai 2002 #10 Skrevet 10. mai 2002 Jeg skal nok også drikkes ut imorgen....Skal liksom jobbe hos søsteren min, men det tror jeg ikke noe på!! Lykke til til alle som skal "til pers" imorgen!!!12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #11 Skrevet 10. mai 2002 Jeg var ganske sikker på hvilken dag jeg skulle drikkes ut på også, og hadde pakket ei lita veske med ting jeg syntes var okay å ha med (fotoapparat etc.) i tilfelle jeg ble dratt ut av senga og ikke fikk tid til å dusje etc. (heldigvis fikk jeg både dusjet og spist en god frokost). Tror imidlertid ikke det er så mye vits i å planlegge å ta på seg spesielle klær etc. da vennene trolig har planlagt antrekk for deg... et godt tips: ta med deo, litt ansiktskrem og sminke etc. dersom du vil friske deg opp i løpet av dagen. Vi holdt det gående i et kjør hele dagen og dro direkte ut om kvelden. Da lengtet jeg veldig etter å få ordnet meg litt først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå