Gå til innhold

Hvilken nettleser har du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chrome og Firefox.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har Opera, Chrome og Firefox, men bruker stort sett Firefox. Mest av vane, men også fordi det er den jeg har tilpasset mest.

Gjest D.O.A.
Skrevet (endret)

Safari og er super fornøyd, ville aldri gått tilbake til verken chrome, opera, ie eller firefox! :)

Endret av D.O.A.
Skrevet

Har hele bunten, men bruker for det meste Firefuck og Opera.

Firefox4, som jeg hater. Begynner å venne meg litt mer til den nå, men spørs om ikke jeg bytter til Chrome. Ble skikkelig skuffet på den oppdateringen som kom nå sist på ildreven :sur:

Tok to dager å lære at jeg skulle klikke øverst, og ikke lenger nest øverst, når jeg skulle åpne bakgrunnsfaner.

Også opplegget med tittel- og menylinje måtte tweekes litt, men nå er den akkurat som treern.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har internet explorer og er superfornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har internet explorer og er superfornøyd!

åjsann :fnise:

hadde aldri trodd jeg skulle få se "internet explorer" og "superfornøyd" i samme setning, gitt.

• Liker 5
Gjest Thefainter
Skrevet

Opera!

Fjernet Firefox da jeg fikk 4'ern. FF4 er wannabe-Opera med utrolig dårlig pixelering :snurt:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

åjsann :fnise:

hadde aldri trodd jeg skulle få se "internet explorer" og "superfornøyd" i samme setning, gitt.

:skratte: Ikke jeg heller

Skrevet

Chrome hogger for mye prossess og er treig ,IE har flere hull enn ei gammal nettingstrømpe

Treg?

Hm, jeg kunne ikke vært mer uenig...

Jeg har både Chrome, FF, Safari, Opera og IE installert på maskinen; bruker 99% Chrome, og FF den siste prosenten. Er strålende fornøyd med Chrome; Chrome jobber lynraskt, er brukervennlig og veldig enkelt å tilpasse. Synes både FF og Safari fungerer fint, de er bare ikke like raske. IE er jeg sannelig ikke sikker på hvorfor jeg ikke har avinstallert for lengst...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Chrome og FF. Bruker mest FF. Dere som ikke bruker IE, har dere avinstalert den? Opera fikke jeg ikke til å utvide slik at den tok hele skjermen på pc`en(17")...Så den avinstalerte jeg glatt da.

Skrevet

Jeg bruker Safari og er fornøyd med det.

Typen bruker crome og vil ikke gå tilbake til IE.

Skrevet

Jeg har vært fast tilhenger av Opera de siste 5 årene. Opera har mange smarte løsninger som jeg har blitt avhengig av ( bl.a. mouse gestures, dragonfly, notater og hele den "panel"-saken), og jeg synes den er kjappere enn FF. (Ja, man kan sikkert laste ned extensions til FF for å oppnå det samme, men jeg ser ikke poenget når Opera har det jeg trenger uten å laste ned noe ekstra). Har også FF liggende men bruker det ikke mye.

Skrevet (endret)

På jobb: IE og FF side om side, fordi det har blitt sånn. Hovedsaklig fordi vi egentlig ikke har lov å laste ned noe her, så jobbrealterte ting er på IE og private ting på FF, men det er en regel med unntak (KG fungerer f.eks. bedre i IE, for der forsvinner markeringene på det jeg har leste etterhvert).

Hjemme: 95% FF (har nylig lastet ned 4 og begynner å vende meg til det). 4% IE på det som ikke virker i FF og 1 % Chrome når ingenting fungerer andre steder og jeg er frustrert (som regel fungerer det ikke der heller)

Endret av sofie777
Skrevet

Chrome. Brukte alltid FF før, men nå har Chrome overtatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...