Gå til innhold

Er det trygt å slikke fitte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det ser så deilig ut å slikke fitte. Hva for noe sykdommer kan jeg få?

Jeg har ikke munnsår da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det er ganske trygt. Av samtlige sykdommer er det vel Herpes, HPV (kjønnsvorter) og Hepatitt B som ikke er mulig å kurere. Herpes og HPV burde det være mulig å se på forhånd og hepatitt b kan du vaksineres for.

Endret av Inx
AnonymBruker
Skrevet

Herpes og HPV burde det være mulig å se på forhånd og hepatitt b kan du vaksineres for.

Herpes ja, HPV nei, da tenker du vel på den varienten som gir kjønnsvorter, og ikke en gang den trenger å være synlig for det blotte øyet.

Skrevet

Herpes ja, HPV nei, da tenker du vel på den varienten som gir kjønnsvorter, og ikke en gang den trenger å være synlig for det blotte øyet.

NEEEEEIHEEEI! .. slutt å skremm.

Gjest SnakeOil
Skrevet

Du får ikke kjønnsvorter i trynet, herregud, skjerp dere.

Du kan stort sett få overført herpes. hepatitt og hiv.

Kreft fra munnsex liksom....jesus christ, kanskje det er teoretisk mulig, men det er garantert farligere å stå opp om morgenen å gå ned å ta bussen.

Om jeg får senskader av å slikke for mye mus, so be it. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, siden man ikke blir syk på øyet av slikke fitte, men hvordan greier folk å få chlamydia på øyet?

• Liker 1
Skrevet

Sikkert dumt spørsmål, siden man ikke blir syk på øyet av slikke fitte, men hvordan greier folk å få chlamydia på øyet?

Vedkommende hadde sluppet om man brukte en slik kondom http://imgur.com/P3I1P ... men ellers så tror jeg det kan være noe i at man ofte får rusk i øyet når det passer jævlig dårlig.... ;)

Skrevet

Er man veldig redd for smitte kan man evnt bruke en slikkelapp, men da forsvinner hele poenget for meg! Blir liksom ikke det samme å slikke på en latexlapp med skogsbærsmak.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde herpes kun smitta i åpne munnsår. Hepatitt virka skummelt.

• 1 måned senere...
Gjest Johan Hansen
Skrevet

Jeg synes det ser så deilig ut å slikke fitte. Hva for noe sykdommer kan jeg få?

Jeg har ikke munnsår da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...