Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2012 #21 Skrevet 23. august 2012 Jeg er storfornøyd med servicen, men på den andre side så trenger jeg ikke så mye hjelp.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #22 Skrevet 23. august 2012 Var innom MAC i Bergen for å kjøpe foundation. Det kom en dame bort med en gang for å hjelpe meg, og det synes jeg var koslig. Men problemer er at jeg følte hun bare ville selge meg produkter fortest mulig. Hun: Hei, trenger du hjelp? Jeg: Ja, jeg ser etter en foundation som passer til huden min. Hun: *Tar frem et par foundations, og tar en liten dæsj på kinnet mitt*. Jeg: Hmm, ja denne var ikke så gale. Hun: *Finner frem et pudder*. Dette må du i tillegg bruke oppå foundation for å få et bedre resultat. *Dytter på litt pudder i huden min* Jeg: Hmm, dette ble fint. *Tenke* Hun: Jepp, men da kjøper du foundation og pudder. Skal du betale kort eller kontant? Jeg sto der å bare "Eeeh, nei jeg skal bare ha foundation". Jeg hadde jo ikke råd til mere, fordi jeg ikke hadde fått lønning enda. Da så jeg på hun at hun ble sur. Synes det var utrolig ubehagelig, og det er ikke noe gøy når de skal presse deg til å kjøpe noe. Anonym poster: f06b5ede90acfef81d55c56a4bfdc750
Norbertine Skrevet 23. august 2012 #23 Skrevet 23. august 2012 Nå er denne tråden laget for et år siden, og jeg synes MAC i Trondheim har forbedret seg veldig siden da. Var innom senest i dag, og fikk veldig god service av ei jeg ikke har sett der før.
sol87 Skrevet 25. juni 2013 #24 Skrevet 25. juni 2013 Butikken på Trondheim torg består etter hva jeg har forstått av to "avdelinger" den ene er kicks, og den andre er Mac. Jeg synes Mac-damene er veldig hyggelige, men noen av damene som jobber på resten av parfymeriet får meg til å føle meg uvel. De ser nesten stygt på meg, og hilser ikke! (ja, jeg dusjer daglig og har rene klær ) Det er mulig jeg oppfatter signalene feil, men det er da vanlig å smile til kundene? Det gjør i alle fall jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #25 Skrevet 25. juni 2013 Butikken på Trondheim torg består etter hva jeg har forstått av to "avdelinger" den ene er kicks, og den andre er Mac. Jeg synes Mac-damene er veldig hyggelige, men noen av damene som jobber på resten av parfymeriet får meg til å føle meg uvel. De ser nesten stygt på meg, og hilser ikke! (ja, jeg dusjer daglig og har rene klær ) Det er mulig jeg oppfatter signalene feil, men det er da vanlig å smile til kundene? Det gjør i alle fall jeg... Jeg har samme erfaring med kicks/estetique på Trondheim torg. Etter at Mac kom ble ting litt bedre, men den andre delen av parfymeriet er jeg bare innom dersom jeg virkelig må. Man føler seg uvelkommen og mistenkeliggjort der. Og det var faktisk enda verre før, typ 10 år siden. Jeg har fått veldig god hjelp på kicks Byhaven, og som andre nevner ulike Vita-butikker osv. Så jeg tror ikke det er meg det er noe galt med heller. Skjønt man kan jo begynne å lure etter et besøk på kicks torget! Anonymous poster hash: cb343...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #26 Skrevet 25. juni 2013 Ja, disse sure kjerringene på parfymeriet på Torget er forferdelig lite serviceinnstilte og ser sure ut, også tar det lang tid før en får hjelp, de har liksom så mye å gjøre, rydde hyllene og gå rundt og leke "viktigper" Dere jobber på et parfymeri og jobben deres består i kundekontakt, dere får ikke betalt for å leke overlegen! Anonymous poster hash: 7ef8d...b64 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #27 Skrevet 2. desember 2013 Opplevde helt forferdelig service på MAC Trondheim Torg. Hva i alle dager er det som foregår i den butikken? Det er noen unge flinke ansatte der som tilbyr god service til kundene, det skal virkelig sies. Har bare bodd i byen i fem måneder og har lagt merke til flere tilfeller med dårlig oppførsel rundt en person som jobber der.... Hvorfor får hun lov til å jobbe i denne butikken??? Utrolig kvalmt. Anonymous poster hash: e2d43...832
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #28 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har samme erfaring med kicks/estetique på Trondheim torg. Etter at Mac kom ble ting litt bedre, men den andre delen av parfymeriet er jeg bare innom dersom jeg virkelig må. Man føler seg uvelkommen og mistenkeliggjort der. Og det var faktisk enda verre før, typ 10 år siden. Jeg har fått veldig god hjelp på kicks Byhaven, og som andre nevner ulike Vita-butikker osv. Så jeg tror ikke det er meg det er noe galt med heller. Skjønt man kan jo begynne å lure etter et besøk på kicks torget! Anonymous poster hash: cb343...e7a Det var denne butikken jeg mente, ja... Herregud for en oppførsel. Anonymous poster hash: e2d43...832
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #29 Skrevet 2. desember 2013 Opplevde helt forferdelig service på MAC Trondheim Torg. Hva i alle dager er det som foregår i den butikken? Det er noen unge flinke ansatte der som tilbyr god service til kundene, det skal virkelig sies. Har bare bodd i byen i fem måneder og har lagt merke til flere tilfeller med dårlig oppførsel rundt en person som jobber der.... Hvorfor får hun lov til å jobbe i denne butikken??? Utrolig kvalmt. Anonymous poster hash: e2d43...832 Kan du utbrodere, hva skjedde? Jeg har opplevd flere ganger der at de ikke kan hjelpe meg fordi de må sminke ferdig hverandre først... Da trengte jeg hjelp til å få kjøpt det jeg hadde plukka meg ut liksom. Ble litt skuffa da..Anonymous poster hash: cb343...e7a 1
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2013 #30 Skrevet 2. desember 2013 Jeg derimot er alltid storfornøyd med den gjengen, uansett hvem jeg snakker med.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #31 Skrevet 15. februar 2016 Herregud, at det ikke har bedret seg siden 2011. Opplever svært sjelden å få god service på MAC, jeg er innom der opptil flere ganger i måneden og må si jeg ikke husker sist jeg ble møtt med et smil og et genuint ønske om å hjelpe meg. I dag for eksempel, tenkte jeg å prøve et par leppestifter der. Jeg står leeeenge og ser på damene som står der og babler med hverandre, før jeg finner ut at jeg MÅ GÅ HELT INNTIL DE for å få kontakt. Da ser de på hverandre med blikk som sier "..ehh...hvem gidder.." før hun ene sakte kaster et blikk på meg, med dovne øyne. Så spør jeg om leppestiftene og hvilke farger hun tror jeg passer, med tanke på hudtone osv. (Jeg VET at det overhodet ikke er sånn at alle farger kler alle, pga undertone i huden/leppestiften osv osv.) Så sier hun bare at hun bruker alle typer og at hun driter i hudtone. Javel... Hun hjelper meg riktignok å rense leppestiftene så jeg får prøvd de på, men helt ærlig var det bare jævlig kleint å stå der og prøve å få svar på spørsmålene mine. Endte med at jeg lata som jeg ville vente med å kjøpe, og gikk. Bestiller den heller på nett.... Ikke en hyggelig opplevelse i det hele tatt! Dette var altså MAC, men på Kicks har jeg opplevd betydelig bedre service (altså noen av de er jo ikke såå hyggelige der heller), men er et par der som virkelig har lyst til å hjelpe og som kommer med ærlige konkrete meninger, verken for lite eller for mye av et ønske om å selge. Ei av de kunne jeg ønske jobbet der 24/7, for hun kan like gjerne anbefale "drugstore"-produkter liksom, bare fordi det er det hun synes funker fremfor noe dyrt. Det er med andre ord viktigere for henne å gi kunden god service enn at hun skal tenke på seg selv. Ikke minst er hun utrolig hyggelig også! Sååå, jeg liker godt MAC produktene altså, men dessverre så foretrekker jeg å handle produkter fra Kicks rett og slett fordi servicen på MAC er ræva. Anonymkode: 90f0c...cae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #32 Skrevet 15. februar 2016 Må nevne at det var MAC på Trondheim Torg jeg snakka om i forrige innlegg... Er ikke sikkert at det er likt over hele landet. MAC Trondheim Torg = ræva service. Anonymkode: 90f0c...cae
Scapa Skrevet 15. februar 2016 #33 Skrevet 15. februar 2016 (endret) Oj! Er der ikke så ofte - ca 3 ganger i året. Har vært fornøyd med behandlingen. Fått raskt hjelp og god service. Kanskje jeg bare har vært heldig med hvem som har vært på jobb? (Samme dama siste tre gangene). Endret 15. februar 2016 av Scapa Skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #34 Skrevet 15. februar 2016 3 minutter siden, Scapa skrev: Oj! Er der ikke så ofte - ca 3 ganger i året. Har vært fornøyd med behandlingen. Fått raskt hjelp og god service. Kanskje jeg bare har vært heldig med hvem som har vært på jobb? (Samme dama siste tre gangene). Enten så har du vært heldig eller så selekterer de hvem de gidder å være hyggelige med :/ ikke vet jeg... Jeg vet iallefall at det jeg har blitt møtt med ikke er noe bare jeg ville opplevd som dårlig service... Anonymkode: 90f0c...cae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå